Gjest Litjmæ Skrevet 10. mai 2005 #1201 Del Skrevet 10. mai 2005 Joda, bare spøker jeg, bare tenkte på et lite utbrudd her for en stund siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1202 Del Skrevet 10. mai 2005 Det er gått over, nå går vi for hund! (griner ikke, trenger ikke bleier, heller ikke barnehageplass/dagmamma).... OK, jeg setter ting litt på spissen, men hund står på lista innenfor et tidsrom på ett år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. mai 2005 #1203 Del Skrevet 10. mai 2005 Ok, spennende Er det noen spesiell hund dere tenker på da? Samboeren min er hundemenneske, men jeg kan styre meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1204 Del Skrevet 10. mai 2005 Ok, spennende Er det noen spesiell hund dere tenker på da? Samboeren min er hundemenneske, men jeg kan styre meg... Gordonsetter! Hvis det ikke blir jakthund, har jeg veldig lyst på riesenschnauzer, så får jeg noe å bryne meg mot fysisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 10. mai 2005 #1205 Del Skrevet 10. mai 2005 Gordonsetter! Hvis det ikke blir jakthund, har jeg veldig lyst på riesenschnauzer, så får jeg noe å bryne meg mot fysisk. *ser for seg Lilith og schnauzeren i full brytekamp på gulvet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. mai 2005 #1206 Del Skrevet 10. mai 2005 Måtte søke litt på nettet, nå er jo de fleste hunder veldig søte som valper, men se på disse da Lignet faktisk litt på rottweilervalper (sambo ønsket seg det en stund), de er også vanvittig søte som valper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulltopp Skrevet 10. mai 2005 #1207 Del Skrevet 10. mai 2005 Så bra! Kanskje neste uke da? Er litt travel denne uka... Ja, neste uke passer fint for meg. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1208 Del Skrevet 10. mai 2005 Min spesialpasta til middag; kyllingfilet, tørrstekt bacon, båter av klasetomater og kapers. Surres i panne, krydres med urtekrydder, kvern over pepper og salt. Serveres med grønn tagliatelle, revet parmesan og pinjekjerner Passe mett nå; sambo ryddet bort tallerkenen min før jeg rakk å spise opp alt. Jeg lider fortsatt av uvettige foreldres synder: "Du får ikke gå fra bordet før du har spist opp alt"; slikt skaper i mine øyne barn med manglende kontakt med sin egen appetitt, på godt og på vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 10. mai 2005 #1209 Del Skrevet 10. mai 2005 Det er gått over, nå går vi for hund! (griner ikke, trenger ikke bleier, heller ikke barnehageplass/dagmamma).... -både griner/klynker og bjeffer - driter ikke i do og har løpetid -må absolutt ha pass om man skal reise bort ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1210 Del Skrevet 10. mai 2005 -både griner/klynker og bjeffer - driter ikke i do og har løpetid -må absolutt ha pass om man skal reise bort ...... Må du være så vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 10. mai 2005 #1211 Del Skrevet 10. mai 2005 Beklager, jeg er av ikke-hundemenneskerasen. Liker hunder, men ville aldri hatt selv pga så mye styr. Og uansett ville jeg hatt barn først. Kjenner flere som har endt opp med å omplassere hund de har skaffet seg, pga gikk ikke sammen med barnet eller de fikk ikke nok tid (fikk plutselig trillinger...) mm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1212 Del Skrevet 10. mai 2005 :murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg: Takk til Melk som gjorde meg oppmerksom på dette. Du har så rett, så rett. Tilgi dem (ikke) for de vet (ikke) hva de gjør.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 10. mai 2005 #1213 Del Skrevet 10. mai 2005 Kva? Sa eg noko gale? (Kjenner ikke SÅ mange, da, bare 3 par) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1214 Del Skrevet 10. mai 2005 Kva? Sa eg noko gale? (Kjenner ikke SÅ mange, da, bare 3 par) Du gjorde meg oppmerksom på en viss tråd jeg aldri burde ha lest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1215 Del Skrevet 10. mai 2005 DEILIG med styrketrening, spørs om det er like deilig i morgen....Jeg er definitivt blitt flinkere til å tyne meg selv, men det er en slags konkurranse med sambo om hvem som sliter mest, hvem som ser stjerner og planeter, osv Han gav meg et heller tvilsomt kompliment på treningssenteret; sa at jeg så ut som en bokser eller bryter i den minste vektklassen, eller i hvertfall en utøver i en idrett der man må tyne seg ned i vekt....Jeg er ikke helt sikker på om jeg liker det, men etterpå ville han bare si at jeg så veldig veltrent og fit ut. Hmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1216 Del Skrevet 10. mai 2005 Nå kom jeg på at jeg har kanelboller i skapet (ikke selvbakte, det skjer en gang i året). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theo Skrevet 10. mai 2005 #1217 Del Skrevet 10. mai 2005 Han gav meg et heller tvilsomt kompliment på treningssenteret; sa at jeg så ut som en bokser eller bryter i den minste vektklassen, eller i hvertfall en utøver i en idrett der man må tyne seg ned i vekt....Jeg er ikke helt sikker på om jeg liker det, men etterpå ville han bare si at jeg så veldig veltrent og fit ut. Hmm.... Det var sannsynligvis det han mente. Bilde av Lilith i treningsmodus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1218 Del Skrevet 10. mai 2005 Bilde av Lilith i treningsmodus? tror jeg har ett på mobilen, bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theo Skrevet 10. mai 2005 #1219 Del Skrevet 10. mai 2005 tror jeg har ett på mobilen, bare.. Ok. Det hadde vært moro å se. Jeg blir alltid inspirert av godt trente folk. Hun snuppelura i Armbrytarsken från Ensamheten (sikkert veldig feil svensk fra min side), for eksempel. ( i denne sammenheng: godt trent = muskuløs) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1220 Del Skrevet 10. mai 2005 Ok. Det hadde vært moro å se. Jeg blir alltid inspirert av godt trente folk. Hun snuppelura i Armbrytarsken från Ensamheten (sikkert veldig feil svensk fra min side), for eksempel. ( i denne sammenheng: godt trent = muskuløs) Høhø, du vil bare si "TYNN!"...., men OK sender det over. Bildet er ikke helt up to date, så jeg på håret (som stadig skifter stil). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg