Bokalven Skrevet 27. mars 2005 #781 Del Skrevet 27. mars 2005 http://www.bobcatsss.nu/ Var arrangør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2005 #782 Del Skrevet 27. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2005 #783 Del Skrevet 27. mars 2005 Sløv er bare forordet... Shame on me; og jeg, som var fornuftig og gikk hjem da de andre dro ut på byen. Jeg har ca 80 kg daukjøtt liggende på sofaen ved siden av. Han gikk IKKE hjem :-? Nå prøver han å se hvor mye tven tåler av crap før den slår seg av helt av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. mars 2005 #784 Del Skrevet 27. mars 2005 Hehe... Selv har jeg store planer om å komme meg en tur ut i skogen. Treningssenteret her er stengt i dag. Det har nettopp vært fullmåne, og det kribler fortsatt i hele meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2005 #785 Del Skrevet 27. mars 2005 Treningssenteret her er stengt i dag. Her også, men styrkeøkta i går kjennes fortsatt veldig godt i kroppen. Jeg øver på å løfte tyngre enn før, og resultatet er nok litt muskelverk. Planen er her også å lure samboeren med ut på tur, og senere må jeg stikke innom kontoret en tur for å hente flybilletten jeg lot være igjen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. mars 2005 #786 Del Skrevet 27. mars 2005 Det irriterer meg at det er så mye snø. Gleder meg til snøen er borte og det er tørt i skogen. Da blir det på med joggeskoene og ut i skogen for å løpe! Trenger egentlig nye utejoggesko også... *sukk* Ja de pe-enga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2005 #787 Del Skrevet 27. mars 2005 Nå har jeg forklart sambo at vafler IKKE er det samme som middag. Greit nok, vi kan lage vafler, men ikke før vi har fått i oss middag. Men så var det å ta fatt på den middagen, da....Snakk om å sulte i hjel foran brødboksen Hmm, må ta meg sammen, han har jo allerede gjort sin del.:klø: Eller hva med? "hvis du lager ferdig middagen (unntatt å skjære løk, siden jeg har linser, og har ingen tåreproblemer forbundet med løkskjæring), kan jeg lage vafler senere?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 27. mars 2005 #788 Del Skrevet 27. mars 2005 Er det i morgen du reiser? God tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2005 #789 Del Skrevet 27. mars 2005 Er det i morgen du reiser? God tur!! Takk for det Jeg reiser i morgen tidlig. Nå har jeg pakket og dusjet, og tusler rundt i yoga-bukse (min form for koseklær). Håper alt går smertefritt mht til å finne fram til hotellet osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 27. mars 2005 #790 Del Skrevet 27. mars 2005 God tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2005 #791 Del Skrevet 27. mars 2005 Håper jeg finner en interessant roman når jeg kommer til Gardermoen. I tillegg har jeg lastet mer musikk inn på iPoden, og har et hefte med foredragssammendrag å lese, så ventetida går nok fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 27. mars 2005 #792 Del Skrevet 27. mars 2005 tusler rundt i yoga-bukse (min form for koseklær). Driver du med yoga? Yogabukse høres uansett deilig og behagelig ut! Hvordan ser sånne bukser ut? :klø: Bilde/link? Tror jeg "ser de for meg" , men ble litt usikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 28. mars 2005 #793 Del Skrevet 28. mars 2005 Håper du har hatt en kjempefin og avslappende Påskeferie!!!! God tur, kos deg masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. mars 2005 #794 Del Skrevet 29. mars 2005 Håper du får en trygg reise i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 29. mars 2005 #795 Del Skrevet 29. mars 2005 *tar en grønn te i loungen og håper lilith har det bra i geneve. vil gjerne ha pm om englandstur når hun kommer hjem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 30. mars 2005 #796 Del Skrevet 30. mars 2005 *skynder seg å dytte før side to kommer og spiser opp dagboka* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 31. mars 2005 #797 Del Skrevet 31. mars 2005 Håper det er bra borte i Geneve? Når var det Lilith var tilbake igjen, sa hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 31. mars 2005 #798 Del Skrevet 31. mars 2005 Hun skulle vel være borte en uke, så mandag kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2005 #799 Del Skrevet 3. april 2005 Hun er tilbake Totalt mettet på erfaringer, mett på mat og vin, og underernært på søvn og fysisk aktivitet. Og alle var enige om at det hadde vært en vellykket tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #800 Del Skrevet 3. april 2005 Velkommen hjem, Lilith! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg