Gjest Litjmæ Skrevet 8. mai 2005 #1181 Del Skrevet 8. mai 2005 Jo, jeg skjønte det da jeg klikket i tråden klar til å kommentere Håper magen blir bedre :trøste: (hva det nå enn måtte bety) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #1182 Del Skrevet 8. mai 2005 Litjmæ: Nå skal jeg se træsj på tv, dvs. Big Brother. At jeg kunne begynne å se på det mølet, er utenfor min fatteevne. Men noen laster må man da ha Forresten er magen litt bedre; Ryvita Multigrain er gode saker. Lakris er ikke helt min greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theo Skrevet 8. mai 2005 #1183 Del Skrevet 8. mai 2005 Nå skal jeg se træsj på tv, dvs. Big Brother. At jeg kunne begynne å se på det mølet, er utenfor min fatteevne. Men noen laster må man da ha Dette er kanskje en passende anledning for meg å innrømme at jeg så på Big Brother hver dag (på BB-kanaler) da det ble sendt første gang ... Unnskyldningen er at det er lenge siden. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #1184 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg ser ikke akkurat BB hver dag, men kanskje fire ganger pr uke? Det er nok kikkeren i meg, pluss at jeg lærer å sette pris på vennene mine enda mer når jeg ser hva slags mennesker det finnes out there. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulltopp Skrevet 8. mai 2005 #1185 Del Skrevet 8. mai 2005 pluss at jeg lærer å sette pris på vennene mine enda mer når jeg ser hva slags mennesker det finnes out there. På samme måte som enkelte tråder på samlivsforumet, og forsåvidt også på seksualitetsforumet, får meg til å sette pris på å være singel... Aldri så galt at det ikke kan bli verre, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #1186 Del Skrevet 8. mai 2005 På samme måte som enkelte tråder på samlivsforumet, og forsåvidt også på seksualitetsforumet, får meg til å sette pris på å være singel... Aldri så galt at det ikke kan bli verre, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1187 Del Skrevet 9. mai 2005 Skummelt....legetime snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 9. mai 2005 #1188 Del Skrevet 9. mai 2005 Er det lårstrekken din du skal sjekke opp? Flink :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1189 Del Skrevet 9. mai 2005 Er det lårstrekken din du skal sjekke opp? Flink :-D Nope, dum GU, som tok fem minutter. Låret ble jo bra da jeg truet med fysioterapeut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1190 Del Skrevet 9. mai 2005 Sånn kan det også sies: "Farming is a method for mass-producing human beings by turning land into bodies" (Pinker 1995: 253). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1191 Del Skrevet 9. mai 2005 Tidligere i dag fant jeg ut at jeg egentlig burde få premie hvis jeg kjøpte noe som helst på produktfronten mer enn to ganger...Jeg er håpløs og bedriver rene produktslalåmen, som av og til har helt idiotiske utslag.... Eksempler: Jeg MÅTTE prøve Brilliant Brunette-balsamen fra John Frieda; etter 3-4 gangers bruk ligger den ubrukt, og vil sannsynligvis aldri mer bli brukt. ALTFOR tung og for mye silikon for håret mitt. Den nye Volum'Express mascaraen---samme resultat, men brukt bare en eneste gang. Der kastet jeg 150 kroner ut vinduet, gitt :evil: I dag, derimot, var jeg kjempeflink. Til tross for nesten ustoppelig lyst til å teste det nye pudderet fra EL, holdt jeg igjen, og kjøpte favoritten fra Chanel. Parfymeridamen var veldig hjelpsom: "Du finner ingen farger som passer deg hos Lauder". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1192 Del Skrevet 9. mai 2005 Slokning på høyt plan, gitt :oops: Våknet heldigvis etter en halvtime, til begynnelsen av BB..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. mai 2005 #1193 Del Skrevet 9. mai 2005 God kveld i stua! Vel overstått legetime! I min verden er skrekkvisjonene når jeg gruer meg langt værre enn realiteten når jeg først er midt oppi det. Jeg har vært på årets første tur på rulleskøyter langs Kvaløyveien, og sitter nå her nydusjet med Mack sin nye Premium Brown Ale i glasset. Slett ikke værst! Hva sier du til at vi lurer med oss Beatrice på lunch en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1194 Del Skrevet 9. mai 2005 Hva sier du til at vi lurer med oss Beatrice på lunch en dag? Det er jeg med på!!! Hvis hun ikke er for sky, da Misunner deg rulleskøytene! Har også veldig lyst på, men etter stuntet der mobilen sannsynligvis døde (håper den kan repareres!!!), kan jeg skyte en hvit pil etter rulleskøyter. :wannabe rollergirl: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulltopp Skrevet 9. mai 2005 #1195 Del Skrevet 9. mai 2005 Beatrice er lett å lure med på ting, og ikke sky... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. mai 2005 #1196 Del Skrevet 9. mai 2005 Beatrice er lett å lure med på ting, og ikke sky... Så bra! Kanskje neste uke da? Er litt travel denne uka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 9. mai 2005 #1197 Del Skrevet 9. mai 2005 Tidligere i dag fant jeg ut at jeg egentlig burde få premie hvis jeg kjøpte noe som helst på produktfronten mer enn to ganger...Jeg er håpløs og bedriver rene produktslalåmen, som av og til har helt idiotiske utslag.... Jeg bruker aldri penger på slikt, men ville blitt veldig glad om mine venner som deg da ga bort sine bomkjøp til meg fremfor å kaste/gjemme bakerst i skapet. Så gjør du noen glad!! (Særlig i kveld som jeg er litt trist) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1198 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg bruker aldri penger på slikt, men ville blitt veldig glad om mine venner som deg da ga bort sine bomkjøp til meg fremfor å kaste/gjemme bakerst i skapet. Så gjør du noen glad!! (Særlig i kveld som jeg er litt trist) Huff, er du trist? Noen spesiell årsak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. mai 2005 #1199 Del Skrevet 10. mai 2005 Kanskje en jobb/testeperiode her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1200 Del Skrevet 10. mai 2005 Kanskje en jobb/testeperiode her? Du spøker, ikke sant? :o Fortell meg at du spøker! :rister i Litjmæ: Huff, jeg blir stresset ved TANKEN! Skrikende barn får meg seriøst til å gå fra konseptene; i butikken her om dagen var det en unge som fikk anfall, og jeg klarte knapt å fokusere på å fylle posene mine...Og tenke seg til, jeg jobbet ett år i bhg tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg