Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan går det med oppgaven? Skyver fristen foran deg? (det vurderer jeg å gjøre, det her går tregt)

Oppgaven? Skjønner ikke helt hva du snakker om :oops:

Er på reise med jobben nå og arbeider 15 timer i døgnet her, så jeg rekker ikke å gjøre annet enn å ha dårlig samvittighet for oppgaven. Får forhåpentligvis en pustepause i påsken, og håper å få kommet vesentlig nærmere avslutningen da. Full jobb sammen med oppgaveavslutning er veldig lurt skjønner du :wink:

Håper du får det fint i Sveits!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Vi får avtale nærmere ang. lunsj, Fakse. En skam at vi befinner oss så nært hverandre hele tiden, men aldri finner tidspunktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg er IKKE noen lettrørt person, og er ofte blitt kritisert for å ikke vise følelser utad; allikevel trillet tårene da Andrea ble utstemt fra Idol :( I dag følte jeg at enten Malin eller David burde gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hmm...det kan virke som om jeg har fått en overbelastningsskade; i hvertfall i følge en personlig trener på SATS som er fysioterapeut av yrke. I dag trente jeg bare styrke, og tenkte å GÅ på tredemølla etterpå, men det gjorde vondt :-?

Tror jeg skal bestille legetime over helga, dette vil jeg bli kvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

I dag vurderer jeg å gjenkalle minner fra barndommen, og se Fame-filmen. Utover det har jeg ingen planer annet enn å slappe av. Det skulle jeg forsåvidt i går også, men jeg endte opp med å være lys våken og oppe før klokka ni i morges! Hvorfor skjer aldri slikt på normale ukedager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

I dag har jeg vært effektiv; har vasket leiligheten, sett ferdig Fame fra i går, og trent i nesten to timer. :) Nå skal jeg lage taco-pizza med nachips og hvitløksdressing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nå har jeg vondt i hele kroppen, men godt-vondt :-) Tydeligvis hadde jeg bare godt av den ekstra dosen styrketrening; til vanlig prioriterer jeg jo utholdenhet, og så tar jeg det jeg orker av styrke på de store muskelgruppene etterpå. I går, derimot, trente jeg tre øvelser for biceps, og likedan for triceps :o

Tror jeg skal fortsette slik en stund til, og i tillegg være flink å gå på tredemølla, så er jeg snart tilbake i storform (som da jeg hadde masse muskler), men forhåpentligvis uten å øke i klesstørrelse. Jeg er nemlig veldig glad i klærne mine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått 5000 for å dra på påsketur, men finner ikke noe sted å dra... :grine:

Prisinfo om storbyferie er ikke reiseselskapenes sterke side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Lang dag med hyperteoretiske forelesninger; føler meg ikke akkurat i stand til å sette meg ned og lete etter skjulte mønstre nå :-? Vil hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Halsen :eeeh::grine:

Når skal jeg bli skikkelig frisk? Følte meg helt fin i helga, sikkert fordi jeg sov masse, men så er det på'n igjen. Jeg vil bli frisk, eller helt syk, slik at jeg kan bli frisk etterpå, ikke sånn som nå: hverken frisk eller syk. Frisk om morgenen, syk på kvelden. :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Litjmæ

Huffa! Det er nesten det verste når man går og "halvhalter" sånn, ikke frisk og ikke ordentlig syk. Kan bare ønske deg god bedring jeg da og anbefale te og kanskje litt hvile *springer fort og gjemmer seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg hviler jo! Lå på sofaen i hele går ettermiddag. Av trening begrenser det seg selv; jeg trener jo bare styrke for tida, og da er annenhver dag maks (pga smerte, stakkars kroppen fikk nok sjokk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Styrketrening er ikke hvile da vennen :) Hvis du er syk og har vondt/skade, så er det kanskje kroppens måte å si fra at det kan være lurt å roe ned litt? For du stresset vel en del med oppgave en stund også? Viktig å ta vare på seg selv vet du og ikke bare andre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Du er så søt, Litjmæ! Jeg er nok flink til å gi råd til andre, men dårlig på å følge dem selv :-? Uten trening føler jeg meg råtten, og styrketrening er jo ikke like anstrengende som utholdenhet. Men jeg er bedre i lysken, det har ikke verket siden fredag! :-)

Vi får se statusen etter to timer forelesning etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg liker gåter, men hater mysterier; gåter finnes det alltid en logisk løsning på, mens mysterier som oftest ligger utenfor vår menneskelige fatteevne. Akkurat nå jobber jeg med noe som forhåpentligvis er en gåte, men som akkurat nå er ganske mystisk i sin natur :-?

Alt går ut på å oppdage de skjulte mønstrene som hele tiden er til stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ
Du er så søt, Litjmæ! Jeg er nok flink til å gi råd til andre, men dårlig på å følge dem selv :-?

:ler:

Jeg er likedan selv. Merkelig hvor mye lettere det er å se at noen andre trenger å hvile enn at man trenger det selv. Men jeg jobber på å skjerpe meg, så tenkte jeg at jeg kunne skjerpe deg så lenge ;)

Lykke til med å løse mysteriet - er det ikke Nanzy Drew som stadig vekk holder på med sånt da? Så da må det jo gå an mener jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Herregud, hvor jeg DIGGET Nancy Drew da jeg var sånn 10-12 år gammel :-)

Men jeg holder på mitt: mange mysterier er bare tilsynelatende det; når vi finner svaret, viser det seg at de fleste var gåter.

Kanskje det eneste virkelige mysteriet som gjenstår å løses, er hvordan universet oppstod, og med det intelligent liv (skjønt, man kan jo lure av og til, om intelligent kanskje ikke er rett betegnelse). Jeg blånekter på feige forklaringer om en allmektig skaper, for til det har historien for mange mangler....

Filosofi for frustrerte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...