Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin
:ler: det har vært litt mye for mathias de siste dagene kanskje.. :ler: Den der sexfantasi-tråden, hehe, og dagboka hans er jo plutselig offer for mye flørt, og så har jeg begynnt å tøyse litt, :ler: nei jo, hehe, følte seg kanskje truffet :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
unge damer burde holde seg for gode til å leke med gamle, sårbare, lettlurte menn.... :evil:

:wink:

Sårbare? Uffda, stakkars du... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jeg fins da kanskje :sjarmor: Lukter det flørting så kommer jo jeg som bestilt!....

Hm... Det får meg meg jo til å virke som en.... :o

Å. nei.. Hva har jeg blitt til???? :o

:ler:

Jeg kan på stående labb komme på minst 9-10 mindre flatterende adjektiv som kunne passe. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gud' date=' som han trives med å være senter for oppmerksomheten :ler:[/quote']

vet jo ikke hvordan det er å ikke være det da....

*klø..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dalwhinnie

Lillith, visste du at det er vanlig at menn runker i sin kjæres shampo? Jeg lærer stadig noe nytt her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin
Lillith' date=' visste du at det er vanlig at menn runker i sin kjæres shampo? Jeg lærer stadig noe nytt her inne...[/quote']

:o

:hoho: Jeg også! (lærer noe nytt altså, ikke den andre delen :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg skjønner ikke så mye, tydeligvis....Ja, jeg er merkejunkie, og har byttet ting i sikkert fem år. Det verste jeg har opplevd, var at et solpudder ankom knust.

Hvorfor bry seg i det hele tatt? Lenge leve paranoiaen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Ja jeg ble litt sånn... Jeg har ikke tenkt så mye over ting verken den ene eller andre veien, men "motbydelig" ble litt kraftig for meg. Jeg kan fint spise en tyggi som falt på gulvet liksom, men jeg ser at det sikkert gir andre frysninger på ryggen..

Men sæd i shampoo!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...