Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest Litjmæ

God morgen!

Så herlig at dere har sol og sommer oppe i nord også :-D

Det er samme her også, og nå begynner det å bli skikkelig varmt også slik at feriefølelsen virkelig innfinner seg... men jeg jobber jo hele neste uke også :-?

Men med tanke på at vi akkurat har kommet inn i ny leilighet og har tusen ting å fikse der, så er det egentlig like greit. I går oljet jeg min første (egne) møbel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

I dag har jeg sittet ute og lest i sola, det var deilig, og jeg klarte faktisk å konsentrere meg. :)

Men så klarte veileder å knuse gleden. Han finner ALLTID feil. Samtidig er det bra å få konstruktiv kritikk, men det føltes vondt i øyeblikket. Jeg kjente klumpen i halsen og ser ikke akkurat fram til å ta fatt på nytt.

Men det blir i morgen, ikke i dag. Nå måtte jeg rett og slett få hele greia på avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Merker at jeg har fått avsmak for å ta fatt på kapitlet mitt igjen :grine: og jeg MÅ! Og dumme veileder reiser bort i toooooooooooooo uker nå som jeg trenger ham mest :dobbeltgrine:

I det minste skal vi møtes igjen på torsdag, men da får jeg vel enda mer slakt.

:tenker alle mørke tanker som finnes:

:murvegg::grine::murvegg::grine:

:murvegg::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Ååh, jeg kjenner meg igjen... Den følelsen der er ikke morsom. Hvor lenge skal du jobbe framover nå da Lilith? (Jeg mener du skal vel ha ferie?)

*sender over masse positiv energi*

:trøste: :klem::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Ååh, jeg kjenner meg igjen... Den følelsen der er ikke morsom. Hvor lenge skal du jobbe framover nå da Lilith? (Jeg mener du skal vel ha ferie?)

*sender over masse positiv energi*

:trøste: :klem::kose:

Jeg har ikke tenkt å ha ferie før jeg er ferdig (nov/des), men det blir nok noen fridager innimellom, spesielt hvis alt går i stampe.

I dag skal dagen brukes til å google fram eksempler, rett og slett. Og så selvsagt systematisere dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Litjmæ

Ingen ferie? Det hørtes tøft ut... Men du kan jo styre dagene litt selv da regner jeg med? Så du får noen soldager i alle fall :-D

Lykke til med googlingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Fortsatt sur og deppa på veileder. Jeg vet jo at når jeg får røff kritikk, er det for mitt eget beste, og at han ikke hadde hengt seg opp i detaljer hvis hele greia var for jævlig. Men allikevel :(

Jeg har funnet et slags resultat, men det er vanskelig å se hva slags betydning det får...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeeeeder meg. Har litt småplukk å sysle med, andre ting har jeg utsatt til slutten av uken, har jobbet ganske intenst mandag og tirsdag med en rekke ting. Vil egentlig helst gå hjem.

Solen steker gjennom takvinduet og gjør det uhorverlig lyst. Kan heldigvis åpne vinduet, det hjelper noe på varmen.

*blæh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie
Jeg kjeeeeder meg. Har litt småplukk å sysle med, andre ting har jeg utsatt til slutten av uken, har jobbet ganske intenst mandag og tirsdag med en rekke ting. Vil egentlig helst gå hjem.

Solen steker gjennom takvinduet og gjør det uhorverlig lyst. Kan heldigvis åpne vinduet, det hjelper noe på varmen.

*blæh*

Hadde jeg hatt ork, så skulle jeg lurt deg med på noe kald hvitvin et sted, men det er for varmt til at jeg gidder det engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hadde jeg hatt ork, så skulle jeg lurt deg med på noe kald hvitvin et sted, men det er for varmt til at jeg gidder det engang.

Hadde jeg vært i nærheten, skulle jeg blitt med, for akkurat nå har jeg hele greia her langt opp i halsen uansett, og da er effektiviteten so-so.

Heldigvis har jeg kontor på skyggesiden, så det er ganske kjølig her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk. Nå begynner det sikker snart å regne, det er fordelen med å kun ha takvindu. Jeg ser alt som skjer på himmelen, og nå gråner det til. Begynner nok å regne sånn ca akkurat når jeg skal hjem, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dalwhinnie

Nå lar jeg kontor være kontor og stikker hjem og avkjøler meg litt i leiligheten før det er på med myggspray og ut i skauen og lufte hunder. Tror nesten vi skal ta med de mest badeglade til et tjern i nærheten av gården i dag, men aner ikke hvordan det er å komme seg uti der for tobente. Vel, det finner vi vel fort nok ut.

La den dumme veilederen seile i sin egen sjø i kveld, Lilith!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nå har jeg vært på sykkeltur med sambo! Planen var å lure ham med på en av mine lysløypeturer, men vi tok av og endte opp med en mye lengre rute, så vi har vel vært borte i nesten to timer. Nå skjelver både lår, legger og fingre, og jeg er litt søtsugen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Myggstikket mitt er så hovent at det vises i profil :o Halve leggen er så hoven og varm at det presser på når jeg tråkker ned. Jeg har smurt med hydrokortison for å minske hevelsen, og Tigerbalsam mot kløen. I morgen tidlig må jeg nok innom apoteket og høre hva de sier, pluss kjøpe allergitabletter.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Dalwhinnie

Uff, det der høres ut som en allergisk reaksjon. Kom deg på apoteket og prøv Zyrtec eller noe.

Jeg har også hatt slike kjemehovne myggstikk de siste par årene, men i år er de nesten normale. Ikke skjønner jeg hvorfor det plutselig endrer seg, men er bare glad til. Har aldri vært noen ut i skogen-dame, men nå er jeg ute i skogen og lufter hunder minst en gang i uka, og ser deretter ut hva stikk angår. Kom til ca 25 i morges, og er sjeleglad at de ikke er kjempehovne.

På apoteket med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

På apoteket med deg!

Planen var å stikke dit i morges før jobb, men så somlet jeg slik og fikk dårlig samvittighet, så jeg dro rett til kontoret. Men i ettermiddag MÅ jeg bare dit. Stikket er litt mindre i dag, men fortsatt hovent. Og jeg går i kort skjørt... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...