Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1221 Del Skrevet 10. mai 2005 Men Theo...da vil jeg ha MMS i retur også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theo Skrevet 10. mai 2005 #1222 Del Skrevet 10. mai 2005 Høhø' date=' du vil bare si "TYNN!"...., men OK sender det over. Bildet er ikke helt up to date, så jeg på håret (som stadig skifter stil).[/quote'] Nå så jeg ikke stort, det var så lite. Du er jo tynn (tror ikke vi skal sammenligne fettprosent ), men ikke utrent tynn - du er flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1223 Del Skrevet 10. mai 2005 :oops: :oops: Du er nå søt... Men returbilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theo Skrevet 10. mai 2005 #1224 Del Skrevet 10. mai 2005 Men Theo...da vil jeg ha MMS i retur også Øhm. Neida - jeg har ikke - svært lite fotogen, og tar jeg bilder med mobilen så får jeg bare med ansiktet. Skal melde ifra om det dukker opp noe engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2005 #1225 Del Skrevet 11. mai 2005 Øhm. Neida - jeg har ikke - svært lite fotogen, og tar jeg bilder med mobilen så får jeg bare med ansiktet. Skal melde ifra om det dukker opp noe engang. Du lite fotogen Vakker, ville jeg heller si, hvis du ikke har forandret deg veldig i eksamensperioden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2005 #1226 Del Skrevet 11. mai 2005 Deilig å sove helt ut; våknet av meg selv først 0710, deretter kl 0800. Været er nyydelig igjen, så da blir det heldigvis sykkel i ettermiddag. En stund trodde jeg at jeg måtte løpe inne :brush with death: Nå lurer jeg sterkt på å ta en snartur innom byen før jeg drar på kontoret, men har egentlig glemt noe av de tingene på lista mi (som typisk ligger på kontoret...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theo Skrevet 11. mai 2005 #1227 Del Skrevet 11. mai 2005 Du lite fotogen Vakker' date=' ville jeg heller si, hvis du ikke har forandret deg veldig i eksamensperioden.[/quote'] Jo, jeg har det. Neida, takk. :oops: Her også, sykkelvær! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2005 #1228 Del Skrevet 11. mai 2005 Hmm, skriving er sååå frusterende, men i det minste har jeg tatt tyren ved hornene og fått begynt (såvidt). En bit av introduksjonen min: "However, in this paper, I will present arguments that support the opposite view, namely that there are limits on the ways in which languages can vary, which is supported by research within the typology of language, which shows that languages from very different language families from different parts of the world vary with respect to a small number of properties, which is left unexplained on a usage-based model of language." Sånn cirka. Neste uke (helst før) MÅ jeg seriøst begynne med prosjektbeskrivelsen, hvis det hele ikke skal gå totalt til helvete. Men adrenalin er en bra hjelper å ha i slike tilfeller. Eneste dumme er at jeg blir sliten og tynn av det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2005 #1229 Del Skrevet 11. mai 2005 Jogge eller sykle, se det er spørsmålet.... Jogging føles mer som trening, men siden lysløypa her ikke er snøfri, er det litt kjipt å måtte jogge inne i boligfeltene. Ellers er det bakker overalt. Sykling, derimot, er dødsmoro, men derfor føles det ikke som trening på samme måte, til tross for at jeg holder god fart, og velger meg ruter med mye oppoverbakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2005 #1230 Del Skrevet 11. mai 2005 Sykkelen vant, som vanlig :oops: Nå har jeg vondt i knærne så det holder, der får jeg for staheten og stoltheten min (kjøre opp brattest mulig bakker på høyest mulig gir). Stakkars sambo har sprunget rett fra møte på jobb kl 14, til kurs 1730, og kommer hjem ca kl 21, før han skal på nattevakt kl 23, så jeg tenkte å overraske ham med fylte pannekaker. Det kaller jeg ofring, for pannekaker er ikke mat jeg bør spise så mye av, og fylte pannekaker synes jeg er mer kvalmende enn godt. Men hva gjør man ikke for den kjære :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 11. mai 2005 #1231 Del Skrevet 11. mai 2005 "However, in this paper, I will present arguments that support the opposite view, namely that there are limits on the ways in which languages can vary, which is supported by research within the typology of language, which shows that languages from very different language families from different parts of the world vary with respect to a small number of properties, which is left unexplained on a usage-based model of language." :o :o :o Er du klar over at dette er bare éin setning? Eg har ein tendens til å skriva litt for lange setningar, men eg trur denne var verre. Eller er det slik det skal gjerast i ditt fagfelt? Ikkje for å vera stygg eller noko, det var bare vanskeleg å finna ein plass å pusta medan eg las sitatet ditt , og det var altfor langt til å halda pusten heilt gjennom, om du forstår kva eg meiner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #1232 Del Skrevet 12. mai 2005 Der skjedde det igjen; jeg er grusom når det gjelder det der-å forsøke å pakke mest mulig informasjon inn i en og samme setning. Til slutt blir den nok sannsynligvis delt i tre, når jeg tar utskrift og leser gjennom det selv. (Men jeg har rykte på meg for å være god til å skrive, og klar og konsis). Jeg tror tyskstudiene har ødelagt meg for livet, og i tillegg har tendensen blitt verre etter LaTeX, siden du ikke ser resultatet før du kompilerer. Men nok unnskyldninger. Gikk rett inn og skrev om den passasjen du nevnte, til: However, in this paper, I will present argument that support the opposite view, namely that there are limits on the ways in which languages can vary from one another. Research within the typology of language lends support to this claim. This research shows that languages from very different language families from different parts of the world vary with respect to a small number of properties, which is left unexplained on a usage-based model of language. Og selv om setningene er lange, burde det være prosesserbart. Men det spørs om argumentene mine blir det; de er et klart tilfelle av invent-as-you-go. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 12. mai 2005 #1233 Del Skrevet 12. mai 2005 Kjenner meg godt igjen Lilith, det blir ikke helt det samme å dele setningene, fordi i allefall jeg synes man mister flyten da. Mens sannheten er at det ikke finnes flyt i det hele tatt. Fikk streng beskjed om at setninger kan ha max to komma, etter det må man ta frem punktumene. Men det så fint ut nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #1234 Del Skrevet 12. mai 2005 Men Tristessa, semikolon er en fin ting å ha når man ikke har lyst til å sette punktum. I hvertfall hvis den ikke blir overbrukt. Men det essayet der NEKTER jeg å legge ned noe særlig energi i. Onde tunger sier at "ingen leser det", og det er bare for å få godkjent noen vekttall. Planen er å bli ferdig i løpet av (senest) i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #1235 Del Skrevet 12. mai 2005 Kjipt å komme i gang....Men om to timer skal jeg på forelesning, og fram til da MÅ jeg være effektiv. Selv om jeg helst skulle "bare ditt og datt først". Skriving er ubehagelig siden jeg blir så rastløs og frustrert, allikevel er det å komme i gang det verste. Jeg er produktiv som få når jeg først får det mentale sparket bak; jeg klarte tross alt å produsere 60 (bra) sider i løpet av ca tre uker. Lurer på om jeg kan gi meg selv belønning for en slik liten filleting? I så fall må den være liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 12. mai 2005 #1236 Del Skrevet 12. mai 2005 Eg synest i alle fall at det vart betre etter omskrivinga. Men, som sagt, eg har ein tendens til å skriva lange setningar sjølv òg. Eg må dessutan seia meg heilt samd i at semikolon er ein fin ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 12. mai 2005 #1237 Del Skrevet 12. mai 2005 He he. Kjenner meg igjen.. Jeg klarer nemlig å presse flere innskutte bisetninger inn i en setning enn det Gro Harlem B. maktet på sitt beste/verste. :oops: Prøvde å lese oppgaven min inni meg for å unngå det, men jeg synes gikk greit å oppfatte innholdet slik det sto. Fikk til slutt noen til å prøvelese fordi jeg hadde sett meg blind på min egen oppgave. Hjalp masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #1238 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg har fått "ny" MAC, i hvertfall en som oppfører seg MYE bedre Før var den treg til h.., nå funker ting relativt normalt, så da gikk blodtrykket betraktelig ned, og magesåret forsvant. Så var det å skrive videre, da :oops: Jeg vet hva jeg skal skrive, og nesten hvordan jeg skal legge fram argumentet, men det er allikevel kjedelig å gjøre noe fordi det er tvang, som du vet at ingen kommer til å dissekere og plukke fra hverandre, så du strengt tatt ikke trenger å gå sånn i dybden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #1239 Del Skrevet 12. mai 2005 Hmm, jeg dro hjem fordi jeg var trøtt, men kviknet til igjen som ved et mirakel. Siden jeg har skumle planer om å sove til etter kl 0800 i morgen, er det best jeg klarer å holde meg oppe, og ikke legger meg av ren kjedsomhet. Ikke alltid kjekt å være alene hjemme; sambo har nattevakt, og slike netter sover jeg mye lettere enn jeg ellers ville gjort.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 13. mai 2005 #1240 Del Skrevet 13. mai 2005 God morgen! Fredag i dag! Jeg våkna fem i morges :-? Men fikk døst litt til seks da, så da er det greit og av en eller annen grunn (fredag )er jeg skikkelig pigg i dag :-D Styrketrening på lunsjen, er spent på om jeg klarer å vedlikeholde benkpressen min, har lyst til å øke litt snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg