Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1461 Skrevet 24. mai 2005 Ikke prøv deg. Du skal til lege. NÅ. Jeg har gjort det der en del ganger. Og jeg lover, du angrer når du til slutt blir sittende i 3 mnd fordi du har gjort skaden enda verre. Skriver under på denne. Lær av våre dårlige erfaringer. Jfr. min signatur et annet sted
Gjest z Skrevet 24. mai 2005 #1462 Skrevet 24. mai 2005 Skriver under på denne. Lær av våre dårlige erfaringer. Jfr. min signatur et annet sted Som sagt så har jeg flust av lignende dårlige erfaringer selv, men det hindrer meg selvfølgelig ikke i å være like dum nå igjen. Nå har jeg, imidlertid, bestemt meg for å ikke trene før jeg slutter å halte. Det er bare å bestemme seg, da klarer jeg det. Men når jeg tenker "njaaaa... LITT kan ikke skade ..." - så går det åt helvete. Så jeg skal være flink. Lover.
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1463 Skrevet 24. mai 2005 :fy: Du skal vente til du ikke kjenner noe! Du sier jo til og med selv at man ikke skal trene med skader osv.
Gjest z Skrevet 24. mai 2005 #1464 Skrevet 24. mai 2005 :fy: Du skal vente til du ikke kjenner noe! Du sier jo til og med selv at man ikke skal trene med skader osv. Jeg vet det! Du er også sånn. Men, jeg mener at jeg skal holde meg fullstendig i ro til jeg ikke halter mer, for så å prøve litt forsiktig ettersom jeg føler det går bedre. Ikke nødvendigvis med å jogge før det er helt borte, men å gå. Bah, sånt stinker. :evil:
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1465 Skrevet 24. mai 2005 Du får finne et fotballspill til PC, eller noe slikt. Akkurat som pudding-gutter gjør! Jeg klarer ikke å trene, faktisk. Formen er såpass elendig at jeg blir svett av det minste, så da er valget enkelt.
Gjest z Skrevet 24. mai 2005 #1466 Skrevet 24. mai 2005 Du får finne et fotballspill til PC, eller noe slikt. Akkurat som pudding-gutter gjør! Jeg klarer ikke å trene, faktisk. Formen er såpass elendig at jeg blir svett av det minste, så da er valget enkelt. Fotballspill! Tror heller jeg stikker i en park og hiver i meg noen øl sammen med nøye utvalgte bekjente, gitt. Mye moro å finne på, men kjipt å ikke få trent likevel. Er du syk?
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1467 Skrevet 24. mai 2005 Fotballspill! Tror heller jeg stikker i en park og hiver i meg noen øl sammen med nøye utvalgte bekjente, gitt. Mye moro å finne på, men kjipt å ikke få trent likevel. Er du syk? Jepp, noe influensaliknende. Vond hals, vondt i hodet, null matlyst (unntatt smågodt :D)
Mathias Skrevet 24. mai 2005 #1469 Skrevet 24. mai 2005 Det kjipe (?) er jo at sykdommen sikkert slår ut etter noen øl... :/ Håper formen tar seg opp kjære
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1470 Skrevet 24. mai 2005 Det kjipe (?) er jo at sykdommen sikkert slår ut etter noen øl... :/ Håper formen tar seg opp kjære Jeg er jo så treg at jeg sjelden drikker mer enn én øl om gangen, i hvertfall på vanlige dager. Men i dag lot jeg frist være frist og stakk faktisk hjem for å slappe av i stedet for å presse meg. Så har jeg håp om å få jobbet skikkelig i morgen. Nå blir det snart middag her; ciabatta med pesto, birkebeinerskinke, tomater og mozarella.
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1471 Skrevet 24. mai 2005 Mail sendt Fikk du den? Hva synes du om resultatet? Mye mer meg, ikke sant?
Gjest Litjmæ Skrevet 24. mai 2005 #1472 Skrevet 24. mai 2005 Hm? Ny sveis igjen? Maile meg og :-D (Der ser du forresten, smågodt er godt)
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1473 Skrevet 24. mai 2005 (Der ser du forresten, smågodt er godt. Men jeg har brukt det som måltidserstatter i det siste....Jeg lever nemlig i en slags unntakstilstand. De to neste ukene. Men såå....back to normal. Du må PMe meg adressen din hvis du vil ha mail!
Gjest Litjmæ Skrevet 24. mai 2005 #1474 Skrevet 24. mai 2005 Jeg leste de to siste ukene, men så så jeg at det stod de to neste... :fy: Tullmus. Spise mat! Har du rota bort mailadressen min! *fornærma* Neida, PM på vei
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1475 Skrevet 24. mai 2005 Jeg leste de to siste ukene, men så så jeg at det stod de to neste... :fy: Tullmus. Spise mat! Har du rota bort mailadressen min! *fornærma* Neida, PM på vei Smågodt er bedre! Men jeg prøver å få i meg LITT fornuftig også. Ikke så lett når halsen også krangler litt.
Gjest Litjmæ Skrevet 24. mai 2005 #1476 Skrevet 24. mai 2005 Ja det er bedre, men ikke for kroppen da... Få i deg NOK fornuftig i tillegg, så er det greit *streng*
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1477 Skrevet 24. mai 2005 Ja det er bedre' date=' men ikke for kroppen da... Få i deg NOK fornuftig i tillegg, så er det greit *streng*[/quote'] Jeg prøver...Lover å skjerpe meg. Men er det ikke befriende at sunnhetsnazien også kan ha slike perioder? Jeg har også treningsfri så lenge denne søknaden som jeg styrer med ikke er ferdig. Bilde sendt, btw.
Gjest Litjmæ Skrevet 24. mai 2005 #1478 Skrevet 24. mai 2005 Treningsfri høres jo lurt ut, men du kvalifiserer ikke til sunnhetsnazi hvis du ikke spiser mat, det vet du vel Bilde sett og besvart
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1479 Skrevet 24. mai 2005 Treningsfri høres jo lurt ut, men du kvalifiserer ikke til sunnhetsnazi hvis du ikke spiser mat, det vet du vel Bilde sett og besvart Normalt sett sunnhetsnazi, da...Ikke akkurat nå! (og jeg ER virkelig ille der, dessverre)
Fremhevede innlegg