Gjest Gjesta Skrevet 6. april 2005 #821 Skrevet 6. april 2005 Det tar på å leke A-menneske (frivillig, men allikevel leke)...Jeg er ganske sliten og sløv nå, så sendte sambo avsted til trening alene. Jeg kan uansett trene i morgen tidlig
Gjest Gjesta Skrevet 6. april 2005 #822 Skrevet 6. april 2005 Trøtt. Nå. Kjæresten anklager meg for å ikke ville bruke tid sammen med ham, og jeg får dårlig samvittighet (men etter en uke på rangel.... ) Vel, jeg ER oppe. På sofaen. Med laptopen. Spørs hvor godt selskap jeg er.
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2005 #827 Skrevet 7. april 2005 God morgen! Jeg har vært på sats, men økta ble ikke optimal, da dumma ikke hadde fått i seg annet enn et glass juice før økta. Men sånn er det, håper jeg lærer til senere.
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2005 #828 Skrevet 7. april 2005 Jeg er ganske så sikker på at en tidligere bruker som har irritert på seg horder av KGere er tilbake i ny, men ikke akkurat ugjennomsiktig innpakning.... I rest my case og teller timer til det blir trøbbel.
Gjest Litjmæ Skrevet 7. april 2005 #829 Skrevet 7. april 2005 Jeg kom akkurat inn fra en lunsj-joggetur, dessverre hadde jeg glemt lunsj, så nå blir det bananer i lange baner her... Tror jeg må ned på bensinstasjonen og se om de har noe spiselig der litt senere... Mye rart ute og går angående brukerne her føler jeg ja...
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #830 Skrevet 8. april 2005 Sovet veldig urolig i natt, muligens pga de to små vinglassene på after-seminar i går kveld :-? Var oppe før 0700, og har surret rundt siden det. Skal til legen 0930, men skal ikke stikke hjemmefra før om over en time. Gruer meg til legen. Jeg har ikke legeskrekk, men mer legevegring (men når man må ha en resept, har man få valg), i tillegg til at tiltroen er minimal. Jeg tror mer på helhetsbehandling enn kveling av symptomer, så det skal bli morsomt å høre hva hun har å si ang. smertene jeg har ved løping, og som kommer og går. Kanskje jeg får premie? Ikke fra legen, men fra meg selv
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #832 Skrevet 8. april 2005 Jeg vil også ha premie!! For hva? Jeg vil ha fordi jeg er MODIG! (men vet ikke hva...)
*M* Skrevet 8. april 2005 #833 Skrevet 8. april 2005 Fordi jeg nok må til legen med kneet mitt i dag.
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #834 Skrevet 8. april 2005 Uffda, M... Jeg fikk i hvertfall henvisning til fysioterapeut, men da kommer jeg nok aldri til å ha vondt mer, slik at jeg aldri finner ut hva som feilet meg Ellers muligens funnet, men ikke prøvd eller kjøpt vårjakke (jeg hater å prøve klær!)
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #836 Skrevet 8. april 2005 Hmm, jeg var helt pumpa da jeg kom hjem, og sloknet på sofaen....Kjæresten kommer ikke hjem før kl 23, og lurer på hva jeg skal finne på fram til da? :klø: Og så funderer jeg på hvordan jeg klarer å kombinere trening med at jeg skal møte ei venninne i byen kl 12 i morgen. UTEN å måtte dra på treningstøyet.....Hmm, i tenkeboksen.
Gjest Xavia Skrevet 9. april 2005 #837 Skrevet 9. april 2005 Og så funderer jeg på hvordan jeg klarer å kombinere trening med at jeg skal møte ei venninne i byen kl 12 i morgen. UTEN å måtte dra på treningstøyet.....Hmm' date=' i tenkeboksen.[/quote'] Hvordan fikk du løst problemet?
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2005 #838 Skrevet 9. april 2005 Ikke løst, tror løsningen blir å enten dra på sekken, eller trene sent i ettermiddag :klø: Hmm...... Nåja, jeg får vel fikse meg, slik at jeg kommer meg avsted i normal tid.
Gjest Gulltopp Skrevet 9. april 2005 #839 Skrevet 9. april 2005 Hei Lilith! Kan det ha vært deg jeg så i byen i dag, som ventet på rute 24? Fornarinabukse og Carlings-pose?
Fremhevede innlegg