Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Fremhevede innlegg

Skrevet
Var godt å få rørt seg, men nå har jeg veldig lyst på ett eller annet. Spesielt noe vi ikke har i hus, men vet ikke hva. Vi har jo til og med sjokolade og italiensk is, men ikke noe av dette frister.

:sjarmor: hehehe.... :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

:sjarmor: hehehe.... :sjarmor:

Which means? At vinglass nummer to snart er halvveis? :sjarmor: Jeg er ingen søtmons...Liker ting som er spicy og som jeg ikke helt begriper meg på.

Gjest Gjesta
Skrevet

Concert coming up! Når jeg får stappet buksa ned i sokkene nedi støvlettene. Apropos: Pinnochio i blå skjorte her har mindre muskler i beina enn meg. Og han er 185 mot mine 167 :sjarmor:

Jeg skal sparke og slå. Eller noe. Boksesekk ønskes, så skal den klistres full av enkelte irriterende tryner.

Skrevet

Which means? At vinglass nummer to snart er halvveis? :sjarmor: Jeg er ingen søtmons...Liker ting som er spicy og som jeg ikke helt begriper meg på.

jeg er bare litt koffert jeg... knegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Skjønte det....At du TØR! :kjevlesmiley: :sjarmor:

Skrevet

Det er helt utrolig hvordan du greier å få enhver setning til å få en potensiell "koffert-betydning"..Du er som "Joey" i friends. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Går ikke an å være her lenger...en eller annen ond (dum!) ånd har tatt over, eller jeg befinner meg i et parallelt univers. :-?

Skrevet

Det er helt utrolig hvordan du greier å få enhver setning til å få en potensiell "koffert-betydning"..Du er som "Joey" i friends. :ler:

:oops:

Skrevet
Går ikke an å være her lenger...en eller annen ond (dum!) ånd har tatt over, eller jeg befinner meg i et parallelt univers. :-?

me???

i så fall beklager jeg så mye!....luskeut..

Gjest Gjesta
Skrevet

me???

i så fall beklager jeg så mye!....luskeut..

Du er vel noe av det MINST gale her inne (og det sier sitt)... :sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå ligger jeg på sofaen. Har funnet ut at det ser dumt ut å sykle rundt i treningstøy i dag, så jeg tror jeg skal bruke de timene fram til vi skal til byen på John Irving. En stund siden jeg har lest i den boka nå, men med en gang jeg åpner den, suger historien meg til seg.

Og så må jeg stryke bunadsskjorte :(:(:(:(:(

Gjest Gjesta
Skrevet

Noen bør seriøst jage meg i dusjen.... :-?

Gjest Gjesta
Skrevet

Altfor våken altfor tidlig. Etter under 5 timers søvn. :-?

Gjest Litjmæ
Skrevet

En del av tingene jeg har gått og grublet på i det siste løste seg i går og plutselig har jeg fått tilbake energien min. Våkna kvart over fem lys våken og lurte på hvorfor klokka ikke hadde ringt i dag... Ble vel en fem timers søvn det ja. Men jeg er i god form, så foreløpig i kjempehumør :-D

Det er onsdag i dag også da, så halvveis til helg ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er onsdag i dag også da, så halvveis til helg ;)

Ikke si sånn. Jeg har nok panikk som det er. :o

Gjest Gjesta
Skrevet

Selvinnsikt er et fint lite dyr som bor hos naboen. :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet
Hæ? Blir det som at IQ er en fin bil?

Genau! Og mange burde kanskje holde kjeft i stedet for å avsløre sin uvitenhet. Tenk, så deilig det ville blitt med masse fred og ro :-)

Gjest Litjmæ
Skrevet

:ler:

Tomme tønner ramler mest vet du... Lite å gjøre med er jeg redd.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...