Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Vondt i ryggen nå er like passende som hoste og diare på samme tid :roll:

@Mathias: Har du blitt snill gutt siden sist? Hvordan er ørene? Flagrer de fortsatt? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so.~Douglas Adams~

:murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hamstrer bestandig rugbrød i Finland. Der har de pakker med rug-"rundstykker" som er kjempegode! Har ikke smakt den norske typen, nettopp fordi den ser så ekkel ut :-? Skjønner ikke hvorfor man ikke kan få kjøpt ordentlig rugbrød her også! Det hadde vært no' det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei, Tuddelidu. Det jeg klaget over, var dansk rugbrød av den svarte, tørre, plastpakkede typen. I overmot tenkte jeg at det kanskje var greit å prøve? Men blæh, som å spise papp med sur bismak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei' date=' Tuddelidu. Det jeg klaget over, var dansk rugbrød av den svarte, tørre, plastpakkede typen. I overmot tenkte jeg at det kanskje var greit å prøve? Men blæh, som å spise papp med sur bismak.[/quote']

Jeg regnet med det, det ser definitivt ikke godt ut nei :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ikke alle ting jeg foretar meg er like smarte...I natt la vi oss sent, sikkert 0100, jeg fikk ikke sove på lenge, og da jeg endelig sovnet, hadde jeg feberanfall bortimot hele natta. :(

Men ikke tale om at jeg holdt meg i ro! Jeg hadde nemlig ikke trent siden mandag, og slikt går jo ikke an! :evil:

Derfor tyllet nautet i seg et glass juice, fikset seg litt, og dro til SATS.

Det gikk som det måtte gå; bly i beina, og generell lammelse i resten av kroppen.

Men jeg fikk i hvertfall stukket innom posten for å sende en pakke. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte i natta at jeg var på besøk hos deg. Kjæresten din lå bare og sov på sofaen, og du hadde nesten ikke tid til å være hjemme fordi du måtte dra og trene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Drømte i natta at jeg var på besøk hos deg. Kjæresten din lå bare og sov på sofaen' date=' og du hadde nesten ikke tid til å være hjemme fordi du måtte dra og trene :ler:[/quote']

Satt på spissen litt, men også litt sant...Må jeg fortelle til samboeren! :ler:

Skulle ønske JEG var hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunch en dag snart? :-)

Jaaaaa! :hoppe:

Jeg avspaserer i morra, men kanskje vi kan si mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Har ikke tid til noe de nærmeste ukene. Stikkord:NFR :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulltopp

Hadde passet bra, for da leverer jeg hjemmeeksamen nr. 2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tid til noe de nærmeste ukene. Stikkord:NFR :veldigsur:

Jammen kjære søte, du må jo spise da! En halvtime har du bare god av... *Friste og lokke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Jammen kjære søte, du må jo spise da! En halvtime har du bare god av... *Friste og lokke*

Det blir jo til en tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiime! Og jeg skal til frisøren om morran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo til en tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiime! Og jeg skal til frisøren om morran.

Klok av skade? :ler:

Vi kan jo sette på stoppeklokka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Seriøst stressa, men samtidig er formen seriøst ikke bra....Dårlig kombinasjon, spesielt når man ikke har tid til å være syk :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Hei Lilith. Jeg har begynt å bevege meg innom andre sine dagbøker også nå og ikke bare min egen. Vil ønske deg god bedring og håper du blir raskt frisk igjen. Ser deg ofte på "skjerpings" tråden og du er til god inspirasjon der.

Ha en riktig god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...