Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2005 #842 Skrevet 9. april 2005 tittei! Håper du har hatt en fin lørdag... Likewise Jeg har i hvertfall vært aktiv. Først bytur med venninne, deretter handlet jeg, trente, og nå har jeg støvsuget :evil:
Gjest Xavia Skrevet 9. april 2005 #843 Skrevet 9. april 2005 Shoppet du noe spennede da eller?? Leste noe om en Carlings pose?!
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2005 #844 Skrevet 9. april 2005 Jeg kjøpte trenchcoat Hadde aldri trodd at jeg skulle like det. Var redd for at jeg ville se "druknet" ut, siden jeg er ganske smal, men denne satt kjempefint, og finishen var bra. Nå skal jeg stikke og få tak i fersk gjær; her skal det lages italiensk pizza i kveld.
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2005 #845 Skrevet 9. april 2005 I morgen SKAL sykkelen ut, selv om jeg fryser fingrene av meg. Har fått overdose tredemølle, og sykling innendørs er ikke aktuelt. Og så lenge SATS ikke har jevnere kvalitet på instruktørene sine, er aerobic/step out; gidder ikke rote bort tid på trege instruktører.
Gjest Gulltopp Skrevet 9. april 2005 #846 Skrevet 9. april 2005 Og så var du veldig fin på håret! :-)
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2005 #847 Skrevet 9. april 2005 Og så var du veldig fin på håret! :-) Må ikke si sånn! Jeg sparer IGJEN, men skal til frisør på tirsdag. Er du den jeg mistenker at du er?
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #849 Skrevet 9. april 2005 Da blir du sikkert fin på håret!! God weekend til deg!
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2005 #850 Skrevet 9. april 2005 Pappa ringte og vekket meg.... :-x Stakkaren kunne jo ikke vite at jeg sov, og fortalte meg at klokka var nesten sju på ettermiddagen. Jaja, da får jeg koke meg en espresso og begynne på superduperpizzaen
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2005 #851 Skrevet 10. april 2005 I dag har jeg sovet så lenge at det er flaut, til OVER 11! Det gjør jeg knapt etter en skikkelig rangel....I det minste er jeg nok helt uthvilt, så selv om det er kun to grader pluss, skal jeg teste sykkelen. Sitter nå iført superundertøy fra topp til tå. Skikkelig trendy greier, mao! Har lyst på knallrosa superundertøy fra Kari Traa
Gjest Melk Skrevet 10. april 2005 #852 Skrevet 10. april 2005 11- flaut?? Vi hadde på vekkerklokken til 11, klarte allikevel ikke stå opp før 12. Har vel ikke stått opp før 11 i en helg så lenge jeg kan huske...
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2005 #854 Skrevet 10. april 2005 Jeg er nok litt spesiell på søvnfronten. Egentlig burde jeg være glad jeg klarte å sove. Var oppe da kjæresten dro på jobb (0730), men gikk og la meg igjen fordi det var kjedelig.... Normalt sett er jeg oppe stort sett før 10 i helgene. Har nok ikke verdens beste sovehjerte.
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2005 #855 Skrevet 10. april 2005 Sykkeltur var deilig, men litt kaldt på ørene. Må vurdere å finne fram pannebånd e.l.
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2005 #856 Skrevet 10. april 2005 Rart med det; trener stort sett fire ganger pr.uke hele året rundt, allikevel trengs det tilvenning til sykkelsesongen. Akkurat nå har jeg vondt i noen knokler inni rumpa/mellom beina, men de herdes etterhvert... Håper på godt vær framover slik at jeg slipper mer mølletrening på en stund, og kan løpe og sykle ute. Da kan jeg heller trene kun styrke på SATS.
Gjest Chica Skrevet 10. april 2005 #857 Skrevet 10. april 2005 Høres deilig ut med sykkeltur. Må få sjekket tilstanden på syklen jeg og, Trenger vel litt smurning og litt luft regner jeg med. Vet du hva Kari Traa undertøyet koster? Så det såvidt når jeg var på Intersport sist, men sjekka ikke prisen. Hadde vært noe det - istedenfor mitt mørkeblå nuppete superundertøy!
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2005 #858 Skrevet 10. april 2005 Vet du hva Kari Traa undertøyet koster? Så det såvidt når jeg var på Intersport sist, men sjekka ikke prisen. Hadde vært noe det - istedenfor mitt mørkeblå nuppete superundertøy! Vet ikke helt; kanskje 350-400 pr del. De hadde ikke min størrelse sist jeg sjekket
showgirl Skrevet 10. april 2005 #859 Skrevet 10. april 2005 Sjekk ut www.karitraa.no. Hun har en nettbutikk der du kan bestille fra hennes kolleksjon :-)
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #860 Skrevet 11. april 2005 Takk for tipset, Showgirl. Den siden skal sjekkes ut! :-) I dag imponerte jeg meg selv på frokostfronten; greit nok at jeg pleier å veksle mellom egg+juice eller halvfrosne bær+Biola, men i dag slo jeg til og hadde Firkorn Pluss, linfrø og solsikkefrø i tillegg til bær og Biola. Føles bra, selv om magen buler akkurat nå! Rumpa er vond, sykling er farlig for knoklene mellom beina (nå høres jeg mager ut ), jeg er sikker på at jeg har fått blåmerker. Får hvile litt i dag, og så ny tur i morgen (akkurat nå gruer jeg meg). I morgen er det dags for frisør, faktisk åtte uker siden sist, og nå er planen både klipp og farge. Så faktisk ei jente i siste Hår&Makeup som hadde prikk lik frisyre, og der hadde de lagt inn kontraster i lilla og grønt i det mørke. Får høre hva frisøren sier...
Fremhevede innlegg