Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Slapp av. Oppfører meg nå.

Men det er så irriterende når du skriver med sånn bitteliten skrift, og jeg blir sittende og forsøke å tyde den, før jeg etter 5 min kommer på at jeg kan trykke på "svar" og lese det i vanlig størrelse.

Skjer hver gang. :oops:

:ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Drittkjerring :flekke::flekke::flekke:

OK, du er ikke så drittkjerring allikevel.

Jeg må jo få lov til å være litt bimbo noen steder? Og hvor passer best, om ikke her? :sjarmor:

Skrevet
Drittkjerring :flekke::flekke::flekke:

OK, du er ikke så drittkjerring allikevel.

Jeg må jo få lov til å være litt bimbo noen steder? Og hvor passer best, om ikke her? :sjarmor:

Jammen, her, i bimbo-mekka, kan du vel komme helt ut av skapet og skrive med normal fontstørrelse? :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jammen, her, i bimbo-mekka, kan du vel komme helt ut av skapet og skrive med normal fontstørrelse? :-)

Vurderer det! Den lille bimboen inni meg må jo få leve et eller annet sted, og hvorfor ikke her? Good point. De interessante tingene kan man ta andre steder. :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Lurer på om det bare er jeg som finner på å vaske når jeg egentlig skulle ha lest fag? :klø:

Det rare er egentlig at jeg er kjempeinteressert i temaet, og prøver å lage prosjektskisse til et treårig prosjekt som skal fø meg relativt vel.

Så hvorfor da vaske? Spesielt når kjæresten har en hel uke fri framover, og hadde lovet å ta seg av den biten?

Skrevet
Lurer på om det bare er jeg som finner på å vaske når jeg egentlig skulle ha lest fag? :klø:

Fenomenet er ikke nødvendigvis logisk, men jeg kan garantere at du ikke er alene om det.

Gjest Gjesta
Skrevet

Fenomenet er ikke nødvendigvis logisk, men jeg kan garantere at du ikke er alene om det.

Husker tilbake til virkelige eksamenstider; aldri før var leiligheten så strøken! Da kunne jeg til og med finne på å bake, noe jeg egentlig ikke liker noe særlig. :ler:

Gjest Étoile
Skrevet

Hånei du, for meg er det et ytterst kjent fenomen. Lurer på når jeg skal få vasket ut av kjøleskap, vaske lister, dører, vinduer, inni kjøkkenskap og skuffer etc når jeg slutter å studere! :ler: Men dette skjer altså stort sett bare i november-desember og mai-juni. Veldig merkelig. :klø:

Og over til bimbosnakk (det liker jo jeg, vet du!) - tror ikke det er noen god idé å investere i den rosa balsamen. Når den er tom tror jeg jeg skal teste komboen rosa sjampo og grønn balsam. Den rosa er i så bitteliten flaske, og veldig vannete i konsistensen. Etter den har virket er det stort sett ikke noe å skylle ut.

Ang. håret - hvis du går over til en veldig mørk brunfarge, altså ikke fullt så lego, sitter det også dårlig? Mitt hår tar nesten ikke farge i det hele tatt, bortsett fra når jeg farger det lysere da, så vet hvordan det er...

Gjest Gulltopp
Skrevet

Kjenner meg godt igjen! Utrolig hvor interessert man plutselig blir i å vaske toalettet og fange hybelkaniner når man har en eksamen å lese til...

(Sier jeg, som leverer hjemmeeksamen i morgen, men likevel surrer rundt her inne...)

Gjest Tristessa
Skrevet

Jess, jeg vasker jeg også... Liker ikke å lese på lesesal, men klarer heller ikke å konsentrere meg i et rotete rom. Så jeg begynner i det små, og før jeg får sukk får meg er vinduene skinnende og leiligheten helt strøken. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Jess' date=' jeg vasker jeg også... Liker ikke å lese på lesesal, men klarer heller ikke å konsentrere meg i et rotete rom. Så jeg begynner i det små, og før jeg får sukk får meg er vinduene skinnende og leiligheten helt strøken. :ler:[/quote']

Og jo mer man vasker, jo mer finner man ut at resten også trenger å vaskes... :oops: Jeg har ikke tid til slikt, burde helst lest 200 sider til i morgen. :murvegg:

Jeg kommer nok til å lage vafler også, kan jeg tenke meg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Skulle ønske jeg visste om et norsk forum der man kunne bytte kosmetikk med andre. Jeg har byttet via Tyskland endel, men portoen blir så høy at vinninga går opp i spinninga. :murvegg:

Dumme rosa shampo og leave-in er plassert i boden. De gav med kløe i hodebunnen. 360 kroner rett ut vinduet, og brukt i mindre enn to uker. Grrr.... Tror jeg skal slutte med den dyre eksperimenteringen.

Gjest Xavia
Skrevet

Bytte kosmetikk?

Hvordan fungerer det? Dere bytter ting som er brukt en gang eller to??

Gjest Gjesta
Skrevet
Bytte kosmetikk?

Hvordan fungerer det? Dere bytter ting som er brukt en gang eller to??

Nettopp :) For eksempel har jeg sikkert ti ulike parfymer som jeg ikke har brukt det siste året.

Jeg forer jo allerede venninner og slektninger med bomkjøpene mine....(men jeg HAR blitt flinkere til å holde meg til ting som jeg vet funker, og som jeg liker. Det er bare litt vanskelig å la være å teste nye ting).

Gjest Gulltopp
Skrevet
Skulle ønske jeg visste om et norsk forum der man kunne bytte kosmetikk med andre. Jeg har byttet via Tyskland endel' date=' men portoen blir så høy at vinninga går opp i spinninga. [/quote']

:vinke:

Gjest Gjesta
Skrevet

Du også? Jeg burde vel hatt kjøpeforbud og oppbrukspåbud, men det hjelper jo lite når ting ikke funker...

Chanelkrem som ikke gir meg nok fuktighet

Rosa Kerastase-serie som jeg ikke tåler

For å nevne noen få, irriterende ting.

Gjest Étoile
Skrevet

Bytter gjerne rosa Kerastase jeg, men tviler egentlig på at jeg har noe du er interessert i...

Gjest Gulltopp
Skrevet

Hvis du tilfeldigvis skulle få lyst på rosa neglelakk fra Chanel eller et eller annet mystisk serum fra Kanebo, vet du hvor du finner meg...

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Skulle ønske jeg visste om et norsk forum der man kunne bytte kosmetikk med andre.

Det hadde vært genialt. Hos meg står for tiden Sebastians Raw senuality shampo og balsam og støver ned fordi de var for sterke for min touchy hodebunn. Og de står ikke alene, for å si det sånn, men mesteparten gir jeg vekk til familie og venner. Men det er dyrt å være produktjunkie som bare må prøve alt mulig. Er forresten ikke sikker på om Sebastian Crema styler heller var ideell for håret mitt. Den glatter det litt for mye ut.

Noen burde lage et slikt forum...

Gjest Gjesta
Skrevet

Det hadde vært genialt. Hos meg står for tiden Sebastians Raw senuality shampo og balsam og støver ned fordi de var for sterke for min touchy hodebunn.

Og det er mine favoritter, igjen... Jeg gir jo bort en hel del, men er litt redd for å bli sett på som om jeg kommer fra en annen verden. Heldigvis har jeg en svigerinne som setter pris på endel av mine bommerter. Jeg ferdes jo mest i miljøer der det er direkte flaut å bry seg om utseendet... :oops:

Akkurat som det ene utelukker det andre, tenker nå jeg. :wink:

Men siden det blir en litt magrere tilværelse på meg ca fra nyttår, MÅ jeg bli flinkere til å unngå bomkjøp.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...