Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2005 #1081 Skrevet 30. april 2005 Da er vi toooo Enjoy!!! Jeg må innrømme at av og til er det moro å drikke seg snydens helt alene, til og med. Spesielt i disse russetider. du er tøff og takler det meste, I'm sure!
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #1082 Skrevet 1. mai 2005 Faen så mange idioter på K&H-forumet; jeg trekker meg mer og mer unna. Dessverre for dem som kanskje kan ha bruk for kunnskapene jeg sitter inne med. Men igjen har jeg oppdaget at det IKKE NYTTER å bruke fornuftige argumenter mot folk som er fanatiske i sin overbevisning om at hokuspokus er best av alt. :murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg:
Gjest Melk Skrevet 1. mai 2005 #1083 Skrevet 1. mai 2005 Faen så mange idioter på K&H-forumet; jeg trekker meg mer og mer unna. Dessverre for dem som kanskje kan ha bruk for kunnskapene jeg sitter inne med. Men igjen har jeg oppdaget at det IKKE NYTTER å bruke fornuftige argumenter mot folk som er fanatiske i sin overbevisning om at hokuspokus er best av alt. :murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg: Link? PM?
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #1085 Skrevet 1. mai 2005 Hmm, lurer på hva jeg skal finne på....Kjæresten fikk låne sin fars sesongkort hos TIL, og er på TIL-VIF; jeg hadde egentlig tenkt å trene, men kom meg ikke avsted, og ute blåser det for mye for noen sykling. Kanskje stikke på sats allikevel? Det er jo litt galskap når jeg tenker på at jeg faktisk har trent mine fire ganger denne uka. Tenker videre....
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #1087 Skrevet 1. mai 2005 Hmm' date=' ide. Kanskje yoga? :klø: [/quote'] Eller kanskje ikke (for utålmodig og rastløs)
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #1088 Skrevet 1. mai 2005 Bitteliten sykkeltur.... Jeg er seriøst sykloman. Finnes det slike avvenningsgrupper, tro? Nå ble det kun en halvtimes tur, til gjengjeld i sterk motvind, og plutselig er livet mye enklere... I sykkelsesongen trener jeg gjerne 6 ganger pr uke, selv om kroppen av og til sier stopp. Men etter sykkel fredag-lørdag-søndag blir det styrke i morgen. Må nok lure kjæresten til å vente på meg, ellers kommer jeg meg ikke til sats. Sykkelen ødelegger virkelig alt for meg. :oops:
Shoegal Skrevet 1. mai 2005 #1089 Skrevet 1. mai 2005 Håper ikke du dro på sats... mitt treningssenter var i alle fall til min store forargelse stengt i dag, så jeg kom til låst dør. Hadde jo helt glemt at det er 1.mai....
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #1090 Skrevet 1. mai 2005 Håper ikke du dro på sats... mitt treningssenter var i alle fall til min store forargelse stengt i dag, så jeg kom til låst dør. Hadde jo helt glemt at det er 1.mai.... Dro aldri dit, nei Men kan forestille meg lang i maska hvis jeg hadde kommet dit og sett at det var stengt. I stedet dro jeg på sykkeltur i skikkelig motvind. Hvem trenger ansiktsløfting? Jeg føler at ørene mine har flyttet seg bakover på hodet etter anstrengelsen Og gud, for en fart jeg fikk tilbake!
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #1091 Skrevet 2. mai 2005 Wow! i dag er været om mulig enda mer fantastisk enn de siste dagene. Hvordan skal det være mulig å sitte inne å jobbe? Værgudene motarbeider meg... :evil:
Gjest Litjmæ Skrevet 2. mai 2005 #1092 Skrevet 2. mai 2005 Du kan godt få mitt møkkavær hvis du vil! *himler oppgitt over bortskjemt lilith*
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #1093 Skrevet 2. mai 2005 Du kan godt få mitt møkkavær hvis du vil! *himler oppgitt over bortskjemt lilith* Bortskjemt? :evil: Tror du det er SÅÅÅ lett å motivere seg til å fikse på noe man føler seg ferdig med når sola skinner fra skyfri himmel? Jeg er gira nok til vanlig, med dette været får jeg en hvilepuls på 150.... Tror jeg må sette meg delmål; bli ferdig med noen av punktene på lista i dag, så får jeg lov ut i sola når jeg er ferdig.
Gjest Litjmæ Skrevet 2. mai 2005 #1094 Skrevet 2. mai 2005 Lett og lett, du får kanalisere energien din da vet du Neida, jeg bare tuller vennen, selvfølgelig kjedelig å sitte inne når sola skinner. Jeg var bare ikke så fornøyd med møkkaværet mitt her, så jeg ble misunnelig!
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #1095 Skrevet 2. mai 2005 Har i det minste fått begynt...bare det å åpne dokumentet er litt skummelt, og nå er jeg bittelitt i gang med å skrive noe skummelt. Ellers må jeg fastslå at jeg er et lett bytte for parfymedamer om dagen; da jeg kjøpte dagkrem på lørdag, fikk jeg samtidig prøve på et fuktighetsserum fra Chanel, og nå tenker jeg bare "MÅ HA!!!" slikt nytter ikke....
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #1096 Skrevet 2. mai 2005 Oioioi....det føles virkelig tilfredsstillende å faktisk være kommet i gang med skrivingen, selv om jeg vet at jeg har endel dager frustrerende arbeid foran meg. Det er så lett å bli overmannet av kaosfølelse i stedet for å ta en dag om gangen. Når kaoset råder, er det lett å flyte ut: "Jeg skal bare...lese denne artikkelen først, foreta de siste testene...skal bare, skal bare..." Albert Åberg go home, jeg er MYE flinkere til å utsette de skumle og ekle tingene. Så derfor føles dette godt. I tillegg sitter veileder og venter på et utkast; jeg sa at han ikke fikk lese det før jeg hadde rettet opp i en del ting, så da nytter det ikke å snike seg unna. Tre timer til, så kan jeg stikke hjem. Har lovet å bli med venninne på Elkjøp for å se på nettverkskort til PCen hennes (hun kan ikke kjøpe på nett av div. årsaker), så må være flink fram til da. Ellers skinner sola fortsatt, lurer på om værmeldinga lyver?:klø: det skulle jo bli stygt fra i morgen av....
Gjest Litjmæ Skrevet 2. mai 2005 #1097 Skrevet 2. mai 2005 Blæ, frustret!!! Har jo egentlig trent økta mi i dag med styrke, men dette får jeg ikke løst med annet enn joggetur... Hadde du noen sånne piller mot lopper i blodet? :-?
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #1098 Skrevet 2. mai 2005 Blæ' date=' frustret!!! Har jo egentlig trent økta mi i dag med styrke, men dette får jeg ikke løst med annet enn joggetur... Hadde du noen sånne piller mot lopper i blodet? :-?[/quote'] Jeg har vært sosial, men har gått laaang tur/vært ute leeenge med venninna mi. Så dro vi til meg og lagde oss vegetarisk pasta, og satt i sola på verandaen til vi nesten var blåfrosne. Vurderer sterkt morgentrening før jobb, tydeligvis den letteste måten å få trent styrke på for tida.
Gjest Litjmæ Skrevet 2. mai 2005 #1099 Skrevet 2. mai 2005 Satt i sola på verandaen du liksom, jeg var ute og sprang i pissreget Jaja, kos deg du
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #1100 Skrevet 2. mai 2005 Satt i sola på verandaen du liksom, jeg var ute og sprang i pissreget Jaja, kos deg du OK, så hadde vi varme på da, og mot slutten satt jeg godt inntullet i pleddet. Hjelper det? Jeg hadde jo så lyst til å trene, men det er uforskammet å jage besøket for å dra for å trene (spesielt når man har trent tre dager på rad tidligere). Men i morgen, DA blir det endelig styrke (I think). Ingen pøsregn i sikte her, til tross for dystre meldinger for noen dager siden. Tror jeg må sjekke værmeldingene.
Fremhevede innlegg