Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff! :klem:

Men nå er det snart unnagjort, og det er greit å få et svar i stede for å gå rundt og lure!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Heldigvis skal samboeren være med og passe på meg. :) Tipper gruingen er verst, egentlig.

Men jeg har ikke akkurat vært flink på konsentrasjonsfronten i dag, og hver setning er resultatet av blod, svette og tårer. Pluss at når jeg vet hvor kritisk veileder har vært, er det knapt gøy å skrive noe som helst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Gikk det greit på sykehuset?

Det gikk greit, men jeg ble litt svimmel. Nå har vi vært og kjøpt telt, og prøvd å sette det opp. Blir nok tur om ikke så lenge. Jeg liker det at været er grått om morgenen, for å bli fint om ettermiddagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

I dag har jeg vært flink og kjøpt sykkelhjelm. Med tanke på min oppførsel i lysløypene omkring, burde jeg hatt det for mange år siden, men jeg liker ikke å ha ting på hodet, ikke engang luer. Men det som skjer nå, er vel at jeg blir mer uvøren, og fyker på hodet og blir liggende der ute i skogen, uten kontakt med omverdenen.

Ellers lurer jeg fælt på om det er en forkjølelse i anmarsj, i hvertfall kjennes halsen slik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Min friluftsfrelste (for tiden) samboer prøver å presse lufta ut av et selvoppblåsende liggeunderlag. Jeg vil ikke tenke på hva det høres ut som han holder på med :eeeh::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Forkjølet er kjipt, men jeg er ikke så hardt rammet,l og da får jeg bare leve med det.

Ellers har det kommet litt høstfølelse blandet inn i fagpanikken, og det er egentlig helt greit, for høsten er bortimot favorittårstiden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ang. høstfølelse: hver høst pleier jeg å få et anfall av at jeg skal kle meg litt mer damete. For meg vil det si å gå i noe annet enn jeans, gjerne dressbukser, og høyhalsete gensere eller skjorter. Nå er det skjortene som er blitt plukket fram fra skapet igjen. :ler: Som oftest går dilla over før jeg rekker å få gjort ubøtelig skade på konto og klesskap, men jeg har i hvertfall et assortert utvalg dressbukser som et resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, vi tar det igjen en annen gang :)

Ikke rart du får høstfølelse i dette været forresten. Men august er en fin måned her i byen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Kjenner meg veldig igjen med høstfølelse og dameklær! Når høsten kommer, stirrer jeg dumt på crazy-klærne fra sommeren, og kan ikke fatte hvordan jeg kunne gå i noe sånt!

Og jeg blir dame på høsten, jeg. Elsker høyhalsere, kjoler/skjørt og cardigans. Og lekre tweedjakker og kåper med 50-talls-snitt..

Og i år er moten perfekt for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Kjenner meg veldig igjen med høstfølelse og dameklær! Når høsten kommer, stirrer jeg dumt på crazy-klærne fra sommeren, og kan ikke fatte hvordan jeg kunne gå i noe sånt!

Og jeg blir dame på høsten, jeg. Elsker høyhalsere, kjoler/skjørt og cardigans. Og lekre tweedjakker og kåper med 50-talls-snitt..

Og i år er moten perfekt for meg :)

Samme her:) Skjønner ikke hvorfor noen klager. Når vinteren kommer, er jeg tilbake til hettejakker, sneakers og jeans uansett. Jeg tror jeg må bla litt i den nye H&M-katalogen, noe stilige tweedskjørt der, pluss cardigans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hmm, jeg har et luksusproblem. Jeg ble ferdig med nest siste Harry Potter-bok i morges, og har bestilt neste. Men skal jeg være tålmodig og vente til den dukker opp, eller skal jeg begynne på en annen bok i mellomtiden? Jeg har The World According to Garp liggende, men den er jo ganske så lang, og så har jeg lest den før...

Jeg har også flere uleste bøker; Elfriede Jelineks Die Klavierspielerin, Ulf Danielssons Stjerner og epler som faller, Bill Brysons Mother Tongue og sikkert flere....

Akkurat nå sløver jeg bare; kjæresten dro ut på kafé med noen venner, jeg har tatt et glass hvitvin og sitter i sofaen foran TVen. Kommer nok til å legge meg tidlig, men uten bok? Det går bare ikke. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

Man MÅ ha bok når man legger seg. Begynn på en av dine uleste, Irving-boken har du jo lest før, så det er vel ikke så farlig om du må legge den bort når Potter kommer.

Selv er jeg på min tradisjonelle-hvert-andre-år-leserunde med Paul Auster sitt forfatterskap, så jeg skal legge meg sammen med New York trilogien i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg elsker Paul Auster! Favoritten er Book of Illusions, den hadde jeg glatt gitt terningkast 6 (som eneste bok). Ellers liker jeg Vertigo veldig godt.

Tror jeg går til sengs med Irving, ja. Hmm, må få med meg den nye boken som kommer neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Herregud, navlebeskuelse av dimensjoner. "Bono ville snakke politikk med Bondevik". Jaha, jeg har hørt en annen versjon. Bondevik sendte forespørsel, Bono takket nei, men ble overtalt. Herregud, jeg blir nesten kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Paul Auster er gull. Av Irving er jeg egentlig mest glad i de gode, gamle, Garp, Owen Meany og gjengen der. Synes han gjentar seg litt ( det gjør jo forsåvidt Auster også, men synes bøkene hans har mere dybde).

Men kommer nok til å lese den nye. Ha en fortreffelig natt med Irving :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...