Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Sløv er bare forordet...

Shame on me; og jeg, som var fornuftig og gikk hjem da de andre dro ut på byen.

Jeg har ca 80 kg daukjøtt liggende på sofaen ved siden av. Han gikk IKKE hjem :-? Nå prøver han å se hvor mye tven tåler av crap før den slår seg av helt av seg selv.

Skrevet

Hehe...

Selv har jeg store planer om å komme meg en tur ut i skogen. :)

Treningssenteret her er stengt i dag. :( Det har nettopp vært fullmåne, og det kribler fortsatt i hele meg!

Gjest Gjesta
Skrevet

Treningssenteret her er stengt i dag. :(

Her også, men styrkeøkta i går kjennes fortsatt veldig godt i kroppen. Jeg øver på å løfte tyngre enn før, og resultatet er nok litt muskelverk.

Planen er her også å lure samboeren med ut på tur, og senere må jeg stikke innom kontoret en tur for å hente flybilletten jeg lot være igjen der.

Skrevet

Det irriterer meg at det er så mye snø. Gleder meg til snøen er borte og det er tørt i skogen. Da blir det på med joggeskoene og ut i skogen for å løpe! Trenger egentlig nye utejoggesko også... *sukk* Ja de pe-enga!

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå har jeg forklart sambo at vafler IKKE er det samme som middag. Greit nok, vi kan lage vafler, men ikke før vi har fått i oss middag. Men så var det å ta fatt på den middagen, da....Snakk om å sulte i hjel foran brødboksen :roll:

Hmm, må ta meg sammen, han har jo allerede gjort sin del.:klø:

Eller hva med? "hvis du lager ferdig middagen (unntatt å skjære løk, siden jeg har linser, og har ingen tåreproblemer forbundet med løkskjæring), kan jeg lage vafler senere?" :idesmil:

Gjest Gjesta
Skrevet
Er det i morgen du reiser?

God tur!!

Takk for det :) Jeg reiser i morgen tidlig. Nå har jeg pakket og dusjet, og tusler rundt i yoga-bukse (min form for koseklær). Håper alt går smertefritt mht til å finne fram til hotellet osv.

:)

Gjest Gjesta
Skrevet

Håper jeg finner en interessant roman når jeg kommer til Gardermoen. I tillegg har jeg lastet mer musikk inn på iPoden, og har et hefte med foredragssammendrag å lese, så ventetida går nok fort. :)

Gjest Xavia
Skrevet
tusler rundt i yoga-bukse (min form for koseklær).  

Driver du med yoga?

Yogabukse høres uansett deilig og behagelig ut! Hvordan ser sånne bukser ut? :klø: Bilde/link? Tror jeg "ser de for meg" , men ble litt usikker...

Skrevet

:vinke: Håper du har hatt en kjempefin og avslappende Påskeferie!!!! :kul:

God tur, kos deg masse!!! :)

Skrevet

Håper du får en trygg reise i dag!

Gjest Litjmæ
Skrevet

*tar en grønn te i loungen og håper lilith har det bra i geneve. vil gjerne ha pm om englandstur når hun kommer hjem*

:kose:

Gjest Litjmæ
Skrevet

*skynder seg å dytte før side to kommer og spiser opp dagboka*

Skrevet

Håper det er bra borte i Geneve?

Når var det Lilith var tilbake igjen, sa hun?

Gjest Litjmæ
Skrevet

Hun skulle vel være borte en uke, så mandag kanskje?

Gjest Gjesta
Skrevet

Hun er tilbake :) Totalt mettet på erfaringer, mett på mat og vin, og underernært på søvn og fysisk aktivitet. Og alle var enige om at det hadde vært en vellykket tur :wink:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...