Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2005 #1481 Skrevet 25. mai 2005 Litt lei, nå ja.... Men det har løsnet bittelitt, og hvis jeg får støvletter til belønning, klarer jeg sikkert å mobilisere de siste kreftene som trengs for å fullføre.
Gjest Gulltopp Skrevet 25. mai 2005 #1482 Skrevet 25. mai 2005 Utsikter til belønning hjelper på det meste! Jeg kunne trenge en selv, men vet ikke riktig hva det skulle være. Har du mye igjen å skrive?
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2005 #1483 Skrevet 25. mai 2005 Utsikter til belønning hjelper på det meste! Jeg kunne trenge en selv, men vet ikke riktig hva det skulle være. Har du mye igjen å skrive? Akkurat nå skriver jeg prosjektbeskrivelse til NFR, der fristen er den 8.juni. Så får jeg ta fatt på oppgaven etter det... Har ikke du ferie snart? Skal du jobbe, eller slappe av, eller reise?
Gjest Gulltopp Skrevet 25. mai 2005 #1484 Skrevet 25. mai 2005 Har ikke du ferie snart? Skal du jobbe, eller slappe av, eller reise? Forhåpentligvis jobbe, men ellers ingen planer. Men har kjøpt en hel del bøker slik at jeg iallfall har noe å lese på dersom jeg ikke skulle få jobb.
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2005 #1485 Skrevet 25. mai 2005 Arbeidet jeg gjør nå føles veldig bra for egoet, siden hele prosjektet er mitt, ikke veileders, og jeg har knapt fått hjelp underveis. Av og til er det godt å få fokus på alt man faktisk har lært i løpet av et slikt studium, og få skiftet fokusen bort fra alt man IKKE kan.
Dina Skrevet 25. mai 2005 #1488 Skrevet 25. mai 2005 Takk for koselig prat! Tror denne sykemeldingen kan bli dyr for meg *bekymret*... Har vært to ganger inne og handlet på SN i dag.......!!!! Sov godt!!!
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2005 #1489 Skrevet 25. mai 2005 Takk for koselig prat! Tror denne sykemeldingen kan bli dyr for meg *bekymret*... Har vært to ganger inne og handlet på SN i dag.......!!!! Sov godt!!! Det funker helt til du er drittlei og ikke finner noe du har lyst på. Eller bare har lyst på ting de ikke har der (som jeg). Eller er for utålmodig til å vente, og heller går og kjøper det du vil ha i vanlige butikker (som jeg).
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2005 #1490 Skrevet 25. mai 2005 Støvletter kjøpt. Støvletter prøvd. Støvletter blir returnert. :oops:
Gjest Litjmæ Skrevet 26. mai 2005 #1491 Skrevet 26. mai 2005 100 sider, det gikk fort gitt, blir vel snart en null til der
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #1492 Skrevet 26. mai 2005 100 sider, det gikk fort gitt, blir vel snart en null til der Eller den blir borte, fordi jeg er lei...
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #1493 Skrevet 26. mai 2005 I dag har jeg lært en hel masse, og jeg merker at dette er noe jeg har lyst til å jobbe med i noen år framover. Deilig følelse, spesielt siden jeg slet sånn med motivasjonen for ett år siden. For tida er livet mitt snudd på hodet. Normalt sett sunne og aktive Lilith sitter inne på kontoret med nesa i en bok, spiser ikke ordentlig mat, osv. Men det er en forbigående fase, og da skal jeg tilbake til normalen igjen.
Sienna Skrevet 26. mai 2005 #1494 Skrevet 26. mai 2005 Støvletter kjøpt. Støvletter prøvd. Støvletter blir returnert. :oops: Men du skal ha dem i lyst, sant? Da blir vi jo støvlett-tvillinger.
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #1495 Skrevet 26. mai 2005 Men du skal ha dem i lyst, sant? Da blir vi jo støvlett-tvillinger. muligens
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2005 #1496 Skrevet 27. mai 2005 Kvinneguiden burde skifte navn til KJERRINGguiden, mekka for fordommer og tilholdssted for personer som er resistente mot logisk argumentasjon. Spesielt har Kropp&Helse-forumet utviklet seg til noe ala Allers/Hjemmet/Norsk Ukeblad, der folk står fram og sier ting som "Jeg gikk ned 40 kilo ved å bruke blabla, og spiste helt som normalt, og trente ingenting." Jeg trodde virkelig at folkeopplysningen var kommet lenger enn at folk går på slikt, men jeg tok skammelig feil. Når i tillegg personer som faktisk har både utdanning og erfaring i å rettlede folk i hvordan de skal legge om livsstilen sin, blir anklaget for å ikke ha peiling, da er det hakket før jeg legger inn årene og sier "beklager, men det her gidder jeg ikke mer."
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2005 #1497 Skrevet 27. mai 2005 Kvinneguiden burde skifte navn til KJERRINGguiden, mekka for fordommer og tilholdssted for personer som er resistente mot logisk argumentasjon. Spesielt har Kropp&Helse-forumet utviklet seg til noe ala Allers/Hjemmet/Norsk Ukeblad, der folk står fram og sier ting som "Jeg gikk ned 40 kilo ved å bruke blabla, og spiste helt som normalt, og trente ingenting." Jeg trodde virkelig at folkeopplysningen var kommet lenger enn at folk går på slikt, men jeg tok skammelig feil. Når i tillegg personer som faktisk har både utdanning og erfaring i å rettlede folk i hvordan de skal legge om livsstilen sin, blir anklaget for å ikke ha peiling, da er det hakket før jeg legger inn årene og sier "beklager, men det her gidder jeg ikke mer." Overtro er tydeligvis bedre enn ingen tro, selv om fakta skriker midt i ansiktet på deg at det er FEIL.
Gjest z Skrevet 27. mai 2005 #1498 Skrevet 27. mai 2005 Kvinneguiden burde skifte navn til KJERRINGguiden, mekka for fordommer og tilholdssted for personer som er resistente mot logisk argumentasjon. Spesielt har Kropp&Helse-forumet utviklet seg til noe ala Allers/Hjemmet/Norsk Ukeblad, der folk står fram og sier ting som "Jeg gikk ned 40 kilo ved å bruke blabla, og spiste helt som normalt, og trente ingenting." Jeg trodde virkelig at folkeopplysningen var kommet lenger enn at folk går på slikt, men jeg tok skammelig feil. Når i tillegg personer som faktisk har både utdanning og erfaring i å rettlede folk i hvordan de skal legge om livsstilen sin, blir anklaget for å ikke ha peiling, da er det hakket før jeg legger inn årene og sier "beklager, men det her gidder jeg ikke mer." Overtro er tydeligvis bedre enn ingen tro, selv om fakta skriker midt i ansiktet på deg at det er FEIL.
Mathias Skrevet 27. mai 2005 #1499 Skrevet 27. mai 2005 vi har jo sett unger som stikker fingrene i ørene og synger: lalalalalallalal for å slippe høre? hehe
Gjest z Skrevet 27. mai 2005 #1500 Skrevet 27. mai 2005 vi har jo sett unger som stikker fingrene i ørene og synger: lalalalalallalal for å slippe høre? hehe Det er nettopp det bildet jeg ser for meg mens jeg leser visse innlegg her inne.
Fremhevede innlegg