Tusenfryd Skrevet 16. november 2002 #21 Del Skrevet 16. november 2002 Hm... jeg har aldri hørt at det er lurt å la den stå på, og argumentene for dette. Lærte noe nytt nå. Er vel mer som RoadQueen, det jeg ikke bruker slår jeg av. Men jeg har begynt mer og mer å la pc-en stå på fra morgen til kveld (har noe å gjøre med at jeg bruker Windows 2000 og det tar omtrent en kaffekopp å logge seg på...) - men skrur alltid av om natten. Er det bra å la pc-en stå på altså? Pc-ene våre står på eget arbeidsrom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henna Skrevet 16. november 2002 #22 Del Skrevet 16. november 2002 Har hørt gjentatte ganger nå at den bør stå på hele tiden. De fleste jeg har snakket med med "peil" mener visstnok det. Jeg slår av skjermen når jeg ikke bruker den, pga støvlaget som samler seg der og det er visst det som er mest brannfarlig. Men jeg er heller ingen ekspert da :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 16. november 2002 #23 Del Skrevet 16. november 2002 Vi sover i samme rom som maskinene står, og slår på PC'ene "first thing in the morning" og av om kvelden, hvis ikke det er noen nedlastingsjobber eller annet som står og går. Eneste grunnen til at vi slår av er støyen som hindrer søvn :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 16. november 2002 #24 Del Skrevet 16. november 2002 Kunne aldri klart å forlate maskinen på.. Jeg slår den vanligvis på når jeg kommer hjem fra skolen, og av før jeg legger meg. Har jeg den på om morgenen slår jeg den av før jeg drar hjemmefra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå