Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2005 #1541 Del Skrevet 3. juni 2005 Ligger i senga og surfer trådløst. Blir nok ikke jobb eller kurs på meg i dag heller. Heller ikke kursmiddag, jeg er dårlig selskap slik som jeg er nå. Eneste er at jeg må ta meg en tur på jobb før kl 16, for å hente noen saker, og for å sende fra meg utkastet til gjennomlesning. Nå kan jeg være glad for at jeg stresset i begynnelsen, for hvem kunne vite at jeg ville bli syk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 3. juni 2005 #1542 Del Skrevet 3. juni 2005 God bedring :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 3. juni 2005 #1543 Del Skrevet 3. juni 2005 Huff, føler veldig med deg, for jeg vet hvordan det er. Har akkurat kommet meg på bena etter en uke sykeleie, og det er til å bli sprø av. Å være hjemme uten å få gjort noe fornuftig og uten å møte folk er noe av det mest frustrerende jeg vet. Du har jo vært syk i noen dager nå, så jeg krysser fingrene for at du er frisk om ikke så lenge. Med meg tok det ca. en uke, og det ser ut til at du har de samme symptomene. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2005 #1544 Del Skrevet 3. juni 2005 Takk for det, Fakse I går holdt jeg på å bli sprø, så vi stakk ut en tur (sambo hadde fridag), men jeg ble sliten av å tenke, så det var liten vits. Skal innom kontoret en tur når jeg får somlet meg opp, men ellers ingen planer. Hvis det tok en uke for din del, håper jeg å være frisk nok tilå fungere over helga, i hvertfall. Det begynte så smått søndag kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2005 #1545 Del Skrevet 3. juni 2005 Det er noen som liker meg veldig godt der ute, og tar lodd i mitt navn. I kveld har jeg fått mail om at jeg har vunnet 500 000$ fra to ulike personer :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2005 #1546 Del Skrevet 3. juni 2005 Forsøk på å lage grønn iste er i gang. Håper det blir litt drikkelig. Varm grønn te smaker jo gress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2005 #1547 Del Skrevet 3. juni 2005 I morgen blir nok brilledag...Linser og forkjølelse ser ut som en dårlig kombo, eller rettere sagt: jeg ser ut som om noen har dødd :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2005 #1548 Del Skrevet 4. juni 2005 Søvnløshet er noe dritt :-x Nå har jeg ligget og vridd meg lenge allerede, men skal prøve å lese litt bok før jeg igjen prøver å sove litt. Fire timer (maks) er ikke nok søvn når man prøver å bli frisk, men jeg føler meg helt klart litt bedre i dag enn i går. I hvertfall er jeg ikke fullt så tett i hodet. Og været er helt nyyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2005 #1549 Del Skrevet 4. juni 2005 Huff....Jeg er langtfra frisk nok til å gjøre noe som helst, og er ikke noe godt selskap når jeg er syk, men samtidig holder jeg på å kjede ræva av meg også. Og nå stikker samboeren på jobb så jeg blir helt alene. :sutre: Lurer fælt på hva jeg skal finne på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2005 #1550 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg tror bestemt at dette er en Cure-kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2005 #1551 Del Skrevet 4. juni 2005 Huff, jeg har dårlig samvittighet for kjæresten, eller hva han har måttet takle i det siste. Greit nok at jeg er fjern når det gjelder søknad ang. tre års jobb og lykkelig Lilith, men i tillegg til det ble jeg syk, og en skygge av meg selv.... Nesten bra at han har helgejobbing, så kan jeg forsøke å sove meg frisk. han er den beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2005 #1552 Del Skrevet 5. juni 2005 Nå føler jeg meg LITT bedre, men det ville vært løgn å si at jeg er helt frisk. Men jeg har ryddet litt i boden; måtte benytte anledningen siden B/L har en container stående her ute. Nå vurderer jeg sterkt å sykle eller gå en tur, for to uker uten fysisk aktivitet har tatt på, ikke minst psykisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 5. juni 2005 #1553 Del Skrevet 5. juni 2005 Fraråder fysisk aktivitet, selv om du er nesten frisk. Jeg var overmodig og fikk et par ekstradager med sykdom som takk :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2005 #1554 Del Skrevet 5. juni 2005 Fraråder fysisk aktivitet' date=' selv om du er nesten frisk. Jeg var overmodig og fikk et par ekstradager med sykdom som takk :-?[/quote'] Jeg har slått det fra meg, tror jeg skal vente til i morgen. Men stikker ut og får meg litt frisk luft, i hvertfall. Det er deilig kjølig nå som det har regnet tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2005 #1555 Del Skrevet 5. juni 2005 Det gikk greit å gå tur, gikk i 45 minutter, og det hjalp i hvertfall på humøret. Men jeg har innsett at det nok tar litt tid før formen er tilbake på topp igjen :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2005 #1556 Del Skrevet 6. juni 2005 Vakuum i hodet er ikke akkurat rette tingen nå... Kanskje forkjølelse dreper hjerneceller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2005 #1557 Del Skrevet 6. juni 2005 Cosy....skal på middag hos ei venninne, som ikke akkurat er den dårligste kokken jeg kjenner til. En gang disket hun opp med en hel haug med indiske retter fra ulike regioner i India Tror nesten vi bør ta bussen, så vi får drukket litt vin også Kjenner at jeg trenger det midt oppi all prosjektjobbingen. Onsdag kl 18 er deadline, men jeg har lovet meg selv å sende senest kl 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. juni 2005 #1558 Del Skrevet 7. juni 2005 Så godt som ferdig Selvsagt må jeg lese gjennom hele dritten en siste gang (sikkert numme seksti), og så tør jeg selvsagt ikke sende det avsted før i morgen, fristen er jo kl 1800. Nå er kjæresten blitt syk, så jeg burde egentlig vært hjemme og tatt meg av ham, men der får jeg ikke jobbet noe som helst, så jeg tenkte å gjøre meg helt ferdig før jeg går hjem for dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2005 #1559 Del Skrevet 8. juni 2005 I dag er deadline, og det føles både rart og godt. Godt å endelig bli ferdig, men rart å sende fra seg noe som skal bedømmes og kritiseres i det uendelige. Jeg får ta en defensiv holdning---"dette går aldri i livet bra", så blir fallhøyden mindre, i hvertfall. Fortsatt er jeg forkjølet, men jeg er bare litt tett i nesen. Jeg klør i hele kroppen etter å få beveget på meg etter nesten tre uker uten ordentlig trening. Først hadde jeg ikke tid, deretter ble jeg syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2005 #1560 Del Skrevet 8. juni 2005 Fra et annet perspektiv: http://travel.guardian.co.uk/countries/sto...1501038,00.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg