Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2005 #1021 Skrevet 26. april 2005 Hrmf. Den årlige treningssenterfobien har meldt seg tidlig i år.... :-? Og jeg som tenkte jeg skulle være flink og trene styrke i tillegg til uteaktivitetene!
Klips Skrevet 26. april 2005 #1022 Skrevet 26. april 2005 Nope, vannmann. Og selv om jeg er programforpliktet til ikke å tro på slikt (in the name of science!), passer beskrivelsene bra... Pøh, er det en ting man burde ha lært av vitenskapen er det vel nettopp hvor mye vi ennå ikke har funnet ut av, ikke sant? Og hvor dundrende feil vitenskapsmenn har tatt gjennom tidene, når de gang på gang har sagt at "det kan i hvert fall ikke være sånn!" til nye ideer. Dermed kan stjernetegn være helt korrekte saker, inntil det motsatte er bevist. Så fikk jeg sagt det også. :oops: Hilsen vannmann (som tror på det) & cand.scient. Ha en fin dag!
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2005 #1023 Skrevet 26. april 2005 Hei, Klips Takk for hilsen. Ang. det du sier om å være åpen til det motsatte er bevist, er det noe jeg så gjerne vil, for jeg føler at jeg har lite å tape, men samtidig er det slik at jeg aller helst vil se vitenskapelige artikler med formler og konklusjoner på hvordan og hvorfor ting funker.... Og jeg er IKKE cand.scient, men snart Dr. Art.(med litt flaks i 2005) Hmm, skal jo skrive essay i vitenskapsteori, men har ikke funnet noe tema som er interessant i mer enn fem minutter sammenhengende....
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2005 #1024 Skrevet 26. april 2005 Hmm, frisøren solgte meg en sølvfarget glansvask da jeg sa at jeg ikke giddet at hun skulle farge håret mitt igjen (enda det ville vært gratis). Blir spennende å se hva som blir resultatet, håper alle spor av rødt i det brune forsvinner, for jeg kler ikke varme hårfarger @all. :-?
Klips Skrevet 26. april 2005 #1025 Skrevet 26. april 2005 Dr. Art.Har det noe med kunst å gjøre, eller? :oops: Hilsen Klips, også voldsomt uvitende på mange områder (kanskje derfor jeg tar alt jeg hører for god fisk)
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2005 #1026 Skrevet 26. april 2005 Har det noe med kunst å gjøre, eller? :oops: Hilsen Klips, også voldsomt uvitende på mange områder (kanskje derfor jeg tar alt jeg hører for god fisk) Dr.Art=Dr. Artium, doktorgrad innen humaniora, nå erstattet av Ph. D. Men mitt fagområde og metodene vi bruker, likner mistenkelig på metoder brukt innenfor naturvitenskapene (spesielt biologi, iflg veilederen min), og jeg har tatt et vitenskapsteorikurs for realister.
Gjest Xavia Skrevet 26. april 2005 #1027 Skrevet 26. april 2005 Nå har jeg prøvd de blå linsene jeg kjøpte, og for å si det sånn: jeg er glad jeg bare kjøpte 10 stk. Sånn så jeg ut :o Helt skummel! Fikk øyne som en alien, og det var ikke fint i det hele tatt. I tillegg fikk jeg tåkesyn. Jeg skiftet til normale linser med en gang... Jeg kjøpte grønne linser en gang. Fikk masse komplimenter, og følte meg vel med det. Men nå har jeg litt grønnaktige øyne fra før, så kontaktlinsene fremhevet det bare.
Gjest Melk Skrevet 26. april 2005 #1028 Skrevet 26. april 2005 Takk for pm. Jeg synes det blir mer og mer av fenomenet her inne....
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2005 #1029 Skrevet 26. april 2005 Jeg kjøpte grønne Vel, hold deg unna Acuvue endagslinser med farge. Øynene mine så ut som jeg hadde farget dem med tusj. Og jeg har mørke, blågrønnaktige øyne i utgangspunktet...
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2005 #1030 Skrevet 26. april 2005 Takk for pm. Jeg synes det blir mer og mer av fenomenet her inne.... Jeg blir først sånn: :o og deretter sånn Men å argumentere med personer som ikke skjønner når de burde holde munn (for å ikke avsløre en total mangel på visse grunnforutsetninger for å argumentere....), har jeg hverken mage eller temperament til. Men vi vet hvem som ler sist (og i denne saken også best).
Gjest Xavia Skrevet 26. april 2005 #1031 Skrevet 26. april 2005 Men vi vet hvem som ler sist (og i denne saken også best). Link?? *plystre, plystre, se opp i sky*
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2005 #1032 Skrevet 26. april 2005 Xavia:You've got m@il! Sitter og venter på at sambo skal våkne så vi får dratt på trening. :utålmodig: Later som om jeg gleder meg til å trene styrke, klarer nesten å overbevise meg selv.
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2005 #1033 Skrevet 26. april 2005 Trening var faktisk ikke så dumt after all! Litt digg å kjenne at det nytter; jeg er en sterk jævel, spesielt i forhold til at jeg er ganske tynn og liten. Så var det å komme seg i dusjen, da :oops: Har lovet sambo at han skulle få se meg med de blå linsene. Stakkar, han overlever ikke latteranfallet.
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2005 #1035 Skrevet 26. april 2005 Har du egentlig brune øyne? Nope, en blanding av blå og grønne, med litt grått i, men ganske mørke. De har en tendens til å skifte farge etter lyset. Jeg har ikke naturlig svart hår, heller, men en litt mørkere enn kommunefarget Jeg vet ikke helt....fake øyne eller fake pupper. Same shit for meg :-? Fy faen, Big Brother er så trashy at jeg ikke blir sjokkert engang.
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2005 #1036 Skrevet 26. april 2005 Jeg pleier ikke å bli så søtsugen, men nå er det kriminelt... Lyst på: *sjokoladekake *muffins *vafler *krokodiller... Gidder ikke gå på butikken (og dessuten er det tirsdag), og prøver å døyve med banan og rosiner. Funker IKKE : :evil:
apple Skrevet 26. april 2005 #1037 Skrevet 26. april 2005 Jeg pleier ikke å bli så søtsugen, men nå er det kriminelt... Lyst på: *sjokoladekake *muffins *vafler *krokodiller... Gidder ikke gå på butikken (og dessuten er det tirsdag), og prøver å døyve med banan og rosiner. Funker IKKE : :evil: Nå veit du korleis eg har det konstant... Neida, det er vel ikkje såå gale, men det hjelper sikkert heller ikkje at eg prøver å ikkje eta for mykje søtt, men av og til går eg på ein kjempesmell og et sjokolade til eg blir kvalm. Og då er jo søtsuget der igjen... Heldigvis så er det ofte at eg ikkje gidd å gå på butikken heller, og det går for det meste bra sjølv om eg ikkje får sjokolade. Eg er forresten overtydd om at nesten alle i klassen min er dumme. Det må vel vera ein fordom, men eg ser stadig nye teikn på dette. Det er kanskje min definisjon av dum det er noko i vegen med? Det hjelper nok heller ikkje at eg tok bachelorgraden min på eit canadisk universitet som har ganske høge opptakskrav, og sjølv om eg var omtrent flinkast i klassen på vidaregåande så var det mange som var flinkare enn meg på bachelorstudiet mitt. Slik er det nok ikkje på eit nyoppstarta masterstudium på ein liten norsk høgskole. Enkle granskingar av karakterstatistikken i dei faga eg har teke viser at eg har best snitt i klassen til nå, og eg har ikkje gjort det eksepsjonelt bra. Uff, det var ikkje meininga å skryta, eg måtte bare få det ut. Eg likte å ikkje vera flinkast i klassen. :evil: Kanskje eg og kunne fått sett linken til folk som burde halda kjeft? Eg er visst i humør til å synast at folk er dumme for tida...
*Lene* Skrevet 27. april 2005 #1038 Skrevet 27. april 2005 Hehe.. Kjenner meg igjen Lilith.. Har hatt en slik periode nå, hvor jeg har hatt lyst på ALT.... Nå er jeg inne i en god periode, hvor jeg har fått kontroll over søtbehovet..enn så lenge da Men, har jo en gulrot å følge, med de 10 kg jeg skal ned. (Premie vettu) Ha en fin dag :-)
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #1039 Skrevet 27. april 2005 Hehe.. Kjenner meg igjen Lilith.. Har hatt en slik periode nå, hvor jeg har hatt lyst på ALT.... Nå er jeg inne i en god periode, hvor jeg har fått kontroll over søtbehovet..enn så lenge da Men, har jo en gulrot å følge, med de 10 kg jeg skal ned. (Premie vettu) Ha en fin dag :-) Ha en fin dag, du også Søtbehov er ikke noe jeg vanligvis har; det må være år mellom hver gang. Kjæresten laget noen brødskiver, og laget en til meg også, og da forsvant det etterpå. Så jeg hadde sikkert lavt blodsukker selv om jeg ikke følte meg sulten.
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #1040 Skrevet 27. april 2005 Oh my God! I dag var det dén bilkøen da vi stakk avsted. Egentlig kunne jeg like gjerne gått, det hadde nok gått like fort. Fant aldri årsaken, men det er typisk en gravemaskin i veien kl 0730...Omløp i hodet er visst mangelvare hos enkelte (begynner å bli mitt mantra her inne, tror jeg). Masse planer i dag, men alt er lesing :cry: LIKER IKKE! tror jeg har fått overdose på faglesning for mange år siden, nå går det kun i smådoser. Og jeg har et bokmanus å laste ned.... Den glansvasken som skulle drepe rødpigmentene i stripene, var effektiv. Litt FOR effektiv. Nå er stripene nesten borte, og det tar nok noen dager før de dukker opp igjen.
Fremhevede innlegg