Fakse Skrevet 8. juni 2005 #1561 Skrevet 8. juni 2005 Artig artikkel, men man skulle tro det ikke var annet enn barer og seler i denne byen Gratulerer med ferdig søknad!
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2005 #1562 Skrevet 8. juni 2005 Artig artikkel, men man skulle tro det ikke var annet enn barer og seler i denne byen Gratulerer med ferdig søknad! Men det er jo en artikkel om utelivet, ikke om Tromsø generelt...Forresten tror jeg vi snart har isbjørner vandrende i gatene, skal det fortsette slik på temperaturfronten :veldigsur:
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2005 #1563 Skrevet 8. juni 2005 Det føles helt nydelig å ha levert søknaden. Nå er det opp til lotteriet, og opp til meg (at jeg får levert i tide) som avgjør. Håper alle som leser dette vil krysse fingrene for at jeg får søknaden innvilget Nå sitter jeg og koser meg med et glass hvitvin, og surfer på det trådløse nettverket. Samboeren koser seg også, med ny episode av Mythbusters. Som han selv sa: nesten en sensasjon! (de sender repriser til den store gullmedaljen). Belønningen for godt gjennomført arbeid har jeg forresten til gode. Har tenkt meg en tur til byen på fredag, så jeg får se da.
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2005 #1565 Skrevet 8. juni 2005 Jeg krysser alt som krysses kan! Takk, Xavia Etter fjorårets store "tros"krise er det godt å være i et stadium der jeg trives genuint med det jeg gjør, og faktisk nok til å søke midler så jeg kan fortsette i tre år til.
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2005 #1566 Skrevet 8. juni 2005 Krysser fingre jeg også. Håper du får midler! Temperaturene her nede i sør(øst) er ikke noe å skryte av de heller. Er glad jeg skal til Barcelona og få en solgløtt i juli.
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2005 #1567 Skrevet 8. juni 2005 Er glad jeg skal til Barcelona og få en solgløtt i juli. Jeg vil også til Barcelona! Men vi var så trege med å titte etter billetter, at alt vi fant ble like dyrt som å reise til USA. Og det gidder vi ikke! Får se om det blir plan B, C, D eller eventuell tur til varme strøk når jeg får levert (sannsynligvis i oktober/november).
Fakse Skrevet 8. juni 2005 #1568 Skrevet 8. juni 2005 Men det er jo en artikkel om utelivet, ikke om Tromsø generelt...Forresten tror jeg vi snart har isbjørner vandrende i gatene, skal det fortsette slik på temperaturfronten :veldigsur: Nå må ikke du avsløre at jeg bare skumleste :oops:
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2005 #1569 Skrevet 8. juni 2005 Nå må ikke du avsløre at jeg bare skumleste :oops: Artikkelen var faktisk lang
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1571 Skrevet 9. juni 2005 Takk for det, folkens! Siden jeg har hatt noen harde uker bak meg, lovet jeg meg å slappe litt av etter at jeg hadde levert søknaden, og derfor sitter jeg bare og koser meg nå. Har tenkt meg en liten tur til byen, og så skal jeg dra på kontoret og gi feedback tilbake til dem som hjalp med å lese gjennom det jeg hadde skrevet. Man må jo gjøre gjengjeld Jeg har masse å se etter i byen, men jeg ender vel med lite, siden jeg ikke er noen stor shopper. Jeg tenker "Nei, ikke i dag. Det kan jeg se på en annen gang!". Og i tillegg hater jeg å prøve klær.
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1572 Skrevet 9. juni 2005 I dag har jeg kjøpt denne buksa Den satt kjempefint, og dama i butikken kom med standard "hvis jeg hadde vært så tynn som deg, så hadde jeg også kjøpt den" :klø: Skjønner ikke. Greit, jeg er liten, men ikke mager, akkurat. Og så kjøpte jeg eyeliner fra YSL, men den viste seg å være i feil farge, så den må jeg tilbake med
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1573 Skrevet 9. juni 2005 It's all in your head, sies det. Men for meg er det som er inni hodet like reelt som det utenfor. Poenget: jeg har vært syk i to uker, og har ikke trent siden torsdagen for to uker siden. Jeg føler meg ekkel og råtten i kroppen av den grunn, og sitter og lurer på når jeg skal komme meg avsted igjen. Jeg er fortsatt tett i nesen, men bortsett fra det er formen fin igjen. Det burde vel gå OK å gå litt på tredemølle og trene litt styrke i morgen? Det er grusomt vær her, høljer ned....
Fakse Skrevet 9. juni 2005 #1574 Skrevet 9. juni 2005 It's all in your head' date=' sies det. [/quote'] Ja, det må være noe sånn, for jeg er syk IGJEN! Det finnes ikke rettferdighet :-? Og været hjelper ikke på det heller. Urk!
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1575 Skrevet 9. juni 2005 Huff, skikkelig kjedelig. :-? Og jeg er skikkelig sur på været. Det går ikke an å bevege seg ute uansett akkurat nå.
Shoegal Skrevet 9. juni 2005 #1576 Skrevet 9. juni 2005 grattis med ny bukse! du kommer til å elske! (jeg vet dette er drøye ord å bruke om ei dongeribukse, men jeg mener det! )
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1577 Skrevet 9. juni 2005 Nå lurer jeg på hvordan jeg skal kombinere den så jeg ikke blir for mye guttejente...Jeg har jo litt tendensen, men prøver å balansere så godt jeg kan Tror den blir stilig med stiletthæler ut på byen, for eksempel. Eller med en singlet når (hvis :veldigsur: ) det blir sommer.
Shoegal Skrevet 9. juni 2005 #1578 Skrevet 9. juni 2005 Nå lurer jeg på hvordan jeg skal kombinere den så jeg ikke blir for mye guttejente...Jeg har jo litt tendensen, men prøver å balansere så godt jeg kan Tror den blir stilig med stiletthæler ut på byen, for eksempel. Eller med en singlet når (hvis :veldigsur: ) det blir sommer. jeg synes i alle fall buksa er veldig anvendelig, vil faktisk si at den passer til det meste. en litt feminin topp f.eks. når man skal ut og vil pynte seg litt, og en t-skjorte og hettegenser til hverdags. og singlet er helt supert til, utrolig kult blir det sammen med noen havaianas!
Gjest Gulltopp Skrevet 9. juni 2005 #1579 Skrevet 9. juni 2005 Takk for opplysende PM! :-) Da blir det antagelig en tur på bokhandelen i morgen, jeg holder på å forgå av kjedsomhet her jeg sitter. Har oppdaget noe jeg egentlig burde skjønt for lengst, nemlig at jeg er totalt avhengig av å lære nye ting for at jeg skal kunne trives i hverdagen.
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1580 Skrevet 9. juni 2005 Takk for opplysende PM! :-) Da blir det antagelig en tur på bokhandelen i morgen' date=' jeg holder på å forgå av kjedsomhet her jeg sitter. Har oppdaget noe jeg egentlig burde skjønt for lengst, nemlig at jeg er totalt avhengig av å lære nye ting for at jeg skal kunne trives i hverdagen.[/quote'] Ikke begynn på den boka helt på egenhånd! Hold deg unna kap. 7, i hvertfall. De tre første kapitlene er ganske greie å lese uten bakgrunn.
Fremhevede innlegg