Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Takk, begge to :) Nå ligger jeg på sofaen med beina høyt, og har fått i meg litt mat. Kjæresten ble litt overrasket da mine største ønsker på matfronten var brødskiver med leverpostei og vann fra kranen med masse isbiter, men han skjønte det da han tenkte seg om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

:)

Nå får jeg håpe at ikke hodet er så fullt av dritt etter konferansen at det ikke funker i det hele tatt. Plan for uka er i hvertfall å få skrevet en rapport, levert en søknad om godkjenning, og møte begge veilederne (enten de vil det eller ikke!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Koselig med besøk fra utlandet; mye å snakke om etter at vi ikke har sett hverandre på ett år. :) Og så skal hun være her i nesten tre måneder :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Godt å få trent igjen, selv om det gikk småtrått i begynnelsen. Har ikke løpt seriøst på nesten en måned nå, på grunn av belastningsskade og deretter halsbetennelse, men nå får jeg se hvordan det går framover. Jeg skal dessuten til legen på fredag, og skal høre hva hun har å anbefale ang. belastningsskader; det er så kjipt når man er inne i en god periode, og så begynner det å verke igjen.

På SATS i dag så jeg ei jente med silikonpupper, og det så virkelig ikke bra ut uten klær på :o De var ikke digre, mer som mine, men det så så rart ut. Puppene stod liksom rett ut, som ballonger under huden, men huden hadde strukket seg, og hang litt. I tillegg var hun veldig mager.....Jaja, hun hadde sannsynligvis ingen pupper tidligere, siden hun var veldig tynn.

Av og til blir jeg bare så ufattelig glad over kroppen min, selv om jeg ikke alltid er like snill mot den. Den holder seg stort sett frisk, er rask og sterk, og jeg er slank og godt trent. Men av og til føler jeg meg muskuløs/bulky, og skulle heller vært langbeint og grasiøs. I stedet får jeg muskler når jeg tenker på styrketrening, og det antar jeg at andre misunner meg.

Life's hard :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

For eksempel hvor langt jeg kan løpe....

Ellers så synes jeg chins (hvor du løfter deg selv opp) er litt moro, men jeg har hatt en pause derfra (får så vondt i håndflatene, og med hansker glipper taket).

Jeg er generelt lite konkurranseorientert; gjør ting som det passer meg der og da, på grunn av følelsen det gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Ville bare si takk for alle rådene du har gitt meg inne på forumene. Føler alltid det er dine råd jeg ender opp med å følge.

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det var snilt sagt :)

Jeg er kanskje litt vel kritisk, og aksepterer ikke lureri på noen fronter. Med sunn fornuft kommer man langt, også i forumverdenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Laaaaaaaaaaaaaaang dag. Først trening kl 8, deretter jobb fram til 18, så har vi fløyet hit og dit som gale.

Men nå skal jeg straks køye, og det er sjelden jeg er så trøtt så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Xavia

Men nå skal jeg straks køye, og det er sjelden jeg er så trøtt så tidlig.

Jeg hadde også en superaktiv dag i går, og la meg tidlig. Men jeg føler meg ikke uthvilt! :-?

Ha en flott onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg hadde også en superaktiv dag i går, og la meg tidlig. Men jeg føler meg ikke uthvilt! :-?

Jeg endte opp med å ikke legge meg så fryktelig tidlig, kanskje ca halv ett? Allikevel er jeg superuthvilt, antar det er noe med våren og lyset. Burde utnyttes til fulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...