Gå til innhold

Får du orgasme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når dere har sex, får dere orgasme? og er det med eller uten stimuli? Det er så sjeldent jeg får orgasme, jeg har dessverre blitt altfor god venn med vibratoren min. Hvis jeg bruker den i doggy-style, hender det at jeg kommer, hvis vi holder på lenge nok, men det er nokså sjeldent. Hvordan er det forresten med orgasme ved anal sex? 

Men utenom det, er sexen fantastisk da, så klager ikke :nori: 

Anonymkode: 28388...d05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får orgasme nesten hver gang. Men siste uke var det plutselig tre ganger på rad jeg ikke fikk. Ligger liksom å vaker på 98 %, men klarer ikke å komme helt opp. Det gjør jo så vi holder på en stund, og dama får den ene orgasmen etter den andre. 

Skrevet

Nei 80 % av alle damer kan ikke komme av penetrering alene. Man må stimulere klitoris også, det er jo der alle de følsomme nervene er :) 
Vibrator er et flott hjelpemiddel men egentlig bør du bruke det minst mulig og heller fingrene, for vibrator kan gjøre deg helt avhengig av så intens stimuli som dermed fører til at du ikke merker svakere stimuli så veldig godt.

Er også vesentlig at mannen holder en stund for de fleste kvinner trenger langt både foreplay og lang oppbygging av orgasmen, er ikke rart man ikke kommer om han bare holder i 10 minutter. Men jepp! Klitoris er nøkkelen!

(Ps Stan over som sier han får orgasme hver gang er mann, regner med at du som kvinne spør oss andre kvinnene her på kvinneforumet :) )

Anonymkode: 4de03...cd2

• Liker 3
Skrevet

Får det alltid og jeg kommer forferdelig fort :fnise: Jeg bruker aldri vibratorer eller andre leketøy, kun kuken til min kjære eller fingrene. Jeg tror ikke det er lurt å bruke for mye leketøy, iallefall ikke vibratorer for da venner du deg på å må ha det for å komme.

Blir som med menn og for hard runking. Kan ødelegge følelsen og å få orgasme med ei jente. 

Anonymkode: c8efe...1fc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...