Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2005 #1241 Skrevet 13. mai 2005 God morgen! Fredag i dag! Jeg våkna fem i morges :-? Men fikk døst litt til seks da, så da er det greit og av en eller annen grunn (fredag )er jeg skikkelig pigg i dag :-D Styrketrening på lunsjen, er spent på om jeg klarer å vedlikeholde benkpressen min, har lyst til å øke litt snart... Jeg har IKKE TID til å trene I går var jeg på foredrag som ble holdt av en god venninne av meg, og var ikke hjemme før kl 21. Og 12-timersdager blir man sliten i hodet av. I dag har veilederen invitert hele bunchen til fredag den 13.-fest, men jeg er sannsynligvis ikke hjemme før 17.30, og da skal jeg dra ca 1.5timer senere... Grr....
Gjest Litjmæ Skrevet 13. mai 2005 #1242 Skrevet 13. mai 2005 Så så :trøste: du klarer deg da med en dag uten! Jeg hadde hviledag i går, hvis det hjelper
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2005 #1243 Skrevet 13. mai 2005 Så så :trøste: du klarer deg da med en dag uten! Jeg hadde hviledag i går' date=' hvis det hjelper [/quote'] Men jeg hadde også det! Men nå har jeg spist tre tynne skiver med egg på, og prøvd meg på litt melk (kanskje ikke klokt, men pytt) for å ha litt ballast i magen til vindrikkinga.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 13. mai 2005 #1244 Skrevet 13. mai 2005 God helg, og kos deg med vinen! Jeg venter kjæresten hjem fra Sverige medbringende chablis til sin kjære :kysse:
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2005 #1245 Skrevet 13. mai 2005 God helg, og kos deg med vinen! Jeg venter kjæresten hjem fra Sverige medbringende chablis til sin kjære :kysse: Da er vi to heldige! Nå gjenstår det å finne ut antrekk, og jeg har ikke clue i det hele tatt. Har kjøpt en ny t-skjorte i dag (helt blekt grønn med mørkere grønt trykk, fra Diesel), kanskje den? Og hva slags bukse? armybukse? jeans?(eller skjørt ), støvletter? brune? hvite med stilett? Forslag mottas med takk!
Gjest Dalwhinnie Skrevet 13. mai 2005 #1246 Skrevet 13. mai 2005 Nå gjenstår det å finne ut antrekk, og jeg har ikke clue i det hele tatt. Har kjøpt en ny t-skjorte i dag (helt blekt grønn med mørkere grønt trykk, fra Diesel), kanskje den? Og hva slags bukse? armybukse? jeans?(eller skjørt ), støvletter? brune? hvite med stilett? Forslag mottas med takk! He he... jeg hater å finne klær til meg selv pga størrelsen, men elsker å kle opp andre! (Barbie-traumer? Neida...) Hva slags skjørt er aktuelle? Den nye t-skjorta kunne kanske passet til et litt røft skjørt? Hvordan er de brune støvlettene?
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2005 #1247 Skrevet 13. mai 2005 Hva slags skjørt er aktuelle? Den nye t-skjorta kunne kanske passet til et litt røft skjørt? Hvordan er de brune støvlettene? Jeg elsker å ha klær, men lider av et alvorlig tilfelle av prøveromfobi, så kjøper ofte uprøvd. Med ymse resultater. Jeg har egentlig skiftet. Tok t-skjorta og slitte smale jeans. Ikke bestemt meg ang. støvlettene. Klarer ikke å bestemme meg mellom brune, helt enkle, med litt rund tå og skjev relativt lav hæl (jeg kjøpte dem FØR bølgen kom!), eller de hvite, grisestilige Buffalo-støvlettene med 9cm stiletthæl. De er litt røffe, og halvhøye. Tenderer mot sistnevnte, men sitter med en av hver på meg akkurat nå.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 13. mai 2005 #1248 Skrevet 13. mai 2005 Til jeans stemmer jeg definitivt for de hvite stilletthælene. Til skjørt hadde jeg gått for de brune. Men digger kombinasjonen casual jeans, kul t-skjorte og rå hæler. Laidback, men rått!
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2005 #1249 Skrevet 13. mai 2005 Til jeans stemmer jeg definitivt for de hvite stilletthælene. Til skjørt hadde jeg gått for de brune. Men digger kombinasjonen casual jeans' date=' kul t-skjorte og rå hæler. Laidback, men rått![/quote'] Me too! Selv om nok enkelte kommer stivpyntet. Jeg tilhører ikke den grenen av befolkningen, jeg sniker inn jeans når jeg kan. Hadde det vært LITT varmere, kunne jeg nok hatt en kjole utenpå, men det venter jeg med til våren. Antrekket ble til slutt: *slitte jeans med smale, rette bein *Sølvfarget belte med strass og stor spenne *Lysegrønn t-skjorte med trykk (og en hettejakke eller noe, kanskje skinnjakke?) *hvite støvletter med stilett.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 13. mai 2005 #1250 Skrevet 13. mai 2005 Antrekket ble til slutt: *slitte jeans med smale, rette bein *Sølvfarget belte med strass og stor spenne *Lysegrønn t-skjorte med trykk (og en hettejakke eller noe, kanskje skinnjakke?) *hvite støvletter med stilett. Skinnjakke :-)
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2005 #1251 Skrevet 13. mai 2005 Og jakke utenpå der (i tilfelle taxikø).
Gjest Dalwhinnie Skrevet 13. mai 2005 #1252 Skrevet 13. mai 2005 Og jakke utenpå der (i tilfelle taxikø). Høres bra ut! Jeg kjøpte forresten crema styler i går. Stakk like godt innom frisøren for å kunne lukte og prøve den litt, men ser at jeg faktisk kunne ha spart en del på LF (drøyt 210 der mot 250 hos frisøren). Neste gang. Uansett så virker den veldig lovende - rikere og tyngre enn outshine, men hendene kjennes ikke teflonbelagte ut etterpå slik som med frizz ease. Rapport følger etter skikkelig utprøving. Men n å har jeg begynt på rødvinen i påvente av han med chablisen. God helg!
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2005 #1253 Skrevet 13. mai 2005 Memo to self: veileder synes jeg bør tenke mer i disse retningene... Spennende
Gjest Xavia Skrevet 14. mai 2005 #1254 Skrevet 14. mai 2005 Hei Lilith! Ha en riktig god pinse-og 17. maihelg!!
Gjest Gjesta Skrevet 14. mai 2005 #1255 Skrevet 14. mai 2005 Hei Lilith! Ha en riktig god pinse-og 17. maihelg!! Likewise Her regner det i bøtter og spann, i tillegg til at det blåser. Jeg var på fest til langt på natt, så egentlig burde formen vært shabby, men jeg tror faktisk de litrene med vann jeg hadde i meg, har hatt en viss effekt, for jeg føler meg helt fin. Nå gjelder det bare å finne en måte å lure/tvinge kjæresten til å stå opp på. Hmm....teste gnåle-metoden? den har funket før
Gjest Gjesta Skrevet 14. mai 2005 #1256 Skrevet 14. mai 2005 Dæven, det er gøy å fortelle folk sannheten, og knuse illusjoner.
Gjest Gjesta Skrevet 14. mai 2005 #1258 Skrevet 14. mai 2005 sa jo det er litt gøy her Jeg er enig! Og dessuten er drittværet gått over her, så da kan jeg endelig komme meg ut på sykkelen igjen. Og ikke i kosetempo Men ikke i dag. Jeg er ikke tilhenger av å trene i bakrus. :gal:
Gjest Gjesta Skrevet 14. mai 2005 #1260 Skrevet 14. mai 2005 her er det sommer :evil: Det kalles å strø salt i såret. Men sykling kan utføres i all slags vær. Det eneste er at jeg savner at lysløypa og stiene er bare; det er så kjipt å herje inne i boligfeltene.
Fremhevede innlegg