Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Sløv er bare forordet...

Shame on me; og jeg, som var fornuftig og gikk hjem da de andre dro ut på byen.

Jeg har ca 80 kg daukjøtt liggende på sofaen ved siden av. Han gikk IKKE hjem :-? Nå prøver han å se hvor mye tven tåler av crap før den slår seg av helt av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

Selv har jeg store planer om å komme meg en tur ut i skogen. :)

Treningssenteret her er stengt i dag. :( Det har nettopp vært fullmåne, og det kribler fortsatt i hele meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Treningssenteret her er stengt i dag. :(

Her også, men styrkeøkta i går kjennes fortsatt veldig godt i kroppen. Jeg øver på å løfte tyngre enn før, og resultatet er nok litt muskelverk.

Planen er her også å lure samboeren med ut på tur, og senere må jeg stikke innom kontoret en tur for å hente flybilletten jeg lot være igjen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at det er så mye snø. Gleder meg til snøen er borte og det er tørt i skogen. Da blir det på med joggeskoene og ut i skogen for å løpe! Trenger egentlig nye utejoggesko også... *sukk* Ja de pe-enga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Nå har jeg forklart sambo at vafler IKKE er det samme som middag. Greit nok, vi kan lage vafler, men ikke før vi har fått i oss middag. Men så var det å ta fatt på den middagen, da....Snakk om å sulte i hjel foran brødboksen :roll:

Hmm, må ta meg sammen, han har jo allerede gjort sin del.:klø:

Eller hva med? "hvis du lager ferdig middagen (unntatt å skjære løk, siden jeg har linser, og har ingen tåreproblemer forbundet med løkskjæring), kan jeg lage vafler senere?" :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Er det i morgen du reiser?

God tur!!

Takk for det :) Jeg reiser i morgen tidlig. Nå har jeg pakket og dusjet, og tusler rundt i yoga-bukse (min form for koseklær). Håper alt går smertefritt mht til å finne fram til hotellet osv.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Håper jeg finner en interessant roman når jeg kommer til Gardermoen. I tillegg har jeg lastet mer musikk inn på iPoden, og har et hefte med foredragssammendrag å lese, så ventetida går nok fort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia
tusler rundt i yoga-bukse (min form for koseklær).  

Driver du med yoga?

Yogabukse høres uansett deilig og behagelig ut! Hvordan ser sånne bukser ut? :klø: Bilde/link? Tror jeg "ser de for meg" , men ble litt usikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Litjmæ

*tar en grønn te i loungen og håper lilith har det bra i geneve. vil gjerne ha pm om englandstur når hun kommer hjem*

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det er bra borte i Geneve?

Når var det Lilith var tilbake igjen, sa hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hun er tilbake :) Totalt mettet på erfaringer, mett på mat og vin, og underernært på søvn og fysisk aktivitet. Og alle var enige om at det hadde vært en vellykket tur :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...