AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #21 Skrevet 25. august 2017 Damer har kanskje generelt dårligere selvtillit enn menn, men det er jo slik samfunnet har blitt. Hvilke damer vil ha en mann med dårlig selvtillit? Ingen. Menn skal ha god selvtillit fordi det er de som får flest avslag og må bite tennene sammen for å kunne fortsette med å tro at de finner noen. Hadde menn vært like skjør som flere av damene på forumet her som skriver at de prøvde å ta initiativ en gang og fikk et avslag, noe som gjorde at hele deres verden gikk i grus. Da hadde menneskeheten død ut... Anonymkode: f9786...e60
Ronaldo85 Skrevet 25. august 2017 #22 Skrevet 25. august 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt fullstendig ute av virkeligheten. Hva er greia? Og hvorfor justerer det seg så sjelden etter livserfaring? Bare "jeg skal ha en modell deisende ned i fanget, eller ingenting. Damer er så kresne." Anonymkode: 3efd9...5be Jeg er totalt motsatt. Bedre det?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #23 Skrevet 25. august 2017 Etter å ha vært med en mann med svært dårlig selvtillitt, er det utrolig befriende å være med en som har utrolig god selvtillitt. Ikke ved at han konstant skryter av seg selv, men han har en rak holdning, er seg selv fullt ut og er veldig komfortabel i de fleste settinger. Anonymkode: ea718...0a7
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #24 Skrevet 26. august 2017 Kan du gi et eksempel? Godt selvbilde er ikke det samme som arroganse og retten på xyz. Anonymkode: 283cb...719
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #25 Skrevet 26. august 2017 Kvinner skal nok være glad for at menn generelt har et høyt selvbilde, enten det er noe kunstig eller ikke. Som regel er det menn som må ta initiativ og kurtisere, og har man ikke bra selvbilde tør man ikke det. Men norske kvinner skal jo klage på alt. Anonymkode: d8ee8...8c0
Gjest Minesveiper Skrevet 26. august 2017 #26 Skrevet 26. august 2017 (endret) Jeg tror ikke de fleste menn har et oppblåst selvbilde tvert i mot. De fleste menn tror ikke de har sjans på de peneste damene. At man blir tiltrukket av pene damer har forøvrig ingenting med selvbilde å gjøre. Det er nok biologisk forankret. At damer er mer kresne er mer eller mindre statistisk bevist, og det er flere teorier om hvorfor. Den biologiske forklaringen gir veldig mening spør du meg. Endret 26. august 2017 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #27 Skrevet 26. august 2017 25 minutter siden, Minesveiper skrev: Den biologiske forklaringen gir veldig mening spør du meg. Som går ut på? Anonymkode: 283cb...719
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå