Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #1321 Del Skrevet 20. mai 2005 Hei Lilith. Jeg har begynt å bevege meg innom andre sine dagbøker også nå og ikke bare min egen. Vil ønske deg god bedring og håper du blir raskt frisk igjen. Ser deg ofte på "skjerpings" tråden og du er til god inspirasjon der. Ha en riktig god helg. God helg tilbake, Hannen! Jeg er seriøst stressa for tida, men kan trøste meg med at det kun gjelder i de to kommende ukene. Jeg skal kjempe som en drage, så går det nok bra. Nå skal jeg rett og slett sove.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 20. mai 2005 #1322 Del Skrevet 20. mai 2005 Nå skal jeg rett og slett sove.... Gjør det du Lilith. Det sies at søvn er den beste medisinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #1323 Del Skrevet 20. mai 2005 Gjør det du Lilith. Det sies at søvn er den beste medisinen. Jepp Jeg hadde knapt energi til å gå opp trappa, og får svettetokter når jeg beveger meg, så det er vel noe i anmarsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 20. mai 2005 #1324 Del Skrevet 20. mai 2005 God bedring og god helg Lilith! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 20. mai 2005 #1325 Del Skrevet 20. mai 2005 Høres ut som om du må ta livet med ro i helga... God bedring til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #1326 Del Skrevet 20. mai 2005 Høres ut som om du må ta livet med ro i helga... God bedring til deg! Det verste er at jeg MÅ jobbe, enten jeg vil eller ikke. :-? Tror jeg skal drikke litt vin og ligge på sofaen litt til nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #1327 Del Skrevet 20. mai 2005 Dusj=universalmiddel mot det meste. I hvertfall når man fryser. Etterpå har jeg klint ansiktet fullt av olje (fra hudpleier), i håp om at sandpapirhaken etter eksperimentet med Chanel kan forsvinne. Og jeg åpnet gewurztramineren jeg hadde tenkt å spare til en fiskemiddag. For de har mer der jeg kjøpte den, og jeg får bare hodepine av rødvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #1328 Del Skrevet 20. mai 2005 Mulig det blir :voff: her før året er omme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2005 #1329 Del Skrevet 20. mai 2005 Mulig det blir :voff: her før året er omme Ååååh! Hva slags? Har savnet deg! Må oppdatere meg i dagboka di i morra, nå skal jeg legge meg. (Hos oss blir det :mjau: i august!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #1330 Del Skrevet 20. mai 2005 Ååååh! Hva slags? Har savnet deg! Må oppdatere meg i dagboka di i morra, nå skal jeg legge meg. (Hos oss blir det :mjau: i august!) Lyn Gordon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2005 #1331 Del Skrevet 21. mai 2005 Lilith lærer godt men sent: Ikke legg et håndkle som har vært brukt til å tørke kaffesøl med sammen med andre ting som skal vaskes=>brun klesvask, og alt må gjøres om igjen, med en solid dose Vanish i tillegg. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 21. mai 2005 #1332 Del Skrevet 21. mai 2005 Lyn Gordon??? Er det en hunderase? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2005 #1333 Del Skrevet 21. mai 2005 Lyn Gordon??? Er det en hunderase? :klø: Gordonsetter :-) (men de er litt gira, derfor Lyn Gordon) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 21. mai 2005 #1334 Del Skrevet 21. mai 2005 Ja, det er gira hunder det! Har en venninde som har vokst opp sammen med en sånn hund. Den ble jo aldri metta på mosjon. Vel de eneste gangene jeg har hørt de si han viste antydning til slitenhet var etter jaktperioder på fjellet. Dere har kanskje planer om å bruke den til jakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2005 #1335 Del Skrevet 21. mai 2005 Ja, det er gira hunder det! Har en venninde som har vokst opp sammen med en sånn hund. Den ble jo aldri metta på mosjon. Vel de eneste gangene jeg har hørt de si han viste antydning til slitenhet var etter jaktperioder på fjellet. Dere har kanskje planer om å bruke den til jakt? Det er planen, ja. Man må jo ha hjelp til å finne fuglene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2005 #1336 Del Skrevet 21. mai 2005 For en dag! Jeg har ikke gjort det spor, annet enn å handle litt. Hodet verker, ryggen verker, halsen verker, og jeg hutrer og fryser selv om jeg vet det ikke er kaldt her inne. Ikke har jeg fått lest noe, heller. Jeg har ikke tid til å bli syk nå, så håper det bedrer seg litt til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 21. mai 2005 #1337 Del Skrevet 21. mai 2005 :trøste: Det beste når du er syk er å ta det helt med ro og la kroppen ordne opp. Gjør du mer enn du egentlig orker, risikerer du bare å være syk lenger. Lytt til kroppen og gi den ro. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2005 #1338 Del Skrevet 21. mai 2005 :trøste: Det beste når du er syk er å ta det helt med ro og la kroppen ordne opp. Gjør du mer enn du egentlig orker' date=' risikerer du bare å være syk lenger. Lytt til kroppen og gi den ro. God bedring. [/quote'] Det var det jeg tenkte også...hvis jeg tar det helt med ro i dag, kan jeg kanskje jobbe litt i morgen. Ellers får jeg ta det igjen over helga (jeg har en tidsfrist som er veldig streng, så kan ikke legge meg helt syk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2005 #1339 Del Skrevet 21. mai 2005 Skikkelig overfladisk spørsmål jeg funderer over...Jeg skal til frisør på mandag, klipp og farge, og lurer fælt på hva jeg skal gjøre med håret. Nå har jeg jo spart bittelitt siden nyttår (uten at det sier noe, for jeg hadde jo kjempekort hår i utgangspunktet), og har stort sett hel lengde på overhåret. Jeg har hatt de aller fleste hårfarger unntatt blondt, men vender stadig tilbake til kombinasjoner med svart. Jeg VET jo at jeg kler svart og at det er fint til en spesiell frisyre, men hmm.... Sist farget hun noen felter i en kald brunfarge i tillegg, men det må selvsagt vedlikeholdes med glansvask en gang pr uke. Faktisk må jeg gjøre det med alle andre farger enn svart. Men svart når håret har litt lengde, blir lett litt legofigur :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2005 #1340 Del Skrevet 21. mai 2005 Skikkelig overfladisk spørsmål jeg funderer over...Jeg skal til frisør på mandag, klipp og farge, og lurer fælt på hva jeg skal gjøre med håret. Nå har jeg jo spart bittelitt siden nyttår (uten at det sier noe, for jeg hadde jo kjempekort hår i utgangspunktet), og har stort sett hel lengde på overhåret. Jeg har hatt de aller fleste hårfarger unntatt blondt, men vender stadig tilbake til kombinasjoner med svart. Jeg VET jo at jeg kler svart og at det er fint til en spesiell frisyre, men hmm.... Sist farget hun noen felter i en kald brunfarge i tillegg, men det må selvsagt vedlikeholdes med glansvask en gang pr uke. Faktisk må jeg gjøre det med alle andre farger enn svart. Men svart når håret har litt lengde, blir lett litt legofigur :cry: Vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg