Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Hatt en bra helg?

Definitivt! Latskap fredag pga tur ut torsdag. Lørdag trening, kino og hamburger av hjemmelaget type (ja, jeg spiser sånt; en gang pr år, cirka), og i går klarte jeg å mote meg opp til å løpe 8km. Jeg klarer nok mer (var ikke så særlig sliten), men blir så ufattelig lei, så når jeg krysser 10km-merket har jeg lovet meg selv en milepæl-premie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Litjmæ

Herlig!

Hvis jeg skal springe en mil - det skjer sjelden altså - så synes jeg alltid at kilometeren fra 7-8 er den som er verst, da har man allerede holdt på ganske lenge og det er litt for langt igjen liksom :ler: Men når 8 er passert så begynner det å føles mer ok igjen, som at målet nærmer seg! Men som sagt, det er veldig sjelden jeg orker å springe så langt. Springer mye heller intervaller. Har du noe målsetning om å springe enda lenger eller? Siden du kaller det milepæl mener jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg løper også helst intervaller, men vil øve opp tålmodigheten slik at jeg gidder å løpe lengre distanser med jevnt tempo, rett og slett pga egoet. :) Noen spesifikke distanseplaner har jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Snegle til utlån her!!!

*hepp* :-D

Hehe....:ler: men jeg klarer ikke å tro at du er en slik treg snegle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs hva det dreier seg om :wink:

Vanligvis er jeg ikke treig, men når det kommer til å registrere meg på KG er jeg det. Var gjestebruker i et par år før jeg fikk ut fingern. Da ble kallenavnet likesågodt sneglen!

Så jeg har smuglest i dagboka di lenge jeg, både denne og den "gamle" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh! Forresten! Jeg skal snart begynne å skrive min første vitenskapelige artikkel! *stolt*

Kanskje det er noen tips og ideer å hente fra en ekspert som deg.....? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Oh! Forresten! Jeg skal snart begynne å skrive min første vitenskapelige artikkel! *stolt*  

Kanskje det er noen tips og ideer å hente fra en ekspert som deg.....?  :sjenert:

Hehe, jeg er langt fra noen ekspert, men det er av og til lettere å gi råd til andre enn å følge dem selv, kanskje fordi man da får mer distanse til ting? Bare send meg en PM hvis det er noe som helst du tror jeg kan hjelpe med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare send meg en PM hvis det er noe som helst du tror jeg kan hjelpe med. :)

Thanks! Will do! :-)

Grugleder meg, og mistenker at jeg kommer til å rote meg bort under diskusjonen.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Herregud, den såkalt mannlige stylisten i Motepolitiet får tryllekunstneren David Copperfield til å virke som den rene testosteronbomben :o Feminin er bare begynnelsen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, den såkalt mannlige stylisten i Motepolitiet får tryllekunstneren David Copperfield til å virke som den rene testosteronbomben :o  Feminin er bare begynnelsen....

Han er jo for pen til å være mann egentlig - menn skal være litt barske synes nå jeg. Men akk så pen han er :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Enkelte menn må være totalt blottet for luktesans og/eller skam. Da jeg var på SATS i sted opplevde jeg at en mann som løp på tredemølla ved siden av meg, stinket så sterk svette at jeg hadde mest lyst til å gi meg og gå over til noen andre møller lenger borte. :o At de ikke kjenner lukta selv? Jeg er ikke sååå pysete ang. lukter, oppvokst på landet som jeg er, men ærlig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Forresten bestod dagens treningsøkt av 5km på mølla i ca 10km/t, og deretter mageøvelser til kvalmen kom. Jeg har bestemt meg for at magen er neste satsningsfelt (etter rygg/skuldre), og da skal det gås seriøst til verks. Håper bare jeg ikke får digre magemuskler, slik som jeg hadde en stund.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta
Hvorfor skriver du på svensk?

Fordi jeg leser på svensk, og tar notater. Da blir det rart å notere på engelsk eller norsk. :holde tunga rett i munnen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia
Da jeg var på SATS i sted opplevde jeg at en mann som løp på tredemølla ved siden av meg' date=' stinket så sterk svette at jeg hadde mest lyst til å gi meg og gå over til noen andre møller lenger borte. [/quote']

Usj!!! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...