Gjest z Skrevet 27. juni 2005 #1781 Del Skrevet 27. juni 2005 Vondt i magen av vannmelon? Hvor mye spiste du egentlig? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2005 #1782 Del Skrevet 27. juni 2005 Vondt i magen av vannmelon? Hvor mye spiste du egentlig? :o MYE! men problemet var heller at jeg spiste for fort. Det er jo så godt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 27. juni 2005 #1783 Del Skrevet 27. juni 2005 Vannmelon er snadder! (Lenge siden jeg spiste det sist nå, minst tre uker) Jeg har kjøpt meg ny sykkel! Diamant Virage, tror jeg den het. Herre-offroader. Det kribler i hele kroppen! (Har en DBS Tricky Track herreoffroader fra før, men den har samboeren kjørt til vrak, dustemikkelen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 27. juni 2005 #1784 Del Skrevet 27. juni 2005 Vannmelon er snadder! (Lenge siden jeg spiste det sist nå, minst tre uker) Jeg har kjøpt meg ny sykkel! Diamant Virage, tror jeg den het. Herre-offroader. Det kribler i hele kroppen! (Har en DBS Tricky Track herreoffroader fra før, men den har samboeren kjørt til vrak, dustemikkelen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2005 #1785 Del Skrevet 27. juni 2005 Du kommer til å elske ny sykkel! Jeg skal levere min på reparasjon, bare jeg får skattepengene. Har ikke sett noe hittil. Typisk Tromsø å være tregt ute på det området. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 28. juni 2005 #1786 Del Skrevet 28. juni 2005 bare jeg får skattepengene. Har ikke sett noe hittil. Typisk Tromsø å være tregt ute på det området. :-? Jeg har heller ikke fått mine enda. :evil: Håper de kommer i dag, men jeg har en anelse om at det er nytteløst å sjekke nettbanken på denne tiden av døgnet. Det pleier ikke å ramle inn penger der på denne tiden av døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2005 #1787 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg har heller ikke fått mine enda. :evil: Håper de kommer i dag, men jeg har en anelse om at det er nytteløst å sjekke nettbanken på denne tiden av døgnet. Det pleier ikke å ramle inn penger der på denne tiden av døgnet. Jeg hadde fått mine da jeg stod opp kl 0700! Nå er jeg kjempestolt fordi mesteparten er gått til sparekontoen før jeg rakk å ombestemme meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2005 #1788 Del Skrevet 28. juni 2005 (1) Det er hele SJU grader ute i dag :o :evil: (2) Morgenjoggetur syntes som en god ide i gårkveld, men ikke da jeg våknet. Det får heller bli i kveldinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 28. juni 2005 #1789 Del Skrevet 28. juni 2005 Hele 12 grader her nede i sør, så det er ikke så mye bedre faktisk! Men sola har kikka fram da, så det vil vel stige utover dagen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2005 #1790 Del Skrevet 28. juni 2005 Hei, Litjmæ Her er det i hvertfall oppholdsvær, så framgangen er STOR fra i går. Det øste ned i mesteparten av forrige uke, så jeg følte meg nesten fanget inne. Nå koser jeg meg med Biola og tinte bær til frokost, og koker egg til lunsjpakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 28. juni 2005 #1791 Del Skrevet 28. juni 2005 Helluu ja Øste ned? Ok, du vinner, det regnet litt her lørdag formiddag, men før det har stort sett hele juni vært kjempefin. Lover ikke helt bra med tanke på at jeg har sen ferie pga at det var motsatt ifjor, da regnet det hele juni og var fint andre del av juli og august Mm, bær hørtes godt ut. Gleder meg til jordbærprisen går ned litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 28. juni 2005 #1792 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg har også fått skattepengene nå, og kommer nok ikke til å sette de 491,- kronene på sparekonto nei Har du forresten sett at det skal bli kjempefint vær til helga? Meget dårlig timing for min del :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 28. juni 2005 #1793 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg hadde fått mine da jeg stod opp kl 0700! Jippi! Nå har mine kommet også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2005 #1794 Del Skrevet 28. juni 2005 Har du forresten sett at det skal bli kjempefint vær til helga? Meget dårlig timing for min del :-? Dessverre har jeg nå litt sånn "tror det når jeg ser det"-holdning til været Forhåpentligvis kan jeg ta fri i helga; dvs hvis jeg klarer å bli ferdig med dette. Det er vel bare å ta atter en utskrift, og bite tenna sammen. Det nytter ikke å lese på skjermen når dokumentet er over 50 sider.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 28. juni 2005 #1795 Del Skrevet 28. juni 2005 Hei Lilith! Litt trist lesning de to siste sidene i dagboken din, synes jeg. Ville bare si at jeg håper du føler deg bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2005 #1796 Del Skrevet 28. juni 2005 Hei Lilith! Litt trist lesning de to siste sidene i dagboken din, synes jeg. Ville bare si at jeg håper du føler deg bedre nå Det var bare en utblåsning, og nå er humøret helt utmerket igjen Jeg var generelt grumpy noen dager i forrige uke, og da grubler man mye, i mitt tilfelle FOR mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2005 #1797 Del Skrevet 28. juni 2005 I dag plundret jeg i sikkert en halvtime med å få noe til å funke i LaTeX. Jeg gjorde alt rett, men allikevel protesterte programmet og kom opp med feilmeldinger da jeg skulle kompilere. Jeg prøvde alle triks og utveier, men tilslutt fikk jeg veilederen til å se på det, og da var plutselig alt i orden. Kanskje programmet er en humørsyk bitch? Uansett, nå har jeg skiftet til usexy joggeantrekk (tights pluss superundertrøye), og har plastret ALLE tærne. Snart skal jeg ut på løpetur i skogen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 28. juni 2005 #1798 Del Skrevet 28. juni 2005 godt å høre at du har det bedre! ha en fin løpetur da! trening, ja, der ble jeg minnet på noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2005 #1799 Del Skrevet 28. juni 2005 godt å høre at du har det bedre! ha en fin løpetur da! trening, ja, der ble jeg minnet på noe Jeg må vel jages ut....greit nok å planlegge, men å ta de første skrittene ut mot døra :oops: Sambo får besøk, og jeg tror de skal ut på kafe, så ideelt sett burde jeg vel stukket av. Tidligere i dag sa jeg stolt/optimistisk at jeg skulle dra på jobb på kvelden, men nå gidder jeg selvsagt ikke. Hmm....og å sitte hjemme mens gutta koser seg med øl :klø: Jeg burde også dra tidlig på jobb i morgen. DILLEMMA :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2005 #1800 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg har forvist meg selv til soverommet. Kjæresten skal få kose seg med besøket sitt i fred, han har nesten jobbet vettet av seg i det siste. Pluss at jeg føler meg litt som femte hjul på vogna der inne. Dessuten spiller de Cure, så da er jeg fornøyd. Og jeg har funnet et lite glass italiensk hvitvin (dvs tre små glass, men nå er det nok). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg