Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Sola skinner fra skyfri himmel, og vi har vært en tur i byen. Ruslet litt rundt, og endte opp med å kjøpe kaffe+muffins på Narvesen som vi fortærte mens vi vandret langs kaia. Deilig med sol :)

Nå sover kjæresten, han forbereder seg mentalt på å støtte Everton. :ler: Jeg skal benytte anledningen til en sykkeltur, men vet ikke hvor, har mistanke om temmelig sterk vind nesten overalt. Klarer ikke tanken på innetrening i sola, husker fortsatt tirsdagen, da jeg fikk hodepine av sola INNE på sats.

I kveld skal vi grille pølser (ja, tenk!) på verandaen. Har kjøpt masse tilbehør, og skal ellers kose oss med litt øl og vin. Pledd og varmeovn kommer nok godt med etterhvert. Men sola går IKKE ned.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Sola skinner fra skyfri himmel, og vi har vært en tur i byen. Ruslet litt rundt, og endte opp med å kjøpe kaffe+muffins på Narvesen som vi fortærte mens vi vandret langs kaia. Deilig med sol :)

Nå sover kjæresten, han forbereder seg mentalt på å støtte Everton. :ler: Jeg skal benytte anledningen til en sykkeltur, men vet ikke hvor, har mistanke om temmelig sterk vind nesten overalt. Klarer ikke tanken på innetrening i sola, husker fortsatt tirsdagen, da jeg fikk hodepine av sola INNE på sats.

I kveld skal vi grille pølser (ja, tenk!) på verandaen. Har kjøpt masse tilbehør, og skal ellers kose oss med litt øl og vin. Pledd og varmeovn kommer nok godt med etterhvert. Men sola går IKKE ned.

Gjest Gjesta
Skrevet

Give me strength...hvor KOMMER hodepinen fra? Helt klart et utbrudd av hater-den-klaustrofobiske-følelsen-med-å-være-i-byen-på-en-lørdag....(langt ord, aldri før brukt, sannsynligvis aldri siden heller).

Jeg BURDE ha lest litt fag, den dumme vitenskapsteorien ligger på meg. I det minste har jeg funnet et tema; jeg skal skrive om hva slags typer språklig variasjon som er mulig. I 1963 tok Joseph Greenberg og undersøkte data fra mer enn 3o ulike språk fra hele verden, og kom opp med 45 "universals" som beskrev hva slags typer variasjon som kan forekomme...Dette synes jeg er en god indikasjon på at språk reflekterer en medfødt mental kapasitet, og ikke bare sosialt tillærte vaner hos mennesket. :nerd:

Gjest Gjesta
Skrevet

Har vært flink:) Først syklet i en time, deretter tok jeg glansvask i stripene mine (sølvpigmenter for å drepe de varme pigmentene som ikke kler meg) OG ansiktsmaske. Samtidig med at jeg har tørket støv og støvsuget hele leiligheten. Dro til og med fram sofaer og støvsuget bak den tunge bokhylla i stua.

Fasit: ALT er mulig med bra musikk (Kings of Disco: Dimitri from Paris/Joey Negro) på full guffe.

Snart kommer kjæresten hjem, så jeg bør vel tusle i dusjen. Ikke så moro å gå rundt med plasthette på hodet midt foran ham. :ler:

Gjest Étoile
Skrevet

Synes jeg så noe her inne en dag om pasta med philadelphia og røkt laks - har du oppskrift?

Hørtes veldig godt ut nemlig...

Gjest Gjesta
Skrevet
Det ser visst ut til at jeg er gravid...

Wow! Så raskt? Gratulerer :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi koste oss maks i går kveld, satt hjemme med drinker og musikk (kjæresten disket opp), og slo tven av tidlig.

Nå hadde jeg egentlig lyst til å trene styrke, men er nedstemt til fordel for å gå tur, og det er heller ikke så ille når sola skinner fra skyfri himmel :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Sutre og klage:

(1) mobilen min døde nettopp :cry: kjæresten forsøker å fikse med lim, jeg er lite lysten til å punge ut 4000 for ny telefon akkurat nå (kjøper uten abb)

(2) jeg er kvalm (magen min er ikke med på det at fet fisk er sunt).

(3) Jeg skal til legen i morgen (GU)

Går det virkelig an å ha det verre? :ironi:

Gjest Gjesta
Skrevet
Kan noen være så snill og slå meg i hodet...Jeg er giftesyk, babysyk, syk på ny bolig, syk på hundevalp...Alt på en gang. Men livet mitt er jo perfekt som det er, men det er typisk meg å alltid måtte strebe mot noe mer. Jeg er IKKE giftetypen, hater store fester, og får gåsehud ved tanken på prinsessekjoler, men still
Gjest Gjesta
Skrevet

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Skrevet
Kan noen være så snill og slå meg i hodet...Jeg er giftesyk' date=' babysyk, syk på ny bolig, syk på hundevalp...Alt på en gang. Men livet mitt er jo perfekt som det er, men det er typisk meg å alltid måtte strebe mot noe mer. Jeg er IKKE giftetypen, hater store fester, og får gåsehud ved tanken på prinsessekjoler, men still[/quote']

Gidder du ta hensyn til at jeg sitter på en ekstremt treg PC, og bruker ufattelig lang tid på å måtte sjekke hva som står med liten skrift?! :roll::tunge1:

Gjest Gjesta
Skrevet

Gidder du ta hensyn til at jeg sitter på en ekstremt treg PC, og bruker ufattelig lang tid på å måtte sjekke hva som står med liten skrift?! :roll::tunge1:

Jeg hvisket jo, sa jo ting jeg egentlig ikke uttrykker høyt.... :sjarmor:

Gjest Litjmæ
Skrevet
Kan noen være så snill og slå meg i hodet...Jeg er giftesyk' date=' babysyk, syk på ny bolig, syk på hundevalp...Alt på en gang. Men livet mitt er jo perfekt som det er, men det er typisk meg å alltid måtte strebe mot noe mer. Jeg er IKKE giftetypen, hater store fester, og får gåsehud ved tanken på prinsessekjoler, men still[/quote']

:klem:

Gjest Melk
Skrevet

Dette er da ganske så normalt spør du meg, og det er slettes ikke unormalt å gjøre noe med disse tingene i din alder (dvs mellom 25 og 40)...

Gjest Gjesta
Skrevet

Dette er da ganske så normalt spør du meg, og det er slettes ikke unormalt å gjøre noe med disse tingene i din alder (dvs mellom 25 og 40)...

Joda, men så var det det med jobb.....mest sannsynligvis går jo alt i min favør til slutt, men jeg krisemaksimerer jo? Og så lenge jeg ikke har jobb i sikte, tør vi ikke flytte, selv om det sannsynligvis vil være lurest av oss å selge før høsten. Og da blir det i hvertfall hund.

Alt ordner seg etterhvert, men jeg er ikke akkurat kjent for min store tålmodighet.

Gjest Melk
Skrevet

Alt ordner seg til slutt. Selv føler jeg meg halt crazy om dagen med tanke på hvor opptatt jeg vanligvis er av å ha ting i orden før vikitge saker påbegynnes...... :oops:

Gjest Gjesta
Skrevet
Alt ordner seg til slutt. Selv føler jeg meg halt crazy om dagen med tanke på hvor opptatt jeg vanligvis er av å ha ting i orden før vikitge saker påbegynnes...... :oops:

Noe spennende på gang? Av og til har jeg lyst til å kaste alle tanker overbord og bare hoppe uti det ukjente, men jeg er en pyse...Planleggingsnarkoman, og i tillegg velsignet med en virkelig realistisk (men mer positiv) samboer.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Jeg så overskriften til kvalmetråden din og tenkte - oj, det var da svært så fort hun gjorde noe med den saken da... ;)

Hilsen planleggingsnarkoman 2...

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg så overskriften til kvalmetråden din og tenkte - oj, det var da svært så fort hun gjorde noe med den saken da... ;)

Hilsen planleggingsnarkoman 2...

Det eneste som er i min mage, er for mye laks og rømme :-? :hoho:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...