Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratla med dagen! :)

Hvordan står det til?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Gratla med dagen! :)

Hvordan står det til?

:klø: hvorfor gratulasjoner? Du har snart bursdag :elefanthukommelse:, men utover det....

Det står utmerket til her, selv om jeg har spist nesten en hel, diger Brie :oops:

Skrevet

Pfft, det er vel ingenting galt i å unne seg et glass vin nå og da :perebrus:

Gjest Gjesta
Skrevet
Pfft' date=' det er vel ingenting galt i å unne seg et glass vin nå og da :perebrus:[/quote']

Enkelte mener man blir alkoholiker automatisk av å drikke mer enn to glass vin i ÅRET.

(unntak for akademikere)

Hvordan går det med oppgaven? Skyver fristen foran deg? (det vurderer jeg å gjøre, det her går tregt)

Gjest Gjesta
Skrevet

Rart hvordan klær kan forandre hvordan man føler seg....i dag er jeg halvskikkelig kledd, i jeans, genser med båthals og matchende singlet under, støvletter med hæl og litt sminke, og føler meg skikkelig damete, men kanskje ikke helt som meg selv....

I morges gikk det opp for meg hvor avhengig jeg er av leppepomade (Weleda Everon); jeg kom ned, og fant ikke stiften i lomma, så tok heisen opp igjen og lette rundt i leiligheten, selv om jeg risikerte å miste bussen.

Da jeg kom til kontoret, stod stiften på pulten :roll:

I dag vet jeg ikke om jeg skal trene; i så fall bare styrke, for det tar på beina å løpe mer enn annenhver dag.

Men først av alt skal jeg pakke sammen saker og stikke på biblioteket, og sitte der og lete etter ting i stedet for å drasse med meg alle bøkene, når jeg kanskje trenger halvparten av dem.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hmm, den helvetes flybilletten har ikke dukket opp, og den ble sendt på fredag. :-?

Gjest Seleena
Skrevet

Hei! :vinke: Takk for helsing i dagboka mi! Går alt fint her inne?

Skrevet

:klø: hvorfor gratulasjoner? Du har snart bursdag :elefanthukommelse:, men utover det....

Det var 8. mars i går. 8. mars er den internasjonale kvinnedagen.

Skrevet
Hmm' date=' den helvetes flybilletten har ikke dukket opp, og den ble sendt på fredag. :-?[/quote']

Litt tålmod, så går det nok bra. Posten er ikkje alltid så punktlege som dei påstår at dei er.

Eg har endeleg klart å gjer ferdig den oppgåva eg fekk utsett frå midt i desember til etter jul! Snakk om å skyva fristen framfor seg :roll:

Ha ein fin dag.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hmm, masse å tenke på, men samtidig er formen litt pjusk. Jeg trodde jeg var frisk igjen, men forkjølelsen kommer og går som den vil.

Jaja, da er det vel bare å ta fatt og jobbe:-?

Gjest Gjesta
Skrevet

Skrive, skrive, ikke lese, lese :-? Men akk, så vanskelig å komme i gang. Jeg får begynne på et utkast, og belønne meg selv for hvert lille skritt.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg fikk skrevet 3-4 sider :-) Ikke så verst på noen timer.

Men jeg føler meg stadig ikke frisk, og er verre enn tidligere i dag. I morgen tidlig er jeg sannsynligvis bedre, og slik fortsetter det.

Gjest Gjesta
Skrevet

Og som forventet er jeg frisk i dag. Rare greier, men får utnytte det så lenge det holder (i kveld er det nok tilbake til forkjølet).

Gjest Anonymous
Skrevet

Tjena pjusket! :-)

Godt du er i form igjen! :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Får du noe tid til å kose deg for tiden? :wink:

:klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei,Kafka og Wynja,

Jo, jeg koser meg (men forkjølelsen er tilbake) :) Immunforsvaret er tydeligvis sterkt nok så lenge jeg er frisk og opplagt, men ikke når klokka nærmer seg 18. Men nå MÅ jeg holde meg frisk; har masse å utrette før jeg reiser til Sveits.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Hei Lilith!

Nå, har du hatt en god arbeidsuke? Jeg er glad det er fredag i dag, for nå er jeg :Gjesp: Mye å gjøre på alle plan...

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei, Litjmæ :)

Joda, uka har vært grei, men jeg fant ut at jeg må ta et steg tilbake og gjøre om igjen enkelte deler av grunnarbeidet, så det er vel bare å bite tenna sammen. Forhåpentligvis skal jeg jobbe litt i helga, siden sambo også jobber.

Ellers så håper jeg å få trent; har litt smerter i lysken i forbindelse med løping, og vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt det. Så selv om jeg har lyst til å trene oftere enn annenhver dag, går det ikke (og om morgenen er ikke kroppen min i stand til å trene styrke, i hvertfall).

Gjest Litjmæ
Skrevet

:-? Aldri noe gøy å bevege seg bakover, men noen ganger må man bare, og det blir jo verdt det til slutt!

Vær forsiktig med lyskesmerter, det er noen lumske greier! Har du mulighet til å bestille massasjetime kanskje? Det skal jeg på i dag :sjarmor: Men bare for skuldre/nakke/rygg da. Men det er nok, det skal bli deilig :-D

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er vel kanskje et område på kroppen jeg nøler med å få massert.... :roll: Kanskje lure kjæresten? Det er ikke akkurat så lett å tøye heller.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...