Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Fremhevede innlegg

Gjest Madeline
Skrevet

Så flink du er til å trene, Lilith. Skulle ønske jeg var like flink.

Ellers har vi hatt flott vær med over 20 grader og stort sett sol hele uka. Ingen vinterfølelse her med andre ord :sjarmor: . Ha en fortsatt god helg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Så flink du er til å trene, Lilith. Skulle ønske jeg var like flink.

Ellers har vi hatt flott vær med over 20 grader og stort sett sol hele uka. Ingen vinterfølelse her med andre ord :sjarmor: . Ha en fortsatt god helg.

Takk for hilsen, Hannen :)

Nåja, det går i perioder med treninga. Mest blir det om vinteren. I det siste har jeg jobbet masse og vært syk, pluss masse sosialt, så det har blitt lite trening på meg.

Jeg vil også ha sol! Ellers må jeg jobbe i morgen... :-?

Skrevet

Hei!

måtte bare høre om du er fornøyd med den nye dongeribuksa?

ha en strålende helg!

Gjest Gjesta
Skrevet
Hei!

måtte bare høre om du er fornøyd med den nye dongeribuksa?

ha en strålende helg!

Oh yeah! Men den har utvidet seg litt mer enn jeg trodde, så jeg er glad jeg kjøpte den minste størrelsen (25) og ikke 26 som damen i butikken anbefalte. Nå har den fått sin første vask, så det blir spennende å se om den har trukket seg noe sammen.:)

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå lurer jeg seriøst på å stikke ut og jogge, til tross for at jeg nylig har stått opp. Jeg må vel utnytte det lille oppholdsværet som er....

:grine:Værmeldingen

Gjest Gjesta
Skrevet

Det var det jeg skjønte! Dumme sambo kjøpte vekt, og jeg klarer ikke å holde meg unna den. Jeg er redd jeg skal bli altfor opphengt igjen, det er en grunn til at jeg ikke vil ha slike torturapparater i hus.

Jeg er kanskje 3 kg tyngre enn for to år siden, men bruker mindre klesstørrelse, noe jeg ikke helt forstår. Jeg trener mindre aerobic og mer styrke, men har jo alltid trent masse, så det burde ikke utgjøre noen forskjell. Veldig skummelt, og den som klarer å få disse tingene ut av hodet på meg en gang for alle, burde få premie. Bare viljestyrken holder meg i sjakk så jeg spiser normalt og trener normalt i stedet for å ta helt av.

;murvegg:

Gjest Madeline
Skrevet

Ikke bry deg om vekten. Bruk heller målbåndet. Men du skriver at du trener mer styrke nå og da har du sikkert fått mer muskler. Og muskler veier mer enn fett, ergo så veier du mer nå. Også er det forskjell på vekter. Selv om den nye vekten viser 3 kilo opp så trenger det ikke å stemme. Ikke sikkert at den gamle vekten var riktig heller.

Skrevet
Det var det jeg skjønte! Dumme sambo kjøpte vekt, og jeg klarer ikke å holde meg unna den. Jeg er redd jeg skal bli altfor opphengt igjen, det er en grunn til at jeg ikke vil ha slike torturapparater i hus.

Jeg er kanskje 3 kg tyngre enn for to år siden, men bruker mindre klesstørrelse, noe jeg ikke helt forstår. Jeg trener mindre aerobic og mer styrke, men har jo alltid trent masse, så det burde ikke utgjøre noen forskjell. Veldig skummelt, og den som klarer å få disse tingene ut av hodet på meg en gang for alle, burde få premie. Bare viljestyrken holder meg i sjakk så jeg spiser normalt og trener normalt i stedet for å ta helt av.

;murvegg:

Darling, du vet (innerst inne) at selv om du hadde gått opp 10 kg er du fortsatt tynn.

Hvorfor i all verden kjøpte typen vekt? Dumme, dumme mann. :-x

Mitt råd er å få den ut av huset. Det er så mye lettere å ta helt av når det gjelder kost og trening med en sånn i huset.

Gjest Gjesta
Skrevet

Darling, du vet (innerst inne) at selv om du hadde gått opp 10 kg er du fortsatt tynn.

Hvorfor i all verden kjøpte typen vekt? Dumme, dumme mann. :-x

Mitt råd er å få den ut av huset. Det er så mye lettere å ta helt av når det gjelder kost og trening med en sånn i huset.

Jeg vet jo!!! Og jeg vet også at det er sykt å tenke tilbake på den perioden da jeg var nedei laaangt under 50 kg. Med ti kg til hadde jeg sikkert brukt str 36...Etter at eksen forlot meg. Jeg spiste absolutt ingenting på fire uker, og trente heller ikke, pluss at jeg frøs konstant. Så hvorfor føle seg tykk når man bruker minste klesstørrelse som er tilgjengelig? Det er alt inne i hjernen min, og fornuften sier jo noe helt annet. Og jeg ser jo i speilet at jeg er tynn (ribbein som vises....). Eneste måten å kontrollere seg på, er for meg å trene og spise sunt.

Kanskje jeg skal sabotere vekta? :sjarmor: Kanskje misteren da tar den tilbake til Elkjøp? Han VET at jeg ikke liker vekter, men vil ha kontroll på seg og sin trening. Og han er selv ganske så tynn.

Skrevet

Kanskje jeg skal sabotere vekta? :sjarmor: Kanskje misteren da tar den tilbake til Elkjøp? Han VET at jeg ikke liker vekter, men vil ha kontroll på seg og sin trening. Og han er selv ganske så tynn.

Hihi..det er faktisk en veldig god idé. Når du leverer noe til reparasjon hos Elkjøp får du jo det som regel ikke tilbake før etter et halvt års tid. :sjarmor:

Evnt. får han kjøpe en Lilith-sikker safe som han låser vekta inne i. :P

Gjest Gjesta
Skrevet

Hihi..det er faktisk en veldig god idé. Når du leverer noe til reparasjon hos Elkjøp får du jo det som regel ikke tilbake før etter et halvt års tid. :sjarmor:

Evnt. får han kjøpe en Lilith-sikker safe som han låser vekta inne i. :P

Slikt finnes ikke :ler:

Gjest Gulltopp
Skrevet

Du er ikke den eneste som har issues med vekten, hvis det kan være noen trøst. I juni i fjor veide jeg meg, og siden jeg (mildest talt) ikke likte tallet den viste, satte jeg den bort i en krok og torde ikke veie meg mer. (Ekte strutsepolitikk, med andre ord.) For noen måneder siden kastet jeg den, og tør ikke kjøpe ny, iallfall ikke nå som jeg føler meg mer chubby enn på lenge.

Kanskje jeg skal sabotere vekta?

*ser for meg Lilith hamre løs på vekten*

Gjest Gjesta
Skrevet
Du er ikke den eneste som har issues med vekten, hvis det kan være noen trøst. I juni i fjor veide jeg meg, og siden jeg (mildest talt) ikke likte tallet den viste, satte jeg den bort i en krok og torde ikke veie meg mer. (Ekte strutsepolitikk, med andre ord.) For noen måneder siden kastet jeg den, og tør ikke kjøpe ny, iallfall ikke nå som jeg føler meg mer chubby enn på lenge.  

*ser for meg Lilith hamre løs på vekten*

Men du er jo skikkelig mager, i mine øyne. Jeg har muskler, og lite fett (det ser jeg jo!), men allikevel. :oops:

Gjest Gulltopp
Skrevet

Jammen det var dette med å skille mellom logikk og følelser da... :-?

Forresten, sist vi møttes la jeg merke til at du har kjempefine overarmer! Hvordan trener du dem?

Gjest Vinga
Skrevet

Kjære Lilith, du er super & nydelig!

Jeg er glad i deg. Vær glad i deg, du også! :)

Kjæresten din burde ha forståelse og kaste den vekta!

:klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Kjipt øsregn i dag også, men nå har jeg i det minste busskort. En ting er å bli våt med vilje (trening) fordi jeg allikevel kan skifte, en annen ting er å sitte og hutre på jobb fordi jeg insisterer på å gå :roll:

Jeg skal være flink og ta fatt på endringene, siden det å starte er det skumleste.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Det som er positivt er at du VET selv, med fornuften din, at du er tynn og at tallet på vekta ikke har noe å si så lenge du ser fakta selv i speilet.

Men vet samboern din egentlig hvordan du har det? Hva med en lang og alvorlig prat?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...