Gjest Litjmæ Skrevet 2. mai 2005 #1101 Del Skrevet 2. mai 2005 Hjelper kanskje litt Kan ikke jage besøk nei. Jeg var alene hjemme så da var det liksom greit å stikke ut en tur... I morra blir det joggetur på lunsjen tror jeg. Gleder meg allerede, det blir dagens høydepunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #1102 Del Skrevet 2. mai 2005 I morra blir det joggetur på lunsjen tror jeg. Gleder meg allerede' date=' det blir dagens høydepunkt.[/quote'] Greit jeg er treningsnarkoman, men det høres ut som om du har en utrolig kjip jobb.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 2. mai 2005 #1103 Del Skrevet 2. mai 2005 Takk, der fikk du meg til å le! Jobben er ikke verdens kjipeste da, men den har vel sine ups and downs som alle andre. Mye å gjøre for tida, noe som egentlig er bare bra. Det er andre ting som har gjort meg litt i dag, men nok om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #1104 Del Skrevet 2. mai 2005 Forresten laget vi en vanvittig god middag: stekte brokkoli (i små buketter), squash og plommetomater, pluss kapers og frosne urtekrydder. Til dette sprøstekte vi små biter av Birkebeinerskinke som vi strødde over, og hadde fersk pasta og parmesan til. Jeg tror jeg kunne levd på ferske grønnsaker i ulike former, men da hadde nok den mannlig bestanddelen av husholdningen begynt å gnage på bordbein osv, enda jeg prøver å overbevise ham om at han ikke på liv og død MÅ ha kjøtt eller fisk til hvert måltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #1105 Del Skrevet 3. mai 2005 Hmm, jeg fatter det ikke. Svart rullegardin på soverommet, og allikevel presterer jeg å våkne 0515 :o Slo av vekkeklokka, for jeg kan jo i teorien sove så lenge jeg vil, men lå og vred meg i kanskje ti minutter før jeg gav opp og stod opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 3. mai 2005 #1106 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg kjenner igjen det med mat ja! Jeg elsker grønnsaker, mens sambo sikkert kunne levd kun på kjøtt hvis jeg "lot" han Våkna før vekkerklokka i dag jeg også, merkelig... Har litt for mye å tenke på om dagen, det er nok derfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #1107 Del Skrevet 3. mai 2005 Har litt lyst til å dra til byen en liten tur....Har jo vært her siden 0715, så egentlig fortjener jeg en liten pause Og så skinner sola så fiiiiiiiiiiiint :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulltopp Skrevet 3. mai 2005 #1108 Del Skrevet 3. mai 2005 Flere enn jeg som ikke fristes av å sitte inne og jobbe, ser jeg. Hvordan er det, skal du ha disputas til våren, eller "bare" levere skriftlig avhandling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #1109 Del Skrevet 3. mai 2005 Flere enn jeg som ikke fristes av å sitte inne og jobbe' date=' ser jeg. Hvordan er det, skal du ha disputas til våren, eller "bare" levere skriftlig avhandling?[/quote'] Levering enten i august eller november, tror jeg. Og disputas ca tre måneder etter det. *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 3. mai 2005 #1110 Del Skrevet 3. mai 2005 Og disputas ca tre måneder etter det. *grøss* Det går så bra så! Da kjenner du stoffet ut og inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulltopp Skrevet 3. mai 2005 #1111 Del Skrevet 3. mai 2005 Kan hvem som helst komme og høre på? (Jeg vet ingenting om hvordan slike ting foregår, beklager dumme spørsmål.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #1112 Del Skrevet 3. mai 2005 Kan hvem som helst komme og høre på? (Jeg vet ingenting om hvordan slike ting foregår, beklager dumme spørsmål.) Jepp, det er åpent for alle, både prøveforelesninger og disputas. *enda mer grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #1113 Del Skrevet 3. mai 2005 Middagshvil var bra, men nå er jeg ganske langt borte....håper jeg returnerer til menneskenes verden snart, så jeg kan stikke og trene vekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 3. mai 2005 #1114 Del Skrevet 3. mai 2005 Er det nå jeg skal true med at jeg selvfølgelig kommer og hører på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #1115 Del Skrevet 3. mai 2005 Hehe, det er helt greit, hvis du har lyst. Eller gidder. Men egentlig tror jeg du kommer med tomme trusler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 3. mai 2005 #1116 Del Skrevet 3. mai 2005 Men egentlig tror jeg du kommer med tomme trusler Egentlig ikke faktisk. Men det spørs jo om jeg skjønner så mye da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #1117 Del Skrevet 3. mai 2005 Det er jo snakk om norsk språk, da, om enn fra et temmelig teoretisk perspektiv Men du må nok smøre deg med tålmodighet i et halvt år eller mer til du eventuelt må foreta det valget. Og før det har du selv en oppgave å fullføre (nå var jeg skikkelig slem) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #1118 Del Skrevet 3. mai 2005 Når man kommer seg avsted, er vekttrening helt nyyyyyyyyyyydelig, selv i stekende sol. Jeg fikk tatt meg skikkelig ut, så i morgen har jeg nok litt treningsverk her og der. Men sats burde seriøst hatt solavskjerming, for resultatet av å trene med sola midt i trynet (når man sliter med motivasjonen pga været i utgangspunktet) var en dunkende hodepine. :-? Heldigvis borte nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #1119 Del Skrevet 3. mai 2005 Vafler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 3. mai 2005 #1120 Del Skrevet 3. mai 2005 Vafler Det høres godt ut. Jeg sitter her og dekker søtbehovet mitt med et stort glass iskald Tab Xtra. (Sambo skulle kjøpe seg noen øl til kanpen, og da fikk jeg slengt inn en ordre på en halvliter brus. ) Ikke så verst det heller, men vafler høres bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg