Dina Skrevet 28. juni 2005 #1801 Del Skrevet 28. juni 2005 Koser meg et par glass rødvin i det dårlige været jeg! Venter på bedre tider...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2005 #1802 Del Skrevet 28. juni 2005 Koser meg et par glass rødvin i det dårlige været jeg! Venter på bedre tider...... Dårlig vær her også, dvs kaldt. Men fint for løpeturer Det skal visstnok bli bra til helga, og det passer meg perfekt. Nå er kjæresten og kompisene stukket til byen. Jeg skal køye sammen med de siste 40 sidene av JI. Jeg burde få lest dem, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 29. juni 2005 #1803 Del Skrevet 29. juni 2005 Innom for å ønske deg noen fine sommeruker. Jeg reiser i morgen tidlig, så det blir ikke KG på meg før om noen uker. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2005 #1804 Del Skrevet 29. juni 2005 Innom for å ønske deg noen fine sommeruker. Jeg reiser i morgen tidlig' date=' så det blir ikke KG på meg før om noen uker. :dagensrose:[/quote'] God ferie ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 29. juni 2005 #1805 Del Skrevet 29. juni 2005 Har du sett, en dag uten regn!!! Tok ut sykkelen for første gang i dag. Det var en dyd av nødvendighet for ikke å sovne på jobb. Hadde hverken vasket eller pusset, men fant ut at det fikk stå sin prøve. Det var utrolig deilig å få tråkka litt, og jeg er sikker på at jobbinga med oppgaven går lettere når jeg får i alle fall bittelitt frisk luft og mosjon. Takk for oppmuntring, det gjør godt med noen som vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2005 #1806 Del Skrevet 29. juni 2005 Har du sett, en dag uten regn!!! Tok ut sykkelen for første gang i dag. Det var en dyd av nødvendighet for ikke å sovne på jobb. Hadde hverken vasket eller pusset, men fant ut at det fikk stå sin prøve. Det var utrolig deilig å få tråkka litt, og jeg er sikker på at jobbinga med oppgaven går lettere når jeg får i alle fall bittelitt frisk luft og mosjon. Takk for oppmuntring, det gjør godt med noen som vet! Jeg har ikke kommet meg avsted enda :oops: Tre glass vin i går gjorde sitt til at søvnen ble veldig dårlig, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2005 #1807 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg gikk til jobb, noe jeg bare hadde godt av Jeg er fortsatt ganske stiv og vondt i beina etter løpeturen i går; antar at det er en tilvenningsfase med å løpe ute i forhold til inne (eller sykle, som jeg gjør mest), og at jeg derfor bare bør bite i meg smerten. Nå har jeg laget en kanne kaffe (presskanne, of course!), og kjøpte med meg iskald Bonaqua bringebær fra kiosken. På veien hit tenkte jeg masse på det jeg skulle skrive, og hvor genialt ting egentlig passer sammen, til tross for at jeg må stipulere. Allikevel, mønstre er mønstre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2005 #1808 Del Skrevet 29. juni 2005 Nå er jeg (tror jeg) ferdig med de endringene jeg avtalte med veileder. Nå gjenstår det å lese hele dokumentet fra A til Å, og det sparer jeg til i morgen tidlig. Vurderer en bitteliten bytur, selv om jeg ikke egentlig har noen planer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2005 #1809 Del Skrevet 29. juni 2005 Det ble bytur, men utålmodige meg var hjemme igjen i løpet av en halvtime. Men jeg rakk å få kjøpt den nye selvbruneren til ansiktet fra Clarins. Jeg må nok kanskje vente litt med å teste den, for huden min er i total ubalanse om dagen, og jo mindre jeg gjør med den da, jo bedre er det. Kjæresten var ute i går, og er litt sløv i dag, men nå vil han ha meg med å gå tur :o og så skal vi visstnok dra og kjøpe pizza. Jeg har ikke lyst til noen av delene, men tur har jeg i hvertfall godt av, og så lenge jeg ikke har bedre matforslag, flyter jeg heller med strømmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2005 #1810 Del Skrevet 30. juni 2005 Syklet til jobb i dag (var for treg til å få skyss med sambo), og møtte Fakse som hadde hatt samme ide Det godværet som ble lovet, lar vente på seg, men i det minste regner det ikke. Nå har jeg laget litt kaffe, og skal snart ta fatt på dagens oppgaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2005 #1811 Del Skrevet 30. juni 2005 Hmm, jeg vet fortsatt ikke om jeg liker gulrøtter noe særlig. Jeg gir dem stadig nye sjanser, fordi det er sunt, men jeg vil nok aldri få noe annet enn et lunkent forhold til dem :oops: :knasker: Nå har jeg lyst til alt annet enn å være kritisk mot meg selv. Jeg kunne tenkt meg å klippet meg I DAG! ikke på mandag. Selv om jeg har mistet masse hår i det siste, ser det ikke ut til å bli mindre, og nå trengs det seriøst litt tynning i høystakken (Nei, jeg overdriver ALDRI! ). Så har jeg lyst til å shoppe litt, men jeg er så utålmodig og gidder aldri å prøve noe, så i høyden kommer jeg hjem med en t-skjorte, eller jeg stikker og bruker pengene hos Esthetique i stedet. Hrmf.... Prøveromsfobi er en dum ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2005 #1812 Del Skrevet 30. juni 2005 Nå kom jammen det sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 30. juni 2005 #1813 Del Skrevet 30. juni 2005 Ønsker deg en deilig helg i det fine været! Jeg reiser bort i helgen, og håper på masse SOOOL!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2005 #1814 Del Skrevet 30. juni 2005 Nå har vi spist tunfiskwok til middag, og sovet litt :oops: Siden det ikke er så mye sol, skal vi snart stikke og trene styrke, men først skal jeg vekke kroppen med litt espresso. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2005 #1815 Del Skrevet 30. juni 2005 Styrketrening, og deretter satt vi en time på verandaen og koste oss med jordbær. Nå er mannen i en annen verden, det er visst fotballkamp på tv. Han roper og hoier. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. juli 2005 #1816 Del Skrevet 1. juli 2005 Nyydelig vær, men jeg får prøve å være flink fram til kl 16. Jeg prøvde å friste mannen med grilling i ettermiddag, med spesifikk henvisning til grillspyd og tzatzaki, lurer på om han biter på. Han har hatt litt vondt i magen de siste dagene, stakkar, et plutselig rollebytte.... Ellers hadde vi vel egentlig tenkt å stikke ut på byen en liten tur og teste to-for-en-tilbudet på drinker, men det er sikkert borte når vi får somlet oss så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 1. juli 2005 #1817 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvordan har det gått med skriving og lesing av oppgaven? Ble du såpass ferdig med kapittelet at du kan ta fri i helga? Krysser fingrene for det, for i dette nydelige været er det ikke fristende å sitte inne. Jeg har unnet meg en halvtime flat ut i sola i dag, for litt må man jo få nyte selv om oppgaveskriving står øverst på prioriteringslista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. juli 2005 #1818 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvordan har det gått med skriving og lesing av oppgaven? Ble du såpass ferdig med kapittelet at du kan ta fri i helga? Krysser fingrene for det, for i dette nydelige været er det ikke fristende å sitte inne. Jeg har unnet meg en halvtime flat ut i sola i dag, for litt må man jo få nyte selv om oppgaveskriving står øverst på prioriteringslista. Jeg stakk ut, skulle lese artikkel, men så ringte telefonen og jeg ble helt forstyrret. Et relativt fjernt bekjentskap, som jeg ikke hadde snakket med på over tre år, men koselig for det. Etterpå dro jeg hjem, og så har vi sittet på verandaen med reker og hvitvin til det ble for kaldt til å sitte ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2005 #1819 Del Skrevet 2. juli 2005 I dag råder selvpåført hodepine. Et par glass vin, og den forpester hele dagen. Nå skal vi snart ut og gjøre div. ærender i det fine været, så får vi ellers se hva dagen bringer. Jeg er merkelig fri for ønsker, men det kan være positivt, så lar man seg overraske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2005 #1820 Del Skrevet 2. juli 2005 Nå har mannen fått se med egne øyne at jeg ikke finner noe som helst i butikkene... Jeg kjøpte en lekker, gammelrosa, one-of-a-kind kjole som var asymmetrisk foran. Helt nydelig, og prisen var faktisk overkommelig også, 700. Så skulle jeg lete etter sko og cardigan til, men måtte gi opp. ABSOLUTT INGENTING i mine størrelser i det hele tatt. Og hodepinen er ikke blitt bedre, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg