Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Funker? Of course, baby! Jeg sikler voldsomt på noen D&G solbriller til 2000, men da tror jeg kjæresten kommer til å klikke...

Det er visstnok forskjell på å kjøpe duppedingser for 10000 og jentegreier for 2000....

Hmmm.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Høh.. Man kan jo kjøpe fem jentegreier per èn duppedings, jo. Jentegreier er ikke mindre verdt. De får oss jo til å føle oss bra, noe som igjen er en klar fordel for kjærestene våre... :)

Han burde egentlig sette pris på dine VISAutskeielser!

Gjest Gjesta
Skrevet

Ganske våken, men la meg jo kjempetidlig i går; allerede kl 23, noe som knapt skjer. Ellers har vi et nydelig vær her...

Plan for dagen er rett og slett å fortsette den grønne bølgen, og helst komme seg til side 20 før jeg går hjem. Vurderer å avlyse møte med veileder i morgen; er liksom ikke det jeg trenger akkurat nå, men heller neste uke, når jeg forhåpentligvis er ferdig med dette kapitlet.

Var i godt nok humør i morges til å ta på meg den TRANGE buksa, oppi støvlettene. Krampen i foten er fortsatt tilstede, men i mindre grad enn tidligere.

Kjæresten sov da jeg dro (heldiggris, som har friuker innimellom!), og gryntet da jeg sa at jeg skulle ringe og vekke ham kl 10. Ikke for å være slem, men vi har en slags avtale om det (som jeg ofte glemmer)

Gjest Gjesta
Skrevet

Fy faen! Nå er jeg så lei at jeg spyr av hele greia :kvalm: Vil ikke sitte inne og skrive, vil ut i sola!!! :grine:

Men har lovet meg selv å legge 25 sider på pulten hos veileder i morgen ettermiddag....(ca kl 14, siden vi reiser på hyttetur)

Gjest Litjmæ
Skrevet

*husker hvordan det var å skrive oppgave, grøsser*

Men du, vi kan godt skifte vær altså, så kan jeg få sola di så kan du få regnet mitt? Hvis det hjelper på motivasjonen altså :)

Gjest Gjesta
Skrevet
*husker hvordan det var å skrive oppgave, grøsser*

Men du, vi kan godt skifte vær altså, så kan jeg få sola di så kan du få regnet mitt? Hvis det hjelper på motivasjonen altså :)

At jeg ikke tenkte på det da jeg valgte denne utdanninga! :klaske:; hadde jo skrevet hovedoppgave på 110 sider, så burde visst bedre.

Du kan godt få låne sola fram til kl 14 i morgen, for jeg vil gjerne ha den tilbake før vi reiser på hyttetur. :wink:

Gjest Litjmæ
Skrevet
At jeg ikke tenkte på det da jeg valgte denne utdanninga! :klaske:; hadde jo skrevet hovedoppgave på 110 sider, så burde visst bedre.

:ler:

Det er litt som bakfylla, man husker den ikke før man sitter der ;)

Du kan godt få låne sola fram til kl 14 i morgen, for jeg vil gjerne ha den tilbake før vi reiser på hyttetur. :wink:

Tusen takk :-D

Gjest Gjesta
Skrevet

:hoppe::danse: 7 sider produsert hittil i dag, og jeg skal fortsatt sitte i 1,5 timer til. Målet på 25 innen i morgen ettermiddag er i sikte. 25 til i neste uke, så er jeg fornøyd.

Helt til veilederne har fått gitt sine kommentarer :murvegg:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hmm....greit nok sa jeg i går at jeg skulle stå tidlig opp for å få jobbet endel før vi tar tidlig helg, men jeg mente det kanskje ikke såååå bokstavelig :-?

Våknet ca 0430, fikk ikke sove etter det, så stod opp kl 0500. Var på jobb rett før 0630.... :roll:

Glemte både klokke og mobil i farta, så stakkars sambo kommer til å skjønne mindre enn minst når han før eller siden våkner.

Gjest Gjesta
Skrevet

Helvete :murvegg:

Har skrevet meg så solid inn i et hjørne at det som før fulgte direkte fra antakelsene mine, nå er totalt uforståelig. *backtrack:

Må sjekke om det jeg har antatt er 100% sant...

Gjest Gjesta
Skrevet
Uffa... Dumme hjørner :roll:

Jeg har ingen forklaring her og nå; får sette en fet kommentar midt i teksten, og vente på tilbakemeldinger...Må nok ha litt hjelp der, ja. Går jo ikke an å anta analyser som er i strid med virkeligheten (selv om mange gjør det :roll:)

Gjest Litjmæ
Skrevet

Kan nok være like greit å la det ligge og gå videre ja, hvis du har mulighet til det, så kan kanskje veilederen hjelpe deg med det senere?

Gjest Gjesta
Skrevet
Kan nok være like greit å la det ligge og gå videre ja' date=' hvis du har mulighet til det, så kan kanskje veilederen hjelpe deg med det senere?[/quote']

Akkurat det tenker jeg også :) Forresten, jeg skal uansett stikke tidlig i dag; skal jo reise bort i helga. Vi har leid en hytte/et hus gjennom jobben til sambo.

Nå titter jammen sola fram også!

Klokka er nå snart 0900, og jeg har vært på jobb i 2.5 timer allerede....

Gjest Gjesta
Skrevet

Problemet forsvant som dugg for solen så snart jeg fikk snakket med veileder nr 2....Har ikke lyst til å vise utkastet til min offisielle veileder før jeg er helt ferdig, han har en lei tendens (uten at han vil det) til å kvele forslag fordi han er så kritisk og plukker fra hverandre hvert lille argument. På en måte er han som tran; definitivt bra for meg, men smaker ikke så godt at det gjør noe :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Det var godt å komme seg hjemmefra og stresse helt ned. Var langt ute på landet, der det knapt nok var naboer, og det føltes nydelig. Stakkars mannen er/var vondt i ryggen, så helga har vært preget av det. Må lure ham til kiropraktor eller noe.

Tror jeg snart skal ut og sykle. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Var nydelig å få svettet og rørt på seg igjen. Syklet en av favorittrutene mine; grei å ha som målestokk når formen blir bedre og bedre. Rart med det; har trent skikkelig seriøst hele vinteren, men allikevel er det helt annerledes å ta fram sykkelen, jeg får nok brukt musklene på en annen måte enn vanlig.

Nå er det snart tid for middag; skal ha torsk som basis; vet ellers at jeg vil bruke noen cherrytomater, og ha couscous til, men utover det blir maten til underveis.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er lat....

sitter fortsatt i sofaen under pleddet, iført nydelig mørkeblått superundertøy. Stakkars kjæresten! :ler:

Skrevet

Jeg har også tilbragt store deler av dagen på sofaen.

Har ikke orket annet i dag. :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...