Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #1041 Skrevet 27. april 2005 Gud, hvor kjipt det er å lese sin egen artikkel :-x Samtidig er det greit å vite hva som står der, for å si det sånn. Noen må gi meg premie når jeg er kommet til side 53...
Fakse Skrevet 27. april 2005 #1042 Skrevet 27. april 2005 Du som er jeans-jente, har du noe tips om hvor man finner bra og ikke alt for dyre jeans her i byen? Jeg er på tur ned i vekt, og må ha noe i en "overgangsstørrelse" som ikke koster for mye, for nå blir jeg snart gal av at alt jeg har er for stort.
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #1043 Skrevet 27. april 2005 Du som er jeans-jente' date=' har du noe tips om hvor man finner bra og ikke alt for dyre jeans her i byen? Jeg er på tur ned i vekt, og må ha noe i en "overgangsstørrelse" som ikke koster for mye, for nå blir jeg snart gal av at alt jeg har er for stort.[/quote'] Jeg synes Vero Moda har OK jeans, ellers kan du sjekke Crocker-merket til Carlings. H&M har også jeans som ser OK ut. Men jeg har mest tro på VM.
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #1046 Skrevet 27. april 2005 Må spekulere/tenke høyt litt. Spiste lunsj med sjefen over alle sjefer (ikke Asgeir!), og spurte om X hadde levert avhandlingen. Da kom det opp at de håpet de kunne finne penger til en post.doc til henne, siden hun er fra et prioritert land. That makes me wonder where I am left in the middle of all this...Enden på visa er vel at siden jeg er norsk, blir jeg gående ledig etter endt. DR. Joda, skal søke NFR, men for at den søknaden skal gå gjennom, må VIRKELIG griser oppføre seg sånn som på TV-reklamene for TVNorge... Kan noen fortelle meg at alt vil bli bra, at jeg bekymrer meg unødig? Alle har mer tro på det enn jeg har selv....
Gjest Litjmæ Skrevet 27. april 2005 #1047 Skrevet 27. april 2005 :o Alt vil bli bra og du bekymrer deg unødvendig Lilith, konsentrere seg om det som er viktig nå :fy:
Fakse Skrevet 27. april 2005 #1049 Skrevet 27. april 2005 :oops: :cry: :trøste: Jeg kjenner mange som har tatt doktorgrad, og ingen som ikke har fått jobb ganske raskt etterpå! Vet at det er umulig å ikke bekymre seg, men husk at bekymringene sansynligvis er helt unødvendige!
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #1050 Skrevet 27. april 2005 Men de du kjenner har jo doktorgrad i realfag, der det flyter over av penger *sutre* (OK, jeg overdriver litt nå)
Gjest Litjmæ Skrevet 27. april 2005 #1051 Skrevet 27. april 2005 Vet at det er umulig å ikke bekymre seg' date=' men husk at bekymringene sansynligvis er helt unødvendige![/quote'] I know, måtte bare være litt streng siden man ble oppfordret og Men det går bra skal du se Lilith, kjempebra :trøste:
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #1052 Skrevet 27. april 2005 Hurra!!! ENDELIG har måkesesongen startet. Endelig slutt på husfreden, endelig kan man ikke bevege seg utendørs med noe spiselig i hånden uten fare for å bli angrepet av beistene NOT[bE[HAPPY, X]]
Gjest Melk Skrevet 27. april 2005 #1053 Skrevet 27. april 2005 Nå skal jeg på teater. Ah så deilig med venner med gratisbilletter!
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #1054 Skrevet 27. april 2005 Nå skal jeg på teater. Ah så deilig med venner med gratisbilletter! Å, det hørtes koselig ut! Vi trodde vi skulle på besøk til svigers, men da vi kom dit, var huset tomt. Bomtur, med andre ord. I stedet kjørte vi rundt og så på hus til salgs, og konkluderte med at alt innenfor vår priskategori hadde kjip beliggenhet.
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #1055 Skrevet 27. april 2005 Jeg har mest lyst på godsaker når vi ikke har noe i huset. Derfor kjøpte vi inn diverse i sted, og etter at jeg fikk spist bittelitt (mini-Daim og litt Sørlandschips med crème fraîche og sjalottløk), mistet jeg interessen. Jeg fatter seriøst ikke hvordan folk kan bli AVHENGIGE av sjokolade! Så fremt det ikke er mørk, bitter sjokolade, da....Alt annet smaker jo bare sukker. Nå ser sambo på Champions League, mens jeg koser meg med laptopen i fanget og et lite glass hvitvin. Dunavar ruler!
Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2005 #1056 Skrevet 28. april 2005 Heldigvis mye mer opplagt i dag, får håpe det holder seg. Burde etter planen to-dager-trening-en-dag-fri fått trent, men fat chance, sier jeg bare. Møte med ene veilederen kl 13, møte med den andre kl 17, og seminar kl 19. Det finnes ikke sjanse for at jeg skal få lurt inn noe som helst trening der. Får trene i morgen og lørdag, da.
Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2005 #1057 Skrevet 28. april 2005 Uff, dette er surt :-? Jeg hadde ikke så lyst på ordentlig frokost i morges, så tok meg meg frosne bær, firkorn og frø, og en boks naturellyoghurt mild så jeg kunne spise det senere. Men det er så surt, plutselig! Biola gjør det litt søtere... Skulle ønske noen hadde bittelitt sukker til meg!
Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2005 #1058 Skrevet 28. april 2005 Har kanskje fått ett glass hvitvin for mye, men gud, så mange planer. Skal skrive avhandling på rekordtid, søke om post.doc, reise til England OG reise til Nederland på besøk. For deretter å bli med til Berlin. At B er her nå, beviser delvis at slike planer ikke bare er tull. :-)
Gjest Xavia Skrevet 29. april 2005 #1059 Skrevet 29. april 2005 Henger samboer med på lasset, eller må han bli hjemme i Norge?
Gjest Litjmæ Skrevet 29. april 2005 #1060 Skrevet 29. april 2005 Hellu! Fredag! *kremt* du hadde vel ikke bursdag i går????
Fremhevede innlegg