Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Fremhevede innlegg

Gjest Xavia
Skrevet

Så du måtte kjøpe buksa du også?? :sjarmor:

Jeg er kjempefornøyd med min!! Får masse komplimenter, og med fare for å si noe upopulært så tror jeg også den ser best ut når man ikke har så mange kilo for mye... Buksa er jo så vid i seg selv...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Så du måtte kjøpe buksa du også?? :sjarmor:

Jeg er kjempefornøyd med min!! Får masse komplimenter, og med fare for å si noe upopulært så tror jeg også den ser best ut når man ikke har så mange kilo for mye... Buksa er jo så vid i seg selv...

Jeg prøvde først i 26, men den kunne jeg dratt ned over hoftene uten å åpne knappene, og dessuten kunne alle som er høyere enn meg se undertøyet mitt, så jeg endte med 25 slik at den sitter bra, men med rom for å utvide seg litt. Så kan man da lure på hvorfor jeg av og til føler meg feit allikevel...It's all in your head, som jeg sa lenger oppe

Gjest Gjesta
Skrevet

Huff, enda en dag med øsregn! Jeg blir gal :murvegg: Dessuten MÅ jeg til byen for å bytte den eyelineren jeg fikk feil, ikke tale om at jeg gidder å betale nesten 250 kroner for at damen i parfymeriet plukket frem feil vare til meg.

Får bare bite tennene sammen og være glad for at jeg tok goretex-jakken som jeg egentlig ikke er stor fan av å bruke i normalsituasjoner. Men dette er en slags unntakstilstand.

Etter de siste ukers unntakstilstand også på matfronten prøver jeg nå å komme tilbake i normalen. Ikke mer cola light til hverdags, og heller ikke smågodt i stedet for middag. Nå er det mitt normale kosthold med masse vann (helst med kullsyre), frukt, grønnsaker osv som teller. Jeg har ikke lagt på meg, men det føles ikke bra å spise dritt. Jeg skal også prøve å skrive ned hva jeg spiser i løpet av en dag, for jeg har en mistanke om at det er i minste laget. Greit i så fall å få det svart på hvitt.

Jeg skal også begynne å trene igjen en av dagene, sannsynligvis i morgen, selv om jeg fortsatt er litt tett i nesen. Får heller ta det rolig i begynnelsen.

Skjerpe seg, med andre ord.

Gjest Gulltopp
Skrevet

Da har jeg kjøpt semantikkboken! Siden du anbefalte meg å holde meg unna kapittel 7 til å begynne med, var dét selvfølgelig det første jeg slo opp på - det ser komplisert ut ved første øyekast, men veldig interessant. :-)

Gjest Gjesta
Skrevet
Da har jeg kjøpt semantikkboken! Siden du anbefalte meg å holde meg unna kapittel 7 til å begynne med' date=' var dét selvfølgelig det første jeg slo opp på - det ser komplisert ut ved første øyekast, men veldig interessant. :-)[/quote']

Jeg tror jeg brukte minst tre uker på å gå gjennom det. Vi hadde jo 4 timer undervisning pr. uke, så du kan tenke deg tempoet....Men interessant er det, og et nyttig verktøy (og ekstremt eksamensrelevant).

Gjest Gjesta
Skrevet

Endelig oppholdsvær, og det skal utnyttes! Først skal jeg stikke en tur på kjøpesenteret her nede, blant annet kjøpe litt vin til i kveld og ta en tur på helsekosten (mer vitaminer, naturris osv). Når jeg kommer hjem igjen, har vel samboeren forhåpentligvis våknet. Han gav beskjed om at han ikke ville forstyrres siden han er syk og skal på Mandela-konserten i kveld.

Og i dag føler jeg meg endelig bra nok til å ta den første sykkelturen etter sykdommen. Blir deilig, men jeg må ta det med ro. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Fuck! Dårlige nyheter :(:grine:

Plutselig er mat det siste jeg kan tenke på. Bra jeg har snille samboeren min, selv om han er ganske syk, stakkar.

Gjest Gjesta
Skrevet

Har ikke så lyst til å utdype her, men det er helserelatert. :-?

Skrevet
Har ikke så lyst til å utdype her' date=' men det er helserelatert. :-?[/quote']

skjønner jeg godt :) godt bedring og håper det ordner seg uansett hva det er.

Gjest Gjesta
Skrevet

skjønner jeg godt :) godt bedring og håper det ordner seg uansett hva det er.

Takk for det. Jeg fikk svar på noen prøver fra legen, og må inn på sykehuset til videre prøver, og bare det er nok til å få meg til å frike ut. Jeg har knapt vært innom døra på sykehuset før. Men jeg får tenke at de er der for å passe på meg.

Gjest Gulltopp
Skrevet
:klem: Huff da, dette var ikke koselig. Kjenner godt igjen det med å frike ut bare ved tanken på sykehus, så det beste man kan gjøre er vel bare å tenke som du gjør, nemlig at de er der for å passe på deg.
Gjest Xavia
Skrevet

:trøste: Sykehus er aldri gøy, men håper det går bra. Det gjør jo som regel det.

Gjest Chica
Skrevet

Uff da, ikke noe koselig beskjed å få det der nei. Håper det går bra!

Men - hvorfor :roll: ?

Gjest Gjesta
Skrevet

Men - hvorfor :roll: ?

En teit debatt i går (som ble moderert). En deltaker gikk tom for argumenter og angrep meg personlig i stedet. Derfor :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå har vi vært på maratonbesøk hos svigers. Koselig :) Vi grillet, og jeg disket opp med pannestekte grønnsaker og hjemmelaget tzatziki. Nå stinker vi alle av hvitløk :-?

Snart skal jeg stikke ut og sykle en tur, godt å være litt i gang igjen, selv om det blir korte turer i begynnelsen.

Skrevet

Ser du at vi legger planer for deg i Gulltopp sin dagbok? ;)

Skrevet

Hei, Lunacia :)

Godt å være ferdig? Jeg ligger i senga og er syk, men er dønn lei, så står nok opp snart.

Ja, kjempedeilig, selv om det er litt slitsomt å ikke ha penger og ikke vite når man tjener penger igjen... Vil ha jobb! NÅ!

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, kjempedeilig, selv om det er litt slitsomt å ikke ha penger og ikke vite når man tjener penger igjen... Vil ha jobb! NÅ!

Kjenner til den, og det er også lett å krisemaksimere litt. Men det går nok bra :) Har du søkt noen jobber?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...