Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Fremhevede innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

Patetisk, desperat, gammel mann som er hundset av kjerringa :hoho::sjarmor: ?

Spøkte bare! :klem:

:o

Lilith daaaaa :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg sa jo at jeg bare spøkte... :oops: Men han ble flau. Hmm, følte seg truffet, kanskje? :ler:

Gjest Ninakanin
Skrevet
:ler: det har vært litt mye for mathias de siste dagene kanskje.. :ler: Den der sexfantasi-tråden, hehe, og dagboka hans er jo plutselig offer for mye flørt, og så har jeg begynnt å tøyse litt, :ler: nei jo, hehe, følte seg kanskje truffet :ler:
Gjest Ninakanin
Skrevet

ble mye latter i det innlegget der gitt!

Skrevet

unge damer burde holde seg for gode til å leke med gamle, sårbare, lettlurte menn.... :evil:

:wink:

Gjest Gjesta
Skrevet
unge damer burde holde seg for gode til å leke med gamle, sårbare, lettlurte menn.... :evil:

:wink:

Sårbare? Uffda, stakkars du... :wink:

Skrevet
Bra jeg fins da kanskje :sjarmor: Lukter det flørting så kommer jo jeg som bestilt!....

Hm... Det får meg meg jo til å virke som en.... :o

Å. nei.. Hva har jeg blitt til???? :o

:ler:

Jeg kan på stående labb komme på minst 9-10 mindre flatterende adjektiv som kunne passe. :sjarmor:

Skrevet
sienna daaaa.... :ler:

Jammen, jammen..med sånne utsagn ber han jo om frekke svar! :wink:

Skrevet

Jammen, jammen..med sånne utsagn ber han jo om frekke svar! :wink:

jepp ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Og gud, som han trives med å være senter for oppmerksomheten :ler:

Skrevet
Og gud' date=' som han trives med å være senter for oppmerksomheten :ler:[/quote']

vet jo ikke hvordan det er å ikke være det da....

*klø..... ;)

Skrevet

Lilith, finnes det noe forum type KG, bare for menn, der vi kan henge og bli sentrum for oppmerksomheten? :P

Skrevet

Hmm..forestiller meg hvordan du kommer til å være som 60-åring. Det er ingen vakker tanke. :ler:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Lillith, visste du at det er vanlig at menn runker i sin kjæres shampo? Jeg lærer stadig noe nytt her inne...

Gjest Ninakanin
Skrevet
Lillith' date=' visste du at det er vanlig at menn runker i sin kjæres shampo? Jeg lærer stadig noe nytt her inne...[/quote']

:o

:hoho: Jeg også! (lærer noe nytt altså, ikke den andre delen :ler: )

Skrevet

Aldri før har jeg vel vært glad for at jeg er singel.. :o

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg skjønner ikke så mye, tydeligvis....Ja, jeg er merkejunkie, og har byttet ting i sikkert fem år. Det verste jeg har opplevd, var at et solpudder ankom knust.

Hvorfor bry seg i det hele tatt? Lenge leve paranoiaen. :ler:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja jeg ble litt sånn... Jeg har ikke tenkt så mye over ting verken den ene eller andre veien, men "motbydelig" ble litt kraftig for meg. Jeg kan fint spise en tyggi som falt på gulvet liksom, men jeg ser at det sikkert gir andre frysninger på ryggen..

Men sæd i shampoo!?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...