Gjest Litjmæ Skrevet 15. mars 2005 #681 Del Skrevet 15. mars 2005 Har du lest noe av Dan Brown? Jeg holder på med Engler og demoner nå, spent på om det er sant at den er bedre enn Da Vinci-koden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2005 #682 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg har bare lest Da Vinci-koden, og den holdt meg skikkelig nattevåken (riktignok i den perioden jeg sov som minst, men allikevel). Jeg vil ikke påstå at det er bra litteratur, men underholdende til tusen, og jeg leser gjerne flere bøker av samme forfatter. Digital Fortress frister egentlig mest. For tida er jeg for trøtt om kvelden til å lese noe særlig, og holder ellers på med en populærvitenskapelig bok om utviklingen innenfor faget mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 15. mars 2005 #683 Del Skrevet 15. mars 2005 Har også akkurat lest Da Vinci, og synes den var veldig underholdene. Men har foreløpig ikke lyst til å lese mer av Dan Brown. Vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 15. mars 2005 #684 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg har bare lest Da Vinci-koden, og den holdt meg skikkelig nattevåken (riktignok i den perioden jeg sov som minst, men allikevel). Jeg vil ikke påstå at det er bra litteratur, men underholdende til tusen, og jeg leser gjerne flere bøker av samme forfatter. Digital Fortress frister egentlig mest. For tida er jeg for trøtt om kvelden til å lese noe særlig, og holder ellers på med en populærvitenskapelig bok om utviklingen innenfor faget mitt. Digital Fortress er den om kodeknekker-datamaskinen ? Såfall har jeg lest den. Synes vel den er minst like god som Da Vinci koden. Men synes begge bøkene preges av at jeg synes slutten er for brå og for enkel. Det bygges jo opp det komplottet i begge bøkene - så jeg blir nesten litt snurt over slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 15. mars 2005 #685 Del Skrevet 15. mars 2005 Men synes begge bøkene preges av at jeg synes slutten er for brå og for enkel. Det bygges jo opp det komplottet i begge bøkene - så jeg blir nesten litt snurt over slutten. Det var det jeg også mente om Da Vinci-koden (har ikke lest den andre), så derfor jeg er litt spent på om Engler og demoner har "bedre slutt", siden mange sier at den boka er så mye bedre... Vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2005 #686 Del Skrevet 15. mars 2005 Tar "vare på" kroppen og ble hjemme i stedet for å dra på sats....Gjør litt nytte for meg, og har sikkert laget hundre ulike testsetninger, men nå begynner det å gå i surr Og jeg gruer meg til å skrive det inn på maskina i skikkelig form, så det kan presenteres som spørreskjemaer. Og stakkars informanter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2005 #687 Del Skrevet 16. mars 2005 Just when I thought it couldn't get worse, it did Halsen min er VERRE, men det positive oppi det hele er nok at jeg da har en sjanse til å bli bedre igjen. Jeg har bevæpnet meg med grønn te (innbiller meg at det er sunt, men kveler gressmaken med suketter ) og skal drikke masse vann. Frokosten bestod av et halvt glass juice, men bedre enn ingenting. Jeg er ellers kledd i den nye jeansen, og jeg digger den rått og uhemmet. Ser trang og smal ut, men er ultrakomfortabel, og jeg får den til og med inni de aller trangeste støvlettene mine. Så jeg SER mye freshere ut enn jeg føler meg. Fake your beauty...i hvertfall fake your health. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #688 Del Skrevet 16. mars 2005 Ikke noe moro å være syk! Jeg har egentlig et spørsmål jeg vil stille deg, du som er så god på sånne ting. Det gjelder trening- faktisk et treningsbånd jeg har, kjøpt på G-sport i fjor. Det er blått, og "gummiaktig", kanskje det er lateks? Refit, heter det. Ivertfall sier samboeren min at det er pusletrening, og at jeg ikke vil ha effekt av det i det hele tatt. Jeg tror jeg vil ha det, siden jeg nesten ikke har muskler i det hele tatt. Hva tror du? Det båndet kommer visst i tre eller fire styrker, og mitt er "strong", nest mest motstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2005 #689 Del Skrevet 16. mars 2005 Drit i hva samboeren sier! Slike bånd er bra (er det av den typen med håndtak i endene?), og du kan lett regulere motstanden. Jeg har også ett (ikke så ofte brukt), men brukte det litt da jeg bodde i utlandet. Og jeg ER sterk fra før. Så bare bruk båndet, du! Har du det lille heftet som fulgte med? Der står det masse gode forslag til øvelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #690 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg håpet du skulle si det. Da driter jeg i hva han sier om mitt kjære bånd. Det har ikke håndtak, det er sånn at man må snurre det rundt hendene når man gjør øvelser. Veldig enkel patent. Har heftet, det beskriver en del fine øvelser, ja. Bør jeg varme opp mye før jeg tar en økt med båndet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2005 #691 Del Skrevet 16. mars 2005 Det er lurt å varme litt opp først, men jeg gjør det ikke alltid selv. Kanskje etter at du har gått tur, eller noe? Hvis du begynner og finner ut at det funker, kan du jo få tak i et slikt med håndtak senere; de er lettere å ha med å gjøre og å regulere. Prisen ligger rundt 200,- You go, girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #692 Del Skrevet 16. mars 2005 :D Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 16. mars 2005 #693 Del Skrevet 16. mars 2005 Tar "vare på" kroppen og ble hjemme i stedet for å dra på sats.... ... Just when I thought it couldn't get worse, it did Halsen min er VERRE, men det positive oppi det hele er nok at jeg da har en sjanse til å bli bedre igjen. Flink jente, se der, kroppen bare ventet på en sjanse til å "få det ut" den, hvis du ligger unna treningen bare bittelitt til nå, så blir du sikkert kjempebra etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2005 #694 Del Skrevet 16. mars 2005 Flink jente, se der, kroppen bare ventet på en sjanse til å "få det ut" den, hvis du ligger unna treningen bare bittelitt til nå, så blir du sikkert kjempebra etterpå! Men musklene mine!!! Jeg HAR LYST TIL å trene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 16. mars 2005 #695 Del Skrevet 16. mars 2005 Så så, jeg vet jeg vet :trøste: Kanskje en lett økt i morgen kveld da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2005 #696 Del Skrevet 16. mars 2005 Så så, jeg vet jeg vet :trøste: Kanskje en lett økt i morgen kveld da? Det må bli i kveld, hvis det blir noe. I morgen er jeg (sannsynligvis) på seminar. :-) Vi får se hvordan utviklingen blir utover dagen, og om jeg får i meg noe mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 16. mars 2005 #697 Del Skrevet 16. mars 2005 Ja mat er minstekrav frøken, det vet du :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2005 #698 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg kranglet i meg to hardkokte egg i sted, så det så! *trassig* (riktignok uten brød, men mat er mat) Kunne noen kommet hit med litt nydelig, varm, hjemmelaget suppe til meg? Helst uten for mye melk i? *tusler ut og henter enda en kopp te* Faktisk ingen hodepine, men det er vel fordi jeg har en hel eske Ibumetin i veska. Kanskje jeg er i ferd med å bli bedre? *håpefull* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 16. mars 2005 #699 Del Skrevet 16. mars 2005 Hehe, det er liksom litt lang sykkelvei fra meg til deg, ellers hadde jeg selvfølgelig stilt opp med suppe (hodepinen min selger jeg billig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2005 #700 Del Skrevet 16. mars 2005 Hodepine vil jeg IKKE ha, men hadde liksom forventet det. Hmm, den dagen som startet så shitty ser ut til å bevege seg framover... Hvem er optimistisk i dag, og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg