Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Rastløs=klarer ikke å sitte i ro, til tider problemer med å konsentrere meg i lengre tid. Kaller du det heldig? Hmm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble en tur på meg i dag. Bedre enn ingenting, men må kjøpe nye joggesko. De begynner å bli litt "slitne" og gir ikke god støtte eller demping (noe jeg trenger pga knærne)

Ønsker deg en fortsatt god uke.

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå har jeg vært hos frisøren i en evighet...Klipp, så bleking, og deretter farging i to farger. Ikke at det vises så mye, men jeg har fått en kald grågrønnaktig bruntone i overhåret, som er stilig mot det svarte (selv om det høres sykt ut etter beskrivelsen.

Ellers har jeg sinnssykt vondt under foten. Skjønner egentlig ikke hvorfor, men det har kommet gradvis i løpet av noen dager, og så har jeg ignorert det. Blir nok joggesko i noen dager framover. :-?

Gjest Gjesta
Skrevet

Herregud, at det går an å bli så lei! :murvegg: Jeg klarer ikke å fatte hvordan jeg skal klare å bli ferdig; jeg har bare knappe fire måneder igjen, og har ikke tid til å bli lei...

Jeg MÅ sitte her til jeg har skrevet ferdig minst ett avsnitt. Punktum.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Fikk du ferdig et avsnitt med punktum eller? ;)

Hvis ikke så er det jo en ny, fin dag i dag, klar til bruk.

:hoppe:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tror jeg rett og sett gir meg selv et antall sider jeg skal ha ferdig pr. dag, ting blir lettere slik. I går stakk jeg hjem da jeg følte at hjernen hadde fått nok, og lå på sofaen, helt skutt, resten av kvelden.

I natt har jeg drømt fag; løsninger, sammenhenger og forklaringer. Må nesten sjekke dem ut litt nærmere. :)

I går var jeg innom hudpleieren for å høre om det var tilfelle at mineralsminke gir meg tørr hud. Hun hevdet at det ikke var det, og sendte meg hjem med en slags olje som simulerer hudens eget fett (fra Danné).

Den skulle jeg bruke i tillegg til kremen dag og natt. Jeg har pøst på med den, og huden ser ut til å drikke den opp, og sminken ser i tillegg mye jevnere ut. Men jeg blir lei av alle lagene....Rens, MD Formulations, olje, krem/øyenkrem, og til slutt solfaktor.

Ellers kan det rapporteres om nydelig vær! Håper det holder helt til i ettermiddag, så jeg kan sykle. Må huske å se etter pannebånd e.l. når jeg stikker avgårde senere (må på posten uansett).

Gjest Litjmæ
Skrevet
Jeg tror jeg rett og sett gir meg selv et antall sider jeg skal ha ferdig pr. dag, ting blir lettere slik.

Kan jo være greit å ha som et utgangspunkt hvertfall, så kan det jo være dager da det går bedre og dårligere i forhold til antall sider, uten at det trenger å ha så mye å si for selve oppgaven.

Dårlig med nydelig vær her, grått og trist, men prognosen sier at det kan bli sol til helga, så jeg håper på det...

Skal ut og jogge på lunsjen, gleder meg allerede :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Skal ut og jogge på lunsjen, gleder meg allerede :)

Har du lang lunsjpause? Jeg holder meg unna den typen aktiviteter for tida; merker at kroppen ikke helt vil, og har hatt en slags krampeliknende smerte under den ene foten de siste dagene. Akkurat som om jeg hadde gått masse i høye hæler. Ikke noe kunne være lenger fra sannheten, men i dag bruker jeg, for sikkerhets skyld, flate, litt for store, sneakers.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Vi har en time lunsj pluss/minus fleksitid, så jeg jogger en halvtimes tid, det er hvertfall bedre enn ingenting :)

Krampe bruker å være ganske tydelig signal om at det er lurt å ta det litt med ro ja! Da jeg skifta til sko med høyere hæler nå til våren, så fikk jeg krampekjenninger i leggene på en av de første treningene etterpå, så jeg varierer litt med flate og høye.

Gjest Gjesta
Skrevet

Minner meg på at jeg snart burde få ut fingeren og få ringt den fysioterapeuten. Men når jeg bortimot er garantert tre måneder ventetid, forsvinner litt av vitsen...

Blir nok sykling i dag, ja. Superundertøy under tightsen er kjekt å ha, det blir jo kaldere enn løping.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Ja vitsen forsvinner hvertfall hvis du ikke ringer ;)

Sykling er jo ellers bra trening og ikke så belastende heller!

Skrevet
Minner meg på at jeg snart burde få ut fingeren og få ringt den fysioterapeuten. Men når jeg bortimot er garantert tre måneder ventetid, forsvinner litt av vitsen...

Jeg fikk time hos fysioterapaut på dagen, er det en spesiell du skal til siden du ser for deg så lang ventetid?

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg fikk time hos fysioterapaut på dagen' date=' er det en spesiell du skal til siden du ser for deg så lang ventetid?[/quote']

Jeg skal til Institutt for manuell terapi, som spesialiserer seg på idrettsrelaterte problemer. Legen sa de hadde lang ventetid.

Skrevet

Ah...da er jeg med. Det skader vel ikke å bestille time, blir behovet borte før du kommer inn er det jo bare å avbestille :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Er ganske fornøyd med egen innsats i dag; de siste to dagene har jeg produsert 14 sider! Håper jeg klarer å holde dette tempoet (dvs. produsere minst 5 sider hver dag) til jeg er ferdig. :)

Eneste ulempen: alt det mentale stresset sliter meg fysisk ut, slik at jeg bare har overskudd til å kjøre sofa-romskip resten av kvelden.

Gjest Anonymous
Skrevet
Er ganske fornøyd med egen innsats i dag; de siste to dagene har jeg produsert 14 sider!

:klappe::hoppe: :D :danse::sminkedokke::Hehe:

You go girl! :)

Gjest Gjesta
Skrevet

:klappe::hoppe: :D :danse::sminkedokke::Hehe:

You go girl! :)

thank you, Wynja! håper jeg klarer å fortsette på denne måten...kanskje love meg selv premie? :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet

Premiering er fin-fint! (Om det virker, da?) :sjarmor:

Den beste premien på egeninnsats, synes jeg, er den uslåelige vinner-følelsen man har når man har fullført. Yeah! :D

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...