Dina Skrevet 23. mars 2005 #761 Del Skrevet 23. mars 2005 Goood Påske Lilith! Kos deg masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2005 #762 Del Skrevet 24. mars 2005 Formen er elendig... Litt er nok vin og øl skyld i, men allikevel, halsen er såpass shabby at jeg nesten må vurdere legevakten hvis det ikke gir seg til lørdag. Jeg skal tross alt ut og reise på mandag, og det ville vært kjip å bli gående i utlandet i en uke, og knapt få i seg mat. Dessuten har jeg ikke så mye å gå på på den fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2005 #763 Del Skrevet 25. mars 2005 Fysisk sett total stillstand, men heldigvis ingen feber. Jeg klarer godt å få i meg mat, det er ubehaget som er verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 25. mars 2005 #764 Del Skrevet 25. mars 2005 :trøste: God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2005 #765 Del Skrevet 25. mars 2005 Takk for det Nå har vi vært ute i fjæra med slekta; litt koselig, og man merker at det faktisk begynner å bli litt mer vårlig selv her oppe i nord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2005 #766 Del Skrevet 25. mars 2005 Koser meg under pleddet med laptopen og et glass hvitvin, mens kjæresten ser på tv. Er veldig flink til å holde meg unna enkelte idiottråder her inne, lagt ut av såkalte "trolls", som (1) enten er så naive at de faktisk tror at alt i verden er svart-hvitt eller (2) bare er ute etter å irritere. Ja til kompleksitet og nyanser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mars 2005 #767 Del Skrevet 26. mars 2005 Tør ikke si det høyt, så jeg hvisker... Jeg tror jeg er blitt nesten frisk i halsen. Hvis jeg sier det høyt, blir jeg bare syk igjen. :-( Været er halvkjipt, så jeg tror det blir en liten runde styrketrening; tross alt en uke til neste gang. Lurer på om jeg legger på meg litt i løpet av den uka? Ikke lyst, men ser at jeg kanskje trenger det (eller er det innbildning, vi har jo ikke vekt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mars 2005 #768 Del Skrevet 26. mars 2005 Aldri så galt at det ikke er godt for noe, heter det jo...Pga belastningsskade (?) i lysken pga løping, har jeg måttet ta det litt med ro i det siste, og har derfor endelig fått ånden over meg til å trene seriøst styrke, noe det har blitt lite av tidligere, annet enn rent vedlikehold. Fornøyd selv! Nå blir det vel en liten tur i butikken, og så skal vi muligens besøke svigermor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. mars 2005 #769 Del Skrevet 26. mars 2005 Håper du blir helt bra i halsen og at du har en fin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mars 2005 #770 Del Skrevet 26. mars 2005 Takk for det, Fighter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mars 2005 #771 Del Skrevet 26. mars 2005 Nå er jeg i gang med å tenke ut hva jeg skal ha på meg ut på byen i kveld, selv om jeg for to dager siden sverget på at jeg aldri skulle gå ut mer, i hvertfall ikke denne påska! Lærer tydeligvis aldri! I morgen må jeg få stukket innom jobb en tur, og pakket det jeg skal ha med meg på tur. Jeg skal jo være borte i seks dager, så burde kunne klare å pakke lett. Svigermor sa hun hadde en liten koffert jeg kunne låne, men vi har tydeligvis ulike begreper for hva som er lite, for den viste seg å være nesten like stor som den jeg brukte for å være borte i et halvt år. Tipper det blir min trofaste Norrøna igjen; Lufthansa har rotet bort bagasje for meg to ganger, og ikke f. om jeg gidder å ta sjansen på dét igjen *streng* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. mars 2005 #772 Del Skrevet 26. mars 2005 Hvor skal du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mars 2005 #773 Del Skrevet 26. mars 2005 Hvor skal du? Jeg skal til Sveits i forbindelse med jobb/studier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. mars 2005 #774 Del Skrevet 26. mars 2005 Drar du i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mars 2005 #775 Del Skrevet 26. mars 2005 Drar du i morgen? Nei, jeg drar mandag morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. mars 2005 #776 Del Skrevet 26. mars 2005 Oki. Da får du bruke morgendagen til å lade opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. mars 2005 #777 Del Skrevet 27. mars 2005 Ha en fin tur til Sveits! Håper du ikke må jobbe så innmari hardt der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2005 #778 Del Skrevet 27. mars 2005 Ha en fin tur til Sveits! Håper du ikke må jobbe så innmari hardt der! Å nei, dette blir typisk konferanse. Sitte rett opp og ned og lytte til foredrag fra 0900-1800, deretter middag ute, og kanskje også litt alkohol. De første gangene gikk jeg på en smell og fikk for lite søvn i slike sammenhenger, men etterhvert lærte jeg at jeg ikke absolutt måtte gjøre som alle andre hele tida (les: være ute til stengetid). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. mars 2005 #779 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg har bare BOBCATSSS friskt i minnet, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2005 #780 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg har bare BOBCATSSS friskt i minnet, jeg. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg