Gjest Gulltopp Skrevet 27. mai 2005 #1501 Skrevet 27. mai 2005 Jeg for min del har etter hvert funnet ut at definisjonen på en dum person ikke nødvendigvis er en som mangler kunnskap, slik jeg trodde før, men snarere en som det er komplett umulig å få til å forstå fakta og ta til seg kunnskap, uansett hvor mye man prøver. Kropp og helse-forumet er et glimrende eksempel i så måte. Var det forresten du som gikk av bussen i byen samtidig som meg i dag, sånn ca. 10.30? (Jeg høres vel ut som verdens verste stalker her, men er ikke sikker på om jeg husker hvordan du ser ut.)
Gjest z Skrevet 27. mai 2005 #1502 Skrevet 27. mai 2005 Jeg for min del har etter hvert funnet ut at definisjonen på en dum person ikke nødvendigvis er en som mangler kunnskap' date=' slik jeg trodde før, men snarere en som det er komplett umulig å få til å forstå fakta og ta til seg kunnskap, uansett hvor mye man prøver. Kropp og helse-forumet er et glimrende eksempel i så måte. [/quote'] VIKTIG poeng.
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2005 #1503 Skrevet 27. mai 2005 Jeg for min del har etter hvert funnet ut at definisjonen på en dum person ikke nødvendigvis er en som mangler kunnskap, slik jeg trodde før, men snarere en som det er komplett umulig å få til å forstå fakta og ta til seg kunnskap, uansett hvor mye man prøver. Kropp og helse-forumet er et glimrende eksempel i så måte. Var det forresten du som gikk av bussen i byen samtidig som meg i dag, sånn ca. 10.30? (Jeg høres vel ut som verdens verste stalker her, men er ikke sikker på om jeg husker hvordan du ser ut.) Rute 26? Jeg hadde goretex-jakke Hater været her i byen...
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2005 #1505 Skrevet 27. mai 2005 Ja' date=' det var deg! :-)[/quote'] Du kunne jo kommet bort, da vet du!
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2005 #1507 Skrevet 27. mai 2005 Når jeg blir stor, skal jeg være ustoppelig ikke bare når det gjelder søvn, men ha en jobbkapasitet på 16-20 timer pr. døgn. :utopi:
Gjest Litjmæ Skrevet 27. mai 2005 #1508 Skrevet 27. mai 2005 Aah, hvis du finner oppskriften på det så vil jeg ha en PM
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2005 #1509 Skrevet 27. mai 2005 Aah' date=' hvis du finner oppskriften på det så vil jeg ha en PM [/quote'] Veilederen min holder på på det viset....men han gjør ikke så mye som ikke er jobbrelatert, da. Stakkars. Jeg koser meg med en liten konjakk, og kroppen føles bittelitt bedre enn for noen dager siden. Takk og pris.
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2005 #1510 Skrevet 27. mai 2005 Hmm, jeg har invitert en utenlandsk venninne på middag i morgen, og har tenkt å lage finnbiff med potetmos, siden det er veldig norsk. Men jeg trenger litt mer. Og hjernen er full av hull.... Bør jeg velge forrett ELLER dessert? I så fall hva? Selv er jeg ikke dessertmenneske, men jeg respekterer andre søtmonser.
Sienna Skrevet 27. mai 2005 #1511 Skrevet 27. mai 2005 Hmm, jeg har invitert en utenlandsk venninne på middag i morgen, og har tenkt å lage finnbiff med potetmos, siden det er veldig norsk. Men jeg trenger litt mer. Og hjernen er full av hull.... Bør jeg velge forrett ELLER dessert? I så fall hva? Selv er jeg ikke dessertmenneske, men jeg respekterer andre søtmonser. På vegne av alle andre søtmonser- DESSERT!!! :-)
apple Skrevet 28. mai 2005 #1512 Skrevet 28. mai 2005 På vegne av alle andre søtmonser- DESSERT!!! :-)
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2005 #1513 Skrevet 28. mai 2005 Så enige dere er, da! Det blir nok dessert, tenker å kutte opp masse frukt, og kanskje jordbær. Vaniljekesam eventuelt is, og desserten er i boks. Grusomt vær her i dag. Regn og storm. Huffameg, egentlig bra jobbevær, men det er ikke det jeg har LYST til å gjøre.
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2005 #1514 Skrevet 28. mai 2005 Oh, what a day! Migreneanfall (eller noe slikt), drittvær av det verste, og så får vi middagsgjester i kveld, så vi må i det minste støvsuge og rydde litt... Kanskje litt søvn kunne hjelpe? Problemet er jo at jeg ikke er så veldig trøtt, heller.
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2005 #1515 Skrevet 28. mai 2005 Håret mitt er bimbo, og burde vært med i Big Brother. I hvertfall er det helt avhengig av silikon for å oppføre seg. Jaja, bedre i håret enn i puppene, i hvertfall
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2005 #1517 Skrevet 28. mai 2005 Går bra med meg, ja Hadde hodepine, men to Panodil Zapp tok knekken på den relativt effektivt. Til en forandring. Går bra med deg, da?
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2005 #1518 Skrevet 29. mai 2005 Arbeidslyst, kom til meg så får du hvile Hmm, ligger på sofaen i pysjen og surfer. Fant ut da jeg hadde dusjet at jeg skulle smøre meg med St Tropez, så da gidder jeg ikke fikse meg før jeg må dusje igjen om noen timer. Drittværet fortsetter :evil: Nå begynner jeg å bli rimelig lei...
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2005 #1519 Skrevet 29. mai 2005 Huff, nå er jeg lei, så da blir det liten pause på nett. Jeg har snart skrevet ferdig avsnittet om finsk, og er egentlig ganske fornøyd, for å få ut fingeren og faktisk jobbe på en søndag, dét er vanskelig, det!!! Ellers er leiligheten full av bråk; både oppvaskmaskin, vaskemaskin og tørketrommel går samtidig :o Men må man, så må man.
Fakse Skrevet 29. mai 2005 #1520 Skrevet 29. mai 2005 Så flinke vi er! Jeg har akkurat avsluttet et avsnitt om implementasjon av kommunikasjonsprotokoller. Nå blir det vaffler og etterpå kanskje en tur ut.
Fremhevede innlegg