Fakse Skrevet 11. april 2005 #861 Skrevet 11. april 2005 Har du kikket på forholdene i lysløypa? Det er vel egentlig ingen vits på en stund enda, men jeg er utålmodig! Kaffe en dag snart?
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #862 Skrevet 11. april 2005 Har du kikket på forholdene i lysløypa? Det er vel egentlig ingen vits på en stund enda, men jeg er utålmodig! Kaffe en dag snart? Til første spørsmål: Nei, trodde ikke det var noen vits. Det virker ganske sølete utenfor asfaltveiene. :-( Andre spørsmål: Kanskje i neste uke en gang?
Fakse Skrevet 11. april 2005 #863 Skrevet 11. april 2005 Andre spørsmål: Kanskje i neste uke en gang? Bra plan Jeg er tilbake fra jobbreise tirsdag.
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #864 Skrevet 11. april 2005 Der var jeg i gang! Lager alltid en skisse før jeg begynner å skrive, og nå er jeg godt i gang. Forhåpentligvis rekker jeg å få produsert endel sider fram til torsdag, slik at jeg har noe å vise til veileder. Det var nydelig vær i morges, men nå er det grått. Stakkars kjæresten, som har fri, og hadde tenkt seg til fjells. Jaja, da kan han fikse vaskemaskin, rydde kjøkken osv, i stedet
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #865 Skrevet 11. april 2005 Dette går jo så det suser! Godt å få noe konkret ned på papiret. Så kan jeg kanskje følge planen ganske slavisk....Forhåpentligvis får jeg nye 50+ sider om ikke så mange ukene. Har vært altfor snill mot meg selv; bestilt warmth, mineral veil og Glimmer Bare Skin fra EDS. Sambo kommer til å få sjokk....(har to andre pakker på gang, men nå er lagrene fylt opp av mine must-haves. Rart at de presterer å bli tomme samtidig:veldigsur: )
Shoegal Skrevet 11. april 2005 #866 Skrevet 11. april 2005 tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi! ha en super dag!
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #867 Skrevet 11. april 2005 Blæh! en av mine kontornaboer varmer fiskekaker i mikroen hver bidige dag, og det stinker! :evil: (de greiene der burde være forbudt, det er ikke ordentlig mat, heller).
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #868 Skrevet 11. april 2005 Lei nå Men for å ta det positive, er jeg faktisk bortimot ferdig med skissen jeg skulle lage. Tror jeg skal lese litt resten av dagen, og begynne skrivinga i morgen. Nå skinner sola igjen
Gjest Xavia Skrevet 11. april 2005 #869 Skrevet 11. april 2005 Jeg har kjøpt concealeren fra Kanebo, som du anbefalte. Foreløpig ser det lovende ut!! Hvor lenge ca varer en sånn concealer? Regner med å bruke den omtrent hver dag, til noen små ujevnheter/muligens under øyne av og til.
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #870 Skrevet 11. april 2005 Jeg har kjøpt concealeren fra Kanebo, som du anbefalte. Foreløpig ser det lovende ut!! Hvor lenge ca varer en sånn concealer? Regner med å bruke den omtrent hver dag, til noen små ujevnheter/muligens under øyne av og til. Tja, litt over et halvt år?
Gjest Litjmæ Skrevet 11. april 2005 #871 Skrevet 11. april 2005 Så flink du er Lilith! Sola skinner endelig her og etter en grå og trist mandag. Gleder meg til å komme meg ut og hjem
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #872 Skrevet 11. april 2005 Her er været veldig skiftende i dag: startet ut med sol, så ble det grått, så skinte sola en stund, og nå er det grått igjen :klø: skjønner lite og ingenting... Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal begynne å skrive nå, eller i morgen tidlig. PRO Skrivesperren blir brutt God selvfølelse, selv om jeg bare rekker å skrive introduksjonen I morgen skal jeg til frisøren, så det blir sen start. KONTRA Etter å ha brukt masse timer på å lage outline/utkast til struktur, er hodet fullt av bomull... Hmm, dessuten har jeg to artikler jeg burde lese. Tror jeg starter; lager oppsett (skriver jo i LaTeX, så må gjøre alt klart til skriving) og tittel, så FØLES det som om jeg har begynt. Skal sitte til 18, er utgangspunktet. Da begynner jeg nok å bli sulten, og kantinematen boikotter jeg. Hjemme har jeg brokkoli, purre og kikerter som venter til å bli til lun couscoussalat (med friske urter!)
*M* Skrevet 11. april 2005 #873 Skrevet 11. april 2005 Er det mulig å stille et lite treningsspørsmål?
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #874 Skrevet 11. april 2005 Er det mulig å stille et lite treningsspørsmål? Of course!
*M* Skrevet 11. april 2005 #875 Skrevet 11. april 2005 Har hatt litt plaget med kneet og har derfor ikke orket å karre meg ned på treningssenteret for så å gå hjem igjen fra div. timer pga. smerter. Begynner å merke at kondisjonen går ned og lurer på om det finnes noe man kan gjøre hjemme i sin egen stue. Var dette forståelig?
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #876 Skrevet 11. april 2005 Hvis du bokstavelig talt mener "i stua", ser jeg ingen annen mulighet enn ergometersykkel (=kjedelig). Eventuelt sykling utendørs i relativt rolig tempo, i hvertfall uten å ha for tung belastning. Sykling og svømming er bra for leddene. Aerobic er nok noe av det verste man kan utsette kroppen for (i tillegg til løping på tredemølle , og stepmaskin).
*M* Skrevet 11. april 2005 #877 Skrevet 11. april 2005 Får sjekke svømmetidene i området. Holder på å bli gal!! Takk
Gjest gjesta Skrevet 11. april 2005 #878 Skrevet 11. april 2005 Skulle ønske jeg var like flink som deg å trene... :oops: Jeg liker å jogge, men får alltid sting/hold! Vet du hvorfor? Jeg spiser entime-to før, og unngår å røyke rett før
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #879 Skrevet 11. april 2005 jeg vet egentlig ikke hva sting kommer av, men kan i hvertfall få det i kaldt vær, har jeg merket. Liten hjelp i meg nå... Trening er for meg mentalhygiene; jeg er en fysisk/rastløs type, har en stillesittende jobb som krever konsentrasjon og utholdenhet, og uten trening ville jeg blitt gal, rett og slett.
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #880 Skrevet 11. april 2005 Du er heldig som er rastløs. Jeg er det bare i perioder. Ellers altfor lat.
Fremhevede innlegg