Gjest Litjmæ Skrevet 3. mai 2005 #1121 Del Skrevet 3. mai 2005 Sitter her med et kaldt glass øl og sambo foran tvn og ser fotballkamp. Kunne eller forresten godt tenke meg den tilskuerplassen jeg da, som den språknazien jeg er, dog ikke på samme nivå som deg rent akademisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #1122 Del Skrevet 3. mai 2005 Lightbrus dekker dessverre ikke søtbehov, det kan til og med gjøre det verre :-? Allikevel drikker jeg kun lightbrus (og altfor mye av det), eller kullsyrevann. Ekte cola kun dagen derpå. To vaffelplater var mer enn nok for meg (og magen min), nå er jeg mett og fornøyd, og lurer på å drøye tida litt ved å gå i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 3. mai 2005 #1123 Del Skrevet 3. mai 2005 Lightbrus dekker dessverre ikke søtbehov' date=' det kan til og med gjøre det verre :-? [/quote'] Ånei, ikke si det! Det har funka for meg i alle år. Ja, det har da virket sånn? :-? Ja, ja, jeg får late som det virker da. (Heldigvis ikke så ofte jeg har skikkelig søtbehov.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #1124 Del Skrevet 3. mai 2005 Nå mente jeg rent fysiologisk...Det kan jo hjelpe psykisk, det gjør det stort sett for meg også. Men generelt er jeg mer glad i salt enn i søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulltopp Skrevet 3. mai 2005 #1125 Del Skrevet 3. mai 2005 Mener å ha lest et sted på bryllupsforumet at noen fra KG gikk og så på andre KG-bruder i kirken, så da burde jo vi kunne gå og høre på doktordisputasen til Lilith... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 3. mai 2005 #1126 Del Skrevet 3. mai 2005 Mener å ha lest et sted på bryllupsforumet at noen fra KG gikk og så på andre KG-bruder i kirken, så da burde jo vi kunne gå og høre på doktordisputasen til Lilith... :-) Vet ikke hvordan det er andre steder, men jeg er faktisk vant med at man går i disputasen til folk man kjenner så sant man har muligheten. På mitt institutt er det ansett som direkte uhøflig å ikke møte opp faktisk. Og jeg synes det er spennende i tillegg, så passer det ellers tusler jeg nok oppover Psst Lilith, det går glimrende med oppgaven min nå, så du skal se jeg når målet som planlagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #1127 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg blir bare smigret hvis folk gidder å møte opp, det sies jo å være en slags feiring av 10 års utdanning. Dere vil nok få beskjed når det eventuelt blir aktuelt. Så bra at oppgaven går bra, Fakse Håper det går bra med eksamen, Beatrice. I dag var jeg helt skutt kl 16, men jeg stod opp allerede kl 0515 i morges. Måker som vekkeklokke er ikke akkurat drømmesituasjonen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #1128 Del Skrevet 4. mai 2005 Fortsatt sol.... Nå er jeg faktisk glad for at jeg ikke kastet dongerijakken jeg var drittlei av...Hele vinteren har den ligget på vent på kontoret, av alle steder, og i sted prøvde jeg den på, og konkluderte at den fortsatt så flott ut med hettejakke og sneakers til. Tror nesten jeg må ta den med hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. mai 2005 #1129 Del Skrevet 4. mai 2005 Nå forsto jeg plutselig hvem Beatrice er!!! For jeg har gjettet rett vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #1130 Del Skrevet 4. mai 2005 Nå forsto jeg plutselig hvem Beatrice er!!! For jeg har gjettet rett vel? Tror det, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 4. mai 2005 #1131 Del Skrevet 4. mai 2005 Våknet lenge før vekkerklokka i dag også, selv om jeg ikke sovnet før rundt ett... Skjønner ikke hva det er med meg... Dvs jeg skjønner jo at det er mye som skjer og jeg er stressa og hektisk for det, men det er ikke alltid jeg får masse ekstra energi for det. Så klart bra når det er positive ting da, men noen ganger kan det jo være greit med litt søvn også. Fri i morra da, kanskje jeg klarer å sove ut litt da... Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #1132 Del Skrevet 4. mai 2005 Det skumle når kroppen har masse adrenalin, sånn som du har nå (og jeg har altfor ofte), er at det kamuflerer signalene om at du er sliten, slik at du har lett for å falle sammen når du endelig finner roen. Får håpe ikke det skjer! Jeg sov til klokka ringte i morges, faktisk nesten sju timer, og er OK opplagt. Men å komme i gang, det er verre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 4. mai 2005 #1133 Del Skrevet 4. mai 2005 Å tråkke i verdens største hundebæsj og attpåtil få det på vesken og fingrene før man skal sette seg på sykkelen til jobb gir ingen bra start på dagen. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #1134 Del Skrevet 4. mai 2005 Å tråkke i verdens største hundebæsj og attpåtil få det på vesken og fingrene før man skal sette seg på sykkelen til jobb gir ingen bra start på dagen. :evil: Huff, og den lukta er ikke akkurat noe å trakte etter....Men kanskje ekle sjefer holder seg på avstand? Aldri så galt osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 4. mai 2005 #1135 Del Skrevet 4. mai 2005 Det skumle når kroppen har masse adrenalin, sånn som du har nå (og jeg har altfor ofte), er at det kamuflerer signalene om at du er sliten, slik at du har lett for å falle sammen når du endelig finner roen. Får håpe ikke det skjer! Ja, det der har du rett i... Jeg har stort sett kjørt taktikken å starte i maks og øke etter hvert og aldri trampe på bremsen, for da merker jeg ikke noenting... Så godt at du fikk hvilt ut litt! *skal slappe av litt i morra...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #1136 Del Skrevet 4. mai 2005 Ja, det der har du rett i... Jeg har stort sett kjørt taktikken å starte i maks og øke etter hvert og aldri trampe på bremsen, for da merker jeg ikke noenting... Kjenner den veldig godt, og er inne i noe liknende nå...Har lovet meg selv at jeg skal bli ferdig med endringene til fredag, så jeg kan flate ut i helga. Da kjæresten spurte om han skulle hente meg etter jobb (han er ferdig kl 16), nølte jeg, men kanskje det er lurt å stikke hjem da, så kan jeg heller legge inn en miniøkt på helligdagen? :klø: Huff, snart må jeg begynne å tenke på neste prosjekt, jeg har bare 6 uker på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #1137 Del Skrevet 4. mai 2005 Sykkeltur var nyydelig, til tross for motvind Nå har jeg kjøpt druer og honningmelon, og skal straks ta fram støvsugeren :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 4. mai 2005 #1138 Del Skrevet 4. mai 2005 Hei Lilith :-) Sykkeltur, druer og melon hørtes himmelsk ut.. Men støvsuginga var mindre fristende.. Ha ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #1139 Del Skrevet 4. mai 2005 Hei Lilith :-) Sykkeltur' date=' druer og melon hørtes himmelsk ut.. Men støvsuginga var mindre fristende.. Ha ha..[/quote'] Støvsuginga måtte vike til fordel for Big Brother :oops: , i stedet ble det en lynrunde i stua med støvmoppen, så får jeg prøve å overtale (les: tvinge) kjæresten til å ta en runde i morgen. Jeg har jo tross alt DATE, der jeg og en venninne skal se Fuglene og drikke hvitvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 4. mai 2005 #1140 Del Skrevet 4. mai 2005 Åh! Fuglene! *mimre* Den er det jammen lenge siden jeg har sett! Fås den på DVD?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg