Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
I tillegg sikler jeg på den nye parfymen til J-Lo, men det får i så fall bli på tax free om en uke.

Den som heter Still, eller en enda nyere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
Vannfast mascara?? Det er noe jeg er på utkikk etter. Kan ikke du fortelle om den virkelig er vannfast' date=' når du har fått testet den ut?[/quote']

Nesten alle mascaraene fra Shiseido er vannfaste, og det passer meg utmerket. Hittil har favoritten vært den som heter Distinguish, og den takler fint regn, snø og en dusj. Ellers er Lancomes Flex WP så vannfast at den nesten ikke lar seg fjerne med spesialfjerner.

Denne har bitteliten kost, og jeg måtte jo prøve den ut med en gang....Den gir i hvertfall laaaaange vipper. Så får vi se mer når jeg får brukt den alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

Godt at jeg ikke er den enest som prioriterer plikter forran fornøyelse i påsken. Desverre tror jeg det blir mye jobb og lite tid til å komme vidre på oppgaven. Har en rapport som skal inn i månedskiftet, og det er alt for kort tid til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jobbe og jobbe, fru Blom....Begge veilederne mine er bortreiste, og uten dem står jeg for øyeblikket fast. Men jeg prøver så godt jeg kan å fikse små detaljer slik at det blir lettere å ta ting fram igjen når jeg kommer tilbake etter turen (reiser bort mandag om en uke). :)

Men husk og slapp av midt oppi det hele!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Man blir kvalm av å trene styrke med masse aïoli og hummus innabords :sjokkert: Grr.....

Jaja, får prøve på nytt i morgen, godt å komme i gang etter at jeg var syk i forrige uke, var det i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

I natt har jeg hatt feber, og har svettet som gal. Nå er jeg helt fin igjen. Merkelig, men det skjer meg fra tid til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Xavia

Håper du føler deg bedre nå?! Ikke noe mer feber, eller?

Skjer det noe gøy i påska hos deg da? Her blir det stille og rolig, kafébesøk, kino, ut å spise osv. Skikkelig storbyferie med kjæresten. Det er ikke å forakte det. (Selv om det hadde vært ekstra stas å være i en annen storby kanskje. :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Håper du føler deg bedre nå?! Ikke noe mer feber, eller?

Skjer det noe gøy i påska hos deg da? Her blir det stille og rolig, kafébesøk, kino, ut å spise osv. Skikkelig storbyferie med kjæresten. Det er ikke å forakte det. (Selv om det hadde vært ekstra stas å være i en annen storby kanskje. :wink: )

Her skjer det lite; forhåpenglitvis noe av det samme som du beskriver, og muligens en liten skitur. Selv om jeg digger det meste som har med sport å gjøre, er skigåing mitt såre punkt; jeg er ikke så altfor begeistret, men piner meg med.

På mandag reiser jeg til Geneve og blir borte i en uke! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg har vært flink og har bestilt meg legetime :hoppe:

Gidder ikke tenke på hvor lenge det er siden sist; jeg er ikke akkurat noen mønsterperson på det området :oops:

Og hadde noen målt pulsen på meg, hadde den garantert vært opp mot maks.

Irrasjonell? Hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nei, nå er nok definitivt nok. Så får jeg vri hjernen til i morgen for flere absurde forslag som nok må forkastes...

Jeg skal stikke til byen og bestille frisørtime til kjæresten på samme sted hvor jeg selv går (etter mye lirking). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

Jeg skal stikke til byen og bestille frisørtime til kjæresten på samme sted hvor jeg selv går (etter mye lirking). :)

Høres bra ut. Gutter trenger en skikkelig frisør, de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Wow! Jeg skal til England! Var blant de 25% heldige denne gangen :hoppe::danse: Både skummelt og spennende på en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia
Wow! Jeg skal til England! Var blant de 25% heldige denne gangen :hoppe::danse:

Så gøy!!

Men blant hvilke 25% heldige var du? Er det jobbsammenheng/oppgave?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Så gøy!!

Men blant hvilke 25% heldige var du? Er det jobbsammenheng/oppgave?

Jobbsammenheng, ja. Hvis du vil vite mer, kan du jo sende en PM :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Typisk! Nå som jeg tok meg fri (les: giddet ikke å dra på jobb), ØSregner det :evil: Nå har jeg vært i byen og trent, og har kjøpt meg brun strømpebukse og byttet den dumme mascaraen jeg kjøpte for to dager siden. Grr....Heldigvis fikk jeg til gjengjeld favoritten; Distinguish fra Shiseido. :)

Nå må jeg spise før jeg DØR og går løs på inventaret her :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Nå har vi vært og handlet. Det var tomt for brød i butikken, så jeg fikk en "brush with death" da jeg innså at jeg kanskje måtte bake....Heldigvis hadde de halvstekte brød *puh* :wink:

Nå har jeg tatt et glass vin, og sitter med laptopen i fanget, mens sambo spiller litt gitar. Nå kan helga komme! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hva ER det som er galt oppi hodet til eksen min? Med en gang samboeren hans reiser bort, melder han meg og foreslår at vi skal møtes. Jeg hadde heller lagt hodet inn i munnen på en alligator, for den typen stoler jeg ikke på et sekund, han har neppe uskyldige hensikter.

Skulle ønske noen fortalte samboeren hans hva han driver med, men den noen skal ikke bli meg :roll:

Tenk hvor dårlig man kjenner en person man har delt livet med i fem år, jeg blir litt skremt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...