Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Vaffelrøre og presskanne med kaffe er klargjort :) Vi har vært ute og gått en liten tur, men ikke så langt, siden sambo har ødelagt foten sin.

Halsen min er VERRE. Nå klør det i ett, har litt slim, og stemmen er litt uggen. Får se i morgen tidlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Vil hjem og legge meg! Halsen kløøøøøøøøøøør :(:(

Gjest Litjmæ
Skrevet

Ok, du har to valg da:

* Gå hjem og legg deg, bli bedre form, pigg, rask og uthvilt i morgen.

eller

* Slit deg til et par timer til og føl deg akkurat likedan, eventuelt bittelitt bedre i morra

:)

Gjest Gjesta
Skrevet

Kjempeskummelt bare å tenke på å sende fra seg et faglig arbeide som skal bedømmes av internasjonale eksperter uten at noen har hjulpet meg med finpussen. Håper jeg får hjelp :roll:

Gjest Gulltopp
Skrevet

:drar Lilith opp fra side 2:

Enig i at det er skummelt å sende fra seg noe, og jeg tør ikke tenke på hvor skummelt det må være når man er på så høyt fagnivå som du. Men det går nok bra!

Selv opplevde jeg i dag å få mail fra foreleser som ville ha det bekreftet at jeg ikke hadde levert hjemmeeksamen for 13 dager siden, ettersom det er sensurmøte i morgen og de ikke finner oppgaven min! :o Vel, jeg fikk sendt et nytt eksemplar på mail til henne, men det skulle vært interessant å vite hva som har skjedd med den oppgaven jeg faktisk leverte på angitt sted til angitt tid...

Gjest Gjesta
Skrevet

God dag, Gulltopp :)

Jeg har hatt det sinnssykt travelt i det siste, med forelesninger å gå på og prosjekt å jobbe med. I tillegg har jeg vært og er fortsatt syk :(

Vil ha en anelse fri NÅÅÅÅ!!! :sutre:

Gjest Gjesta
Skrevet
Når har du ferie da vennen?

Vaffornå! :klø: Har ikke egentlig ferie (dvs ikke tid til å ta ut), men skal reise bort en uke i begynnelsen av juli. Muligens til en eller annen storby, vet ikke helt enda.

Gjest Gjesta
Skrevet

Gressklippere og småfly høres helt likedan ut :murvegg:

Skrevet
Gressklippere og småfly høres helt likedan ut :murvegg:

:ler: Det kan jeg skrive under på! Skrev om en liten opplevelse i Ninakanin sin dagbok når hun var bortreist...

Gjest Gjesta
Skrevet

I går fikk jeg godkjent opplæringsdelen av utdanninga mi! Ikke mye, 30 stp., men når det ikke er noen fasit for hva som kan inngå, hviler det mer ansvar på meg for å plukke ting jeg er interessert i. Fikk t.o.m. godkjent det essayet jeg er for flau til å la noen få lese, fordi det er litt teit. :)

Gjest Gulltopp
Skrevet

Kommer du til å undervise noen kurs til høsten?

Gjest Gjesta
Skrevet
Kommer du til å undervise noen kurs til høsten?

Nope. Da skal jeg bruke all tid på å få levert (litt på etterskudd), sannsynligvis i midten av oktober. :)

Men det blir garantert flere bra kurs, spesielt på lingvistikk, som du kan ta. Du studerer jo engelsk, og endel kurs er felles/overlapper.

Gjest Gulltopp
Skrevet
Men det blir garantert flere bra kurs' date=' spesielt på lingvistikk, som du kan ta. Du studerer jo engelsk, og endel kurs er felles/overlapper.[/quote']

Ja, jeg har allerede finlest emnekatalogen og delvis bestemt meg for hva jeg skal ta. Det ser ut til å være mye bra, så jeg gleder meg! :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi har jo mange kjempeflinke forelesere nå, så du kan glede deg med rette. Gratulerer forresten med fin karakter på fransken! :)

Skrevet

Hallo, hallo! I'm back in business! :D

Ferdig med eksamensstress! Deilig!

Gjest Gjesta
Skrevet
Hallo, hallo! I'm back in business! :D

Ferdig med eksamensstress! Deilig!

Hei, Lunacia :)

Godt å være ferdig? Jeg ligger i senga og er syk, men er dønn lei, så står nok opp snart.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hellu... hvordan er formen?

8 timer på jobb er så lenge... :-?

Gjest Gjesta
Skrevet
Hellu... hvordan er formen?

8 timer på jobb er så lenge... :-?

Måtte ut av leiligheten en tur, for blir smårar av å være her hele tiden. Men det var en DÅRLIG ide! Jeg blir svimmel og sliten av ingenting, og takler ikke lyder.

Men fikk en milkshake som plaster på såret.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...