Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #1001 Del Skrevet 25. april 2005 HATER å ikke få feedback, eller i det minste et livstegn. LIKER IKKE å mase og føle meg som et insekt.... :cry: Tror jeg skal stikke hjem snart, dette er jo bare bortkastet tid allikevel. Så må jeg sykle av meg irritasjonen. Hører sangen til Dr. Dre med haglelyd i inne i hodet, får lyst til å slå noe, eller sparke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 25. april 2005 #1002 Del Skrevet 25. april 2005 Bare å slå og sparke det, hender at det hjelper Jeg fikk faktisk boksehansker og puter for å slå på av sambo for et stund siden Ellers er jeg i dag jeg også, gleder meg til å komme hjem og ta det rolig i kveld (bare en liiiten joggetur først så). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #1003 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg er nok en liten smule hissig.... :oops: Uansett, sykkeltur hjelper nok mer mot frustrasjon enn løpetur på tredemølle. Men jeg burde jo trent styrke også.... Hmm, trente styrke på lørdag :-) I morgen er atter en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 25. april 2005 #1004 Del Skrevet 25. april 2005 Ble 30 års dagen, som du egentlig ikke hadde så lyst til å gå i, ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #1005 Del Skrevet 25. april 2005 Ble 30 års dagen, som du egentlig ikke hadde så lyst til å gå i, ok? Over all forventning! Faktisk kjempehyggelig, og god velkomstdrink som ble utnyttet maks av alle. Men gårdagen var ikke fullt så festlig. Våknet grytidlig, stod opp, vasket kjøkkenet, og ventet på at formen skulle bli bra nok til at jeg kunne gå en tur eventuelt sykle. D Da måtte det selvsagt begynne å regne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #1006 Del Skrevet 25. april 2005 En times sykkeltur med vind og duskregn midt imot hjelper på det aller meste. Nå har jeg "ingen" bekymringer Neste skritt er å mote seg opp til å jogge ute; asfaltjogging er så kjedelig, og lysløypa er bare et gjørmehull---der den er snøfri. :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #1007 Del Skrevet 25. april 2005 Spekulere.....:klø: Jeg har lyst på bagetter til "middag", men hva slags tilbehør? Tenkte først på roastbiff og oppspritet (opp-sunnet) potetsalat, men så fikk jeg plutselig lyst på hjemmelaget tunfisksalat.... Spekulerer videre. Må uansett gå på butikken først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 25. april 2005 #1008 Del Skrevet 25. april 2005 Hadde egentlig tenkt meg ut og jogge jeg, men nå lurer jeg jammen på om jeg skal sykle meg en tur i stedet... Spørs om sykkelen er brukbar bare, det var en stund siden sist... Vi hadde kylling med potetsalat og vanlig salat til middag i dag, veldig godt med litt grill-sommer-feeling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #1009 Del Skrevet 25. april 2005 Spekulere.....:klø: Jeg har lyst på bagetter til "middag", men hva slags tilbehør? Tenkte først på roastbiff og oppspritet (opp-sunnet) potetsalat, men så fikk jeg plutselig lyst på hjemmelaget tunfisksalat.... Spekulerer videre. Må uansett gå på butikken først. Eller begge Jeg er dårlig på å foreta valg :oops: :oops: Litjmæ: sykling er mye morsommere enn jogging (liker ÆKSJEN!), og det føles sunt også, i hvertfall hvis du presser deg litt. Men variasjon er kanskje cluet? Jeg må prøve jogging neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 25. april 2005 #1010 Del Skrevet 25. april 2005 Hei!! Så du hadde lagt igjen en hilsen i dagboka mi, så da får jeg ta en tur innom deg. Ser du skriver myyye om trening... Den ekstremt dårlige samvittigheten melder seg umiddelbart Tenkte jeg skulle lese hele dagboken din for å finne ut litt om hvem du er, men du har jo nesten 70 sider, jo! *imponert* Kos deg videre i mandagskvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 25. april 2005 #1011 Del Skrevet 25. april 2005 [Eller begge Jeg er dårlig på å foreta valg :oops: :oops: Er du Vekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #1012 Del Skrevet 25. april 2005 Er du Vekt? Nope, vannmann. Og selv om jeg er programforpliktet til ikke å tro på slikt (in the name of science!), passer beskrivelsene bra... Forresten falt maten i smak; sambo fikk stjerner i øynene og spiste mye mer enn jeg hadde trodd. Vellykket. Godt å sitte under pleddet og surfe i silkepyjamasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #1013 Del Skrevet 25. april 2005 Hei!! Så du hadde lagt igjen en hilsen i dagboka mi, så da får jeg ta en tur innom deg. Ser du skriver myyye om trening... Den ekstremt dårlige samvittigheten melder seg umiddelbart Tenkte jeg skulle lese hele dagboken din for å finne ut litt om hvem du er, men du har jo nesten 70 sider, jo! *imponert* Kos deg videre i mandagskvelden! Trening er for meg en en måte å takle hverdagen på, siden jeg har en stillesittende jobb der jeg ideelt sett burde være flink til å konsentrere meg, må jeg få utløp for energien på et eller annet vis. Hund er neste steg, bare vi får flyttet. Men å flytte midt oppi innspurten til en doktorgrad er kanskje ikke det lureste valget man kan ta.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 25. april 2005 #1014 Del Skrevet 25. april 2005 :cry: Så et program fra India og da hadde de filmet fra skolen jeg bodde på... Viil tilbaaake... *hikst* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #1015 Del Skrevet 25. april 2005 :cry: Så et program fra India og da hadde de filmet fra skolen jeg bodde på... Viil tilbaaake... *hikst* Men tenk så fint at du faktisk har vært der, opplevd barna som strålte.... Jeg vil reise! Hvor som helst (men ikke til England for å holde foredrag :-? ) Det blir i høyden en hopp-på tur sent i høst for vår del, hvis alt går i riktig retning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 26. april 2005 #1016 Del Skrevet 26. april 2005 Litjmæ: sykling er mye morsommere enn jogging (liker ÆKSJEN!), og det føles sunt også, i hvertfall hvis du presser deg litt. Men variasjon er kanskje cluet? Jeg må prøve jogging neste gang. Det ble sykkeltur på meg ja, faktisk ikke verst, fikk opp pulsen og kjentes godt i lårene, så det blir nok flere ganger! Men i kveld må jeg til med "skikkelig" joggetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2005 #1017 Del Skrevet 26. april 2005 Lå inne på soverommet bak svart rullegardin og var skråsikker på at det var sol. SKUFFA! Ikke så ille, men temmelig grått. Hvorfor er aldri værgudene på min side? Nå må jeg komme meg i dusjen, og så skal jeg til byen en snartur. Må avtale med frisøren når hun kan fikse fargen min (den er blitt altfor rød og varm, og det kler jeg ikke), og så må jeg få tak i linsevæske. Har funnet ut at det er greit å ha i skapet i tilfelle rottefelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2005 #1018 Del Skrevet 26. april 2005 Nå har jeg prøvd de blå linsene jeg kjøpte, og for å si det sånn: jeg er glad jeg bare kjøpte 10 stk. Sånn så jeg ut :o Helt skummel! Fikk øyne som en alien, og det var ikke fint i det hele tatt. I tillegg fikk jeg tåkesyn. Jeg skiftet til normale linser med en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 26. april 2005 #1019 Del Skrevet 26. april 2005 God morgen, du Tror vi må finne noe annet enn været som humørspreder i dag ja... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2005 #1020 Del Skrevet 26. april 2005 God morgen, du Tror vi må finne noe annet enn været som humørspreder i dag ja... Ha en fin dag! Tja, hva skulle det være, tro? :klø: Så lenge det ikke regner helt uomtvistelig, er jeg egentlig fornøyd, for da kan jeg sykle eller jogge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg