Gjest Litjmæ Skrevet 18. mars 2005 #721 Del Skrevet 18. mars 2005 Håper du er over kneika ja, så kan du få en fin påskefeiring neste uke i alle fall! GOD PÅSKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2005 #722 Del Skrevet 18. mars 2005 Hvorfor snakker alle om påskeferie? :evil: Jeg BURDE jobbe, burde jeg.... Nå føles det som en aha-opplevelse er sååå nært, nesten opp i dagen, men I'm not quite there, og jeg VIL ha flere tanker før jeg tar litt fri. :klage: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 18. mars 2005 #723 Del Skrevet 18. mars 2005 *svisher for ut og nevner absolutt ingenting om påskefri* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2005 #724 Del Skrevet 18. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 18. mars 2005 #725 Del Skrevet 18. mars 2005 Vi kan gjøre en annen deal i stedet hvis du vil - du kan få låne motivasjonen min i ettermiddag og neste uke, for da trenger jeg den ikke likevel Lykke til med skrivinga :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2005 #726 Del Skrevet 18. mars 2005 Den smileyen var ikke myntet på deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2005 #727 Del Skrevet 18. mars 2005 Dæven, nå har jeg vært flink! I stedet for å luske til kiosken da jeg ble litt småsulten, stakk jeg i kantina og kjøpte en boks salat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2005 #728 Del Skrevet 18. mars 2005 Nå har jeg laget fyll til tortillaruller (snøfrisk/kesam, hakket røkt laks, vårløk og krydder), og i tillegg en tyrkisk avart av tzatziki, så er i hvertfall litt klart til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2005 #729 Del Skrevet 18. mars 2005 I dag ble jeg påkjørt, av en løps handlevogn, som sannsynligvis var tyngre enn meg, på glattisen :o Sikkert min egen skyld, men hva hjelper vel det når knærne er skikkelig hovne? Ibux Gel har hjulpet litt, men jeg håper natta tar bort endel av smerten. Kløne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2005 #730 Del Skrevet 19. mars 2005 Nå tester jeg ut kjærestens nye bærbare Misunnelig, selv om jeg har bestemt meg for å vente til jeg er ferdigstudert, og jobbsituasjonen er litt mer avklart, og kjøpe MAC selv. Knærne verker noe infernalsk, men det må jeg vel bare akseptere Selvgjort er velgjort! Jeg har akkurat tatt første dose med Noni-juice, som snille Lilleulv har gitt meg Glad i deg, vennen! Det smakte ikke så ille som forventet, håper effekten på immunforsvaret er så bra som forventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 19. mars 2005 #731 Del Skrevet 19. mars 2005 Fikk brekninger når jeg prøvde meg på Noni-juice jeg. Endte med at jeg måtte bruke shotglass for å få det ned fortest mulig, og hadde et stor glass med appelsinjuice klart til å styrte etterpå for å få vekk smaken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2005 #732 Del Skrevet 19. mars 2005 Fikk brekninger når jeg prøvde meg på Noni-juice jeg. Endte med at jeg måtte bruke shotglass for å få det ned fortest mulig' date=' og hadde et stor glass med appelsinjuice klart til å styrte etterpå for å få vekk smaken [/quote'] Jeg synes smaken var grei nok, men den luktet litt merkelig, synes jeg. Nesten innestengt :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 19. mars 2005 #733 Del Skrevet 19. mars 2005 Fordel å holde for nesa ja. Sambo lo godt når jeg sto og holdt for nesa med ene hånda, shotglasset i andre hånda, og juiceglasset i umiddelbar nærhet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #734 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg har en kasse med fire flasker Tahitian Nonijuice stående. Har hatt dem siden år 2000 tror jeg, lurer på om de fortsatt er drikkende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2005 #735 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg har samme type forhold til solhatt, jeg får skikkelige brekninger av det...Pysete, kan man si. Min teori er at med ondt skal ondt fordrives; jeg blir så redd for å måtte ta solhatt at forkjølelsen holder seg borte Nå er det matlaging på programmet her. Holder på å koke kikerter, og skal lage hummus når de er ferdige. Deretter skal jeg lage tyrkiske friterte squashkaker, bake foccaccia og lage ovnsbakte potetbåter. Fikk en fantastisk kokebok til jul som heter Middelhavsmat, der du finner oppskrifter på alt hva hjertet måtte begjære av middelhavsmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 19. mars 2005 #736 Del Skrevet 19. mars 2005 Sitter og koser meg med nystekte foccacia jeg. Må jo prøvesmake før jeg skal servere ikveld :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2005 #737 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg sloknet fullstendig i går kveld (dvs ikke såå tidlig da, klokka var 2, men still), og måtte trekke meg tilbake. Tror jeg sov før jeg nådde puta. Og snille kjæresten hadde ryddet og vasket opp alt, så kjøkkenet var skinnende rent i morges. Snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 20. mars 2005 #738 Del Skrevet 20. mars 2005 Hellu! Fint at du ble glad for nonien :D Du må holde meg oppdatert om hvordan det går.... I dag har jeg kommet meg ut på en tur med Nemi, men nå er jeg tilbake i sofaen. Møkkaform! :evil: Har sendt noen meldinger med ei barndomsvenninne, så det blir kanskje til at jeg prøver meg på en tur opp til henne seinere. Hun har 2 bikkjer, så det blir moro for Nemi også. Jeg tror formen er litt bedre i dag. Jeg fikk masse pes av mamma i sta... Urk. Hun mener jeg bare skal godta at jeg er syk, og slutte å helle i meg så mye kosttilskudd, vitaminer og medisiner. MURR! Jeg godtar det jo, men så klart vil jeg prøve å gjøre noe med det. Jeg tar noni juice, omega3, c-vitamin, kwai hvitløkstilskudd, b-vitamintilskudd og bio acidophilus... Hvordan er formen din i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mars 2005 #739 Del Skrevet 21. mars 2005 I dag er formen min nesten tilbake til normalen, takk og pris. Kanskje ville det skjedd av seg selv, kanskje er det Noni-en, men det er kanskje litt tidlig å si.... Uansett, det er godt å føle seg frisk igjen, og i dag blir det trening. En UKE siden sist *grøss* Jeg har akkurat vært i byen en tur. Har ombestilt en frisørtime jeg har etter påske; har bestemt meg for å skifte farge IGJEN (stakkars omgivelsene mine!) Hun advarte om at det kom til å bli vanskelig å få stor forandring i og med at håret mitt nå er farget svart, men var enig i at en sjokoladebrun farge med kalde, lysere striper vil være fint til meg. Spennende! Så måtte jeg en tur innom parfymeriet...Kjøpte den nye mascaraen til Shiseido; jeg digger mascaraene derfra, men tipper mange vil hate de små kostene, at de ikke gir sååå masse volum, og at de er vannfaste. Me I tillegg sikler jeg på den nye parfymen til J-Lo, men det får i så fall bli på tax free om en uke. En uke til jeg drar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 21. mars 2005 #740 Del Skrevet 21. mars 2005 Vannfast mascara?? Det er noe jeg er på utkikk etter. Kan ikke du fortelle om den virkelig er vannfast, når du har fått testet den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg