Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #1061 Del Skrevet 29. april 2005 Henger samboer med på lasset' date=' eller må han bli hjemme i Norge?[/quote'] Han får delvis være med, men bortsett fra Englandsturen der datoene er fastsatt, er alt halvveis ville planer. Neida, men var på seminar og fikk i meg hele tre glass vin Derfor smileyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 29. april 2005 #1062 Del Skrevet 29. april 2005 *pust* Jeg mente da at det ikke kunne stemme :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #1063 Del Skrevet 29. april 2005 Ultramegasuperduperfantastisk vær i dag! Lilith vil uuuuuuuuuuuuuuut SYKLE!!! Men først skal hun lese en artikkel, finne motargumenter mot dustete fyr som påstår at språk er forskjellige fra hverandre på totalt uforutsigbare måter. Hmm....ca 6000 språk undersøkt, og variasjon er IKKE tilfeldig. Det at vi ikke forstår alt, og kan forklare alle reglene, betyr ikke at de ikke er der. GS er en idiot... Jaja, det vil alltid finnes Mad Scientists. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 29. april 2005 #1064 Del Skrevet 29. april 2005 Unntakene som bekrefter reglene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #1065 Del Skrevet 29. april 2005 Unntakene som bekrefter reglene? Det jeg mener, er at ting kan virke kaotisk på overflaten, men det er bare fordi vi ikke forstår de underliggende reglene. Klarer vi å forstå dem, vil mange brikker falle på plass som før virket som et totalt mysterium. I know, because I've been there (forrige kapittel jeg skrev er resultatet av ett års arbeid og feilvurderinger). Forresten fikk jeg ganske god tilbakemelding i går, selv om endel ting må fikses på. Jeg er ganske optimistisk på at jeg klarer å fullføre dette kap på relativt kort tid. Men nå har ikke veileder sett det, og han er jo kjent for å skyte ting i småbiter. Sikkert bra for min akademiske utvikling, men ikke så gøy. Som tran. Sunt for meg, men smaker ikke noe særlig. NOT[Men som akademiker er jeg jo helt klart skutt i hodet, har rotet bort masse tid og penger, og er totalt overlegen og ser ned på andre mennesker.] (negasjon på setningsnivå, har rekkevidde over hele hendelsen). Jfr. visse tråder på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 29. april 2005 #1066 Del Skrevet 29. april 2005 Kan også oversettes til dumheten lenge leve? Men jeg innrømmer gjerne at jeg er ikke noe glad i tran jeg heller. Så jeg beundrer folk som deg som gladelig tar det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #1067 Del Skrevet 29. april 2005 Men jeg innrømmer gjerne at jeg er ikke noe glad i tran jeg heller. Så jeg beundrer folk som deg som gladelig tar det Du kan gjerne beundre, men jeg tar nok ikke tran *grøss* Derimot presser jeg i meg to kapsler Superomega pr dag, skylt ned med store slurker appelsinjuice (huff, tenk på alt det sukkeret! jeg bryr meg ikke så mye om slikt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #1068 Del Skrevet 29. april 2005 Var veldig koselig å spise lunsj med Fakse, vi satt ute i sola Håper vi klarer å gjenta det om ikke så altfor lenge. Nå skal jeg skulke! (ja, skulke! veileder kommer til å se rødt over at jeg ikke møter opp, men når motivasjonen er fraværende, kan jeg også være det). I stedet skal jeg lese ferdig en artikkel som egentlig handler om "architectural constraints that limit adaptive scope and channel evolutionary patterns", om menneskets medfødte evne til å lære språk. Abstrakt er en underdrivelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 29. april 2005 #1069 Del Skrevet 29. april 2005 Var veldig koselig å spise lunsj med Fakse, vi satt ute i sola Håper vi klarer å gjenta det om ikke så altfor lenge. Ja, og det var herlig å komme ut litt når været er slik som i dag. Nå har jeg fått meg kaffe også, men jeg måtte lage den selv da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #1070 Del Skrevet 29. april 2005 Hmm, veldig sliten i hodet nå, men så er det så fint vær....Kan jeg virkelig sove litt bak persiennene, og SÅ gå ut i sola? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #1071 Del Skrevet 29. april 2005 Det finnes ingenting ikke en sykkeltur i strålende sol langs fjæra kan kurere. Livet er 1000 ganger bedre enn for 1.5 timer siden... Kjæresten koser seg på verandaen med en øl (årets første utepils) og radio, jeg holder på å forberede mat for kvelden. Grillede grønnsaker (squash, paprika, aubergine og tomater) med fetaost, svinekjøtt og "steike godt" brød til. Og et lite glass hvitvin. Life couldn't be better. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 29. april 2005 #1072 Del Skrevet 29. april 2005 Ha en superdupermegafantastisk helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2005 #1073 Del Skrevet 30. april 2005 Takk for det, Xavia Med dette været kan ikke ting bli stort bedre. Nå skal vi snart stikke til byen og jakte på sko til sambo, og etter det blir det vel en styrketreningsøkt, om jeg da klarer å motivere meg til å trene innendørs når sola steker... I motsatt fall blir det sykkeltur, som i går. Helgeplanene er vel vage; sambo har lyst til å dra ut på byen, han jobbet jo forrige helg og har knapt sett andre mennesker enn meg de siste ukene. Mens jeg var jo i bursdag forrige helg og drakk vin med jobben på torsdag, så jeg vet ikke helt hva jeg har lyst til. Kanskje slummekveld alene, til og med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 30. april 2005 #1074 Del Skrevet 30. april 2005 God lördagsformiddag :-D Du har inspirert meg angående dette med syklinga altså! Vurderer sterkt en sykkeltur i ettermiddag, så sparer jeg joggerunden min til i morra Håper du får en bra kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2005 #1075 Del Skrevet 30. april 2005 God lördagsformiddag :-D Du har inspirert meg angående dette med syklinga altså! Vurderer sterkt en sykkeltur i ettermiddag, så sparer jeg joggerunden min til i morra Håper du får en bra kveld! Sykling er bra! Litt frisk luft og tunge motbakker gjør at jeg glemmer alle "bekymringer", og blir glad og lett i kroppen. For ikke å snakke om effekten det har på lårene Pga været vurderer jeg å sykle også, i stedet for styrketreningen, men det kommer an på hva sambo gjør. Hvis han skal trene styrke, blir jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2005 #1076 Del Skrevet 30. april 2005 Ble en tur på i overkant av en time i dag også, og da var den opprinnelige planen kun en liten tur "for å få frisk luft". Fristelsen ble for stor, men gud, jeg angret da det var skikkelig motvind hele veien. Men etter dusj og rene klær, og nå et glass hvitvin, føles verden vidunderlig. Sykling gjør meg lykkelig. Nå venter jeg bare på at lysløypene og stiene skal bli bare. Sambo spiller "Here comes the sun" med Beatles på stereoen; tydeligvis inspirert av været. Han skal ut med noen kamerater i kveld, og jeg har bestemt meg for å være hjemme og sløve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2005 #1077 Del Skrevet 30. april 2005 Greit, jeg er pussa. Så pussa at det å sminke seg for å bli med kjæresten på vorspiel hadde vært surrealistisk. Eller morsomt for de som ser resultatet. Veranda, sol og hvitvin er en uslåelig kombo! Men noen må ha vært borti vinglasset mitt, for jeg måtte fylle det opp så ofte. Hmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 30. april 2005 #1078 Del Skrevet 30. april 2005 Må bare stikke innom og se til at glasset ditt er fullt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2005 #1079 Del Skrevet 30. april 2005 Må bare stikke innom og se til at glasset ditt er fullt! Jeg burde vel hatt noen som hentet vann til meg. Klokka er ennå ikke 22, og jeg hadde sovnet på flekken. :oops: Og jeg er ikke slik at jeg aldri drikker, men har rykte for å hive innpå litt for fort (og litt for mye). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 30. april 2005 #1080 Del Skrevet 30. april 2005 Da er vi toooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg