Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Gud, hvor kjipt det er å lese sin egen artikkel :-x Samtidig er det greit å vite hva som står der, for å si det sånn.

Noen må gi meg premie når jeg er kommet til side 53...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du som er jeans-jente, har du noe tips om hvor man finner bra og ikke alt for dyre jeans her i byen? Jeg er på tur ned i vekt, og må ha noe i en "overgangsstørrelse" som ikke koster for mye, for nå blir jeg snart gal av at alt jeg har er for stort.

Gjest Gjesta
Skrevet
Du som er jeans-jente' date=' har du noe tips om hvor man finner bra og ikke alt for dyre jeans her i byen? Jeg er på tur ned i vekt, og må ha noe i en "overgangsstørrelse" som ikke koster for mye, for nå blir jeg snart gal av at alt jeg har er for stort.[/quote']

Jeg synes Vero Moda har OK jeans, ellers kan du sjekke Crocker-merket til Carlings. H&M har også jeans som ser OK ut. Men jeg har mest tro på VM.

Skrevet

Takker, da blir det shopping i morra :)

Skrevet

Hvor ligger Carlings forresten?

Gjest Gjesta
Skrevet

Må spekulere/tenke høyt litt. Spiste lunsj med sjefen over alle sjefer (ikke Asgeir!), og spurte om X hadde levert avhandlingen. Da kom det opp at de håpet de kunne finne penger til en post.doc til henne, siden hun er fra et prioritert land. That makes me wonder where I am left in the middle of all this...Enden på visa er vel at siden jeg er norsk, blir jeg gående ledig etter endt. DR. Joda, skal søke NFR, men for at den søknaden skal gå gjennom, må VIRKELIG griser oppføre seg sånn som på TV-reklamene for TVNorge...

Kan noen fortelle meg at alt vil bli bra, at jeg bekymrer meg unødig? Alle har mer tro på det enn jeg har selv....

Gjest Litjmæ
Skrevet

:o

Alt vil bli bra og du bekymrer deg unødvendig Lilith, konsentrere seg om det som er viktig nå :fy:

Skrevet
:roll: :oops: :cry:

:trøste:

Jeg kjenner mange som har tatt doktorgrad, og ingen som ikke har fått jobb ganske raskt etterpå! Vet at det er umulig å ikke bekymre seg, men husk at bekymringene sansynligvis er helt unødvendige!

Gjest Gjesta
Skrevet

Men de du kjenner har jo doktorgrad i realfag, der det flyter over av penger *sutre* :grine:

(OK, jeg overdriver litt nå)

Gjest Litjmæ
Skrevet
Vet at det er umulig å ikke bekymre seg' date=' men husk at bekymringene sansynligvis er helt unødvendige![/quote']

I know, måtte bare være litt streng siden man ble oppfordret og

Men det går bra skal du se Lilith, kjempebra :trøste: :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hurra!!! ENDELIG har måkesesongen startet. Endelig slutt på husfreden, endelig kan man ikke bevege seg utendørs med noe spiselig i hånden uten fare for å bli angrepet av beistene

NOT[bE[HAPPY, X]]

Skrevet

Nå skal jeg på teater. Ah så deilig med venner med gratisbilletter!

Gjest Gjesta
Skrevet
Nå skal jeg på teater. Ah så deilig med venner med gratisbilletter!

Å, det hørtes koselig ut! Vi trodde vi skulle på besøk til svigers, men da vi kom dit, var huset tomt. Bomtur, med andre ord. I stedet kjørte vi rundt og så på hus til salgs, og konkluderte med at alt innenfor vår priskategori hadde kjip beliggenhet.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har mest lyst på godsaker når vi ikke har noe i huset. Derfor kjøpte vi inn diverse i sted, og etter at jeg fikk spist bittelitt (mini-Daim og litt Sørlandschips med crème fraîche og sjalottløk), mistet jeg interessen. Jeg fatter seriøst ikke hvordan folk kan bli AVHENGIGE av sjokolade! Så fremt det ikke er mørk, bitter sjokolade, da....Alt annet smaker jo bare sukker.

Nå ser sambo på Champions League, mens jeg koser meg med laptopen i fanget og et lite glass hvitvin. Dunavar ruler!

Gjest Gjesta
Skrevet

Heldigvis mye mer opplagt i dag, får håpe det holder seg. Burde etter planen to-dager-trening-en-dag-fri fått trent, men fat chance, sier jeg bare. Møte med ene veilederen kl 13, møte med den andre kl 17, og seminar kl 19. Det finnes ikke sjanse for at jeg skal få lurt inn noe som helst trening der.

Får trene i morgen og lørdag, da.

Gjest Gjesta
Skrevet

Uff, dette er surt :-? Jeg hadde ikke så lyst på ordentlig frokost i morges, så tok meg meg frosne bær, firkorn og frø, og en boks naturellyoghurt mild så jeg kunne spise det senere. Men det er så surt, plutselig! Biola gjør det litt søtere...

Skulle ønske noen hadde bittelitt sukker til meg!:grine:

Gjest Gjesta
Skrevet

:perebrus::bursdag: Har kanskje fått ett glass hvitvin for mye, men gud, så mange planer. Skal skrive avhandling på rekordtid, søke om post.doc, reise til England OG reise til Nederland på besøk. For deretter å bli med til Berlin. :)

At B er her nå, beviser delvis at slike planer ikke bare er tull. :-)

Skrevet
Henger samboer med på lasset, eller må han bli hjemme i Norge?
Gjest Litjmæ
Skrevet

Hellu! Fredag!

*kremt* du hadde vel ikke bursdag i går????

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...