Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2005 #642 Skrevet 8. mars 2005 Gratla med dagen! Hvordan står det til? :klø: hvorfor gratulasjoner? Du har snart bursdag :elefanthukommelse:, men utover det.... Det står utmerket til her, selv om jeg har spist nesten en hel, diger Brie :oops:
Fakse Skrevet 8. mars 2005 #643 Skrevet 8. mars 2005 Pfft, det er vel ingenting galt i å unne seg et glass vin nå og da
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2005 #644 Skrevet 8. mars 2005 Pfft' date=' det er vel ingenting galt i å unne seg et glass vin nå og da [/quote'] Enkelte mener man blir alkoholiker automatisk av å drikke mer enn to glass vin i ÅRET. (unntak for akademikere) Hvordan går det med oppgaven? Skyver fristen foran deg? (det vurderer jeg å gjøre, det her går tregt)
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2005 #645 Skrevet 9. mars 2005 Rart hvordan klær kan forandre hvordan man føler seg....i dag er jeg halvskikkelig kledd, i jeans, genser med båthals og matchende singlet under, støvletter med hæl og litt sminke, og føler meg skikkelig damete, men kanskje ikke helt som meg selv.... I morges gikk det opp for meg hvor avhengig jeg er av leppepomade (Weleda Everon); jeg kom ned, og fant ikke stiften i lomma, så tok heisen opp igjen og lette rundt i leiligheten, selv om jeg risikerte å miste bussen. Da jeg kom til kontoret, stod stiften på pulten I dag vet jeg ikke om jeg skal trene; i så fall bare styrke, for det tar på beina å løpe mer enn annenhver dag. Men først av alt skal jeg pakke sammen saker og stikke på biblioteket, og sitte der og lete etter ting i stedet for å drasse med meg alle bøkene, når jeg kanskje trenger halvparten av dem.
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2005 #646 Skrevet 9. mars 2005 Hmm, den helvetes flybilletten har ikke dukket opp, og den ble sendt på fredag. :-?
Gjest Seleena Skrevet 9. mars 2005 #647 Skrevet 9. mars 2005 Hei! Takk for helsing i dagboka mi! Går alt fint her inne?
Bokalven Skrevet 9. mars 2005 #648 Skrevet 9. mars 2005 :klø: hvorfor gratulasjoner? Du har snart bursdag :elefanthukommelse:, men utover det.... Det var 8. mars i går. 8. mars er den internasjonale kvinnedagen.
apple Skrevet 9. mars 2005 #649 Skrevet 9. mars 2005 Hmm' date=' den helvetes flybilletten har ikke dukket opp, og den ble sendt på fredag. :-?[/quote'] Litt tålmod, så går det nok bra. Posten er ikkje alltid så punktlege som dei påstår at dei er. Eg har endeleg klart å gjer ferdig den oppgåva eg fekk utsett frå midt i desember til etter jul! Snakk om å skyva fristen framfor seg Ha ein fin dag.
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2005 #650 Skrevet 9. mars 2005 Hmm, masse å tenke på, men samtidig er formen litt pjusk. Jeg trodde jeg var frisk igjen, men forkjølelsen kommer og går som den vil. Jaja, da er det vel bare å ta fatt og jobbe:-?
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2005 #651 Skrevet 9. mars 2005 Skrive, skrive, ikke lese, lese :-? Men akk, så vanskelig å komme i gang. Jeg får begynne på et utkast, og belønne meg selv for hvert lille skritt.
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2005 #652 Skrevet 9. mars 2005 Jeg fikk skrevet 3-4 sider :-) Ikke så verst på noen timer. Men jeg føler meg stadig ikke frisk, og er verre enn tidligere i dag. I morgen tidlig er jeg sannsynligvis bedre, og slik fortsetter det.
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2005 #653 Skrevet 10. mars 2005 Og som forventet er jeg frisk i dag. Rare greier, men får utnytte det så lenge det holder (i kveld er det nok tilbake til forkjølet).
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #654 Skrevet 10. mars 2005 Tjena pjusket! :-) Godt du er i form igjen!
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #655 Skrevet 10. mars 2005 Får du noe tid til å kose deg for tiden?
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2005 #656 Skrevet 10. mars 2005 Hei,Kafka og Wynja, Jo, jeg koser meg (men forkjølelsen er tilbake) Immunforsvaret er tydeligvis sterkt nok så lenge jeg er frisk og opplagt, men ikke når klokka nærmer seg 18. Men nå MÅ jeg holde meg frisk; har masse å utrette før jeg reiser til Sveits.
Gjest Litjmæ Skrevet 11. mars 2005 #657 Skrevet 11. mars 2005 Hei Lilith! Nå, har du hatt en god arbeidsuke? Jeg er glad det er fredag i dag, for nå er jeg Mye å gjøre på alle plan...
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2005 #658 Skrevet 11. mars 2005 Hei, Litjmæ Joda, uka har vært grei, men jeg fant ut at jeg må ta et steg tilbake og gjøre om igjen enkelte deler av grunnarbeidet, så det er vel bare å bite tenna sammen. Forhåpentligvis skal jeg jobbe litt i helga, siden sambo også jobber. Ellers så håper jeg å få trent; har litt smerter i lysken i forbindelse med løping, og vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt det. Så selv om jeg har lyst til å trene oftere enn annenhver dag, går det ikke (og om morgenen er ikke kroppen min i stand til å trene styrke, i hvertfall).
Gjest Litjmæ Skrevet 11. mars 2005 #659 Skrevet 11. mars 2005 :-? Aldri noe gøy å bevege seg bakover, men noen ganger må man bare, og det blir jo verdt det til slutt! Vær forsiktig med lyskesmerter, det er noen lumske greier! Har du mulighet til å bestille massasjetime kanskje? Det skal jeg på i dag Men bare for skuldre/nakke/rygg da. Men det er nok, det skal bli deilig :-D
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2005 #660 Skrevet 11. mars 2005 Det er vel kanskje et område på kroppen jeg nøler med å få massert.... Kanskje lure kjæresten? Det er ikke akkurat så lett å tøye heller.
Fremhevede innlegg