Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Har du kikket på forholdene i lysløypa? Det er vel egentlig ingen vits på en stund enda, men jeg er utålmodig!

Kaffe en dag snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
Har du kikket på forholdene i lysløypa? Det er vel egentlig ingen vits på en stund enda, men jeg er utålmodig!

Kaffe en dag snart?

Til første spørsmål: Nei, trodde ikke det var noen vits. Det virker ganske sølete utenfor asfaltveiene. :-(

Andre spørsmål: Kanskje i neste uke en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Der var jeg i gang! Lager alltid en skisse før jeg begynner å skrive, og nå er jeg godt i gang. Forhåpentligvis rekker jeg å få produsert endel sider fram til torsdag, slik at jeg har noe å vise til veileder. :)

Det var nydelig vær i morges, men nå er det grått. Stakkars kjæresten, som har fri, og hadde tenkt seg til fjells. Jaja, da kan han fikse vaskemaskin, rydde kjøkken osv, i stedet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Dette går jo så det suser! Godt å få noe konkret ned på papiret. Så kan jeg kanskje følge planen ganske slavisk....Forhåpentligvis får jeg nye 50+ sider om ikke så mange ukene.

Har vært altfor snill mot meg selv; bestilt warmth, mineral veil og Glimmer Bare Skin fra EDS. Sambo kommer til å få sjokk....(har to andre pakker på gang, men nå er lagrene fylt opp av mine must-haves. Rart at de presterer å bli tomme samtidig:veldigsur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Blæh! en av mine kontornaboer varmer fiskekaker i mikroen hver bidige dag, og det stinker! :evil: (de greiene der burde være forbudt, det er ikke ordentlig mat, heller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Lei nå :murvegg:

Men for å ta det positive, er jeg faktisk bortimot ferdig med skissen jeg skulle lage.

Tror jeg skal lese litt resten av dagen, og begynne skrivinga i morgen.

Nå skinner sola igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt concealeren fra Kanebo, som du anbefalte. Foreløpig ser det lovende ut!! :P

Hvor lenge ca varer en sånn concealer? Regner med å bruke den omtrent hver dag, til noen små ujevnheter/muligens under øyne av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg har kjøpt concealeren fra Kanebo, som du anbefalte. Foreløpig ser det lovende ut!! :P

Hvor lenge ca varer en sånn concealer? Regner med å bruke den omtrent hver dag, til noen små ujevnheter/muligens under øyne av og til.

Tja, litt over et halvt år? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Så flink du er Lilith! Sola skinner endelig her og etter en grå og trist mandag. Gleder meg til å komme meg ut og hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Her er været veldig skiftende i dag: startet ut med sol, så ble det grått, så skinte sola en stund, og nå er det grått igjen :klø: skjønner lite og ingenting...

Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal begynne å skrive nå, eller i morgen tidlig.

PRO

Skrivesperren blir brutt

God selvfølelse, selv om jeg bare rekker å skrive introduksjonen

I morgen skal jeg til frisøren, så det blir sen start.

KONTRA

Etter å ha brukt masse timer på å lage outline/utkast til struktur, er hodet fullt av bomull...

Hmm, dessuten har jeg to artikler jeg burde lese.

Tror jeg starter; lager oppsett (skriver jo i LaTeX, så må gjøre alt klart til skriving) og tittel, så FØLES det som om jeg har begynt. Skal sitte til 18, er utgangspunktet. Da begynner jeg nok å bli sulten, og kantinematen boikotter jeg. Hjemme har jeg brokkoli, purre og kikerter som venter til å bli til lun couscoussalat (med friske urter!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt litt plaget med kneet og har derfor ikke orket å karre meg ned på treningssenteret for så å gå hjem igjen fra div. timer pga. smerter.

Begynner å merke at kondisjonen går ned og lurer på om det finnes noe man kan gjøre hjemme i sin egen stue.

Var dette forståelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hvis du bokstavelig talt mener "i stua", ser jeg ingen annen mulighet enn ergometersykkel (=kjedelig). Eventuelt sykling utendørs i relativt rolig tempo, i hvertfall uten å ha for tung belastning. Sykling og svømming er bra for leddene. Aerobic er nok noe av det verste man kan utsette kroppen for (i tillegg til løping på tredemølle :( , og stepmaskin).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta

Skulle ønske jeg var like flink som deg å trene... :oops:

Jeg liker å jogge, men får alltid sting/hold! Vet du hvorfor? Jeg spiser entime-to før, og unngår å røyke rett før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

jeg vet egentlig ikke hva sting kommer av, men kan i hvertfall få det i kaldt vær, har jeg merket. Liten hjelp i meg nå...

Trening er for meg mentalhygiene; jeg er en fysisk/rastløs type, har en stillesittende jobb som krever konsentrasjon og utholdenhet, og uten trening ville jeg blitt gal, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...