Bokalven Skrevet 28. februar 2005 #541 Del Skrevet 28. februar 2005 BLÆH til dem som mener at alle på 30 og over skal kle seg i dressbukser og tekkelige topper :evil: IKKE ALLE ER LIKEDAN, husk det (og jeg er IKKE fjortis eller prøver desperat å være det). HATER motepolitiet, elsker musklene mine, og vil heller vise fram det jeg har jobbet for, enn å skjule det. Hvorfor i all verden skal alle damer ha tynne pipestilkarmer (jfr. Trinny&Susanna), de er sikkert bare misunnelige. Og nei, jeg har ikke noe overflødig flesk, heller Jeg synes det hele er ganske latterlig. Kropper er vakkert, uansett form, synes jeg. Skal man følge deres "regler" er man dessuten med på å øke presset på de som allerede har det vanskelig fra før, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg tipper vi har sånn ca diametralt motsatt syn på hva som er bra og hva som ikke er bra på klesfronten. Jeg prøvde meg en stund på Nemi-look, men det passet dårlig med personen ellers. Ja, klesstilen må jo passe til personligheten. Hvis man ikke føler seg vel så er det hele ganske poengløst. Selv elsker jeg å pynte meg... Spesielt til Gotham Nights... Korsett er fiiiiint. *drømme om nytt* Og dress er ikke meg, så det har jeg ikke. Men jeg har et pent, langt sort skjørt som funker til det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #542 Del Skrevet 28. februar 2005 Og jeg om ikke hater, så i hvertfall rynker på nesen til det meste av pynting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #543 Del Skrevet 28. februar 2005 Akkurat nå føler jeg meg slik i kombinasjon med at jeg er litt stresset og rastløs. DÅRLIG kombinasjon, tror jeg må vandre meg en liten tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 28. februar 2005 #544 Del Skrevet 28. februar 2005 Lurt, ta deg en tur og slapp av litt du, pust inn den herlige vinterlufta og tenk at det er bare mandag, masse tid igjen av uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #545 Del Skrevet 28. februar 2005 men jeg vil i det minste få til denne introen før jeg stikker avsted Jeg har lyst til å jogge i dag også, været er så herlig, til tross for at det er svinekaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 28. februar 2005 #546 Del Skrevet 28. februar 2005 Noen ganger går det bedre etter en liten pustepause, jogging eller bare en spasertur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #547 Del Skrevet 28. februar 2005 Blæh, plutselig synes ikke ideen om joggetur utendørs så veldig glup som tidligere i dag :-? Sju minus innebærer vel lue.... *Virtuelt spark i ræva sendes til meg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #548 Del Skrevet 28. februar 2005 Der var jeg ti tusen fattigere via et par tastetrykk, men samtidig kan jeg begynne å glede meg til å reise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #549 Del Skrevet 28. februar 2005 Leste første leddsetning, tenkte: "Hva i all verden er det hun har bestilt seg nå, til den prisen????" :o ...og så så jeg at du skal reise. Sveits, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #550 Del Skrevet 28. februar 2005 Leste første leddsetning, tenkte: "Hva i all verden er det hun har bestilt seg nå, til den prisen????" :o ...og så så jeg at du skal reise. Sveits, sant? Jepp, Geneve (og det er ikke mine penger jeg bruker, takk og pris. Det eneste jeg kunne ha brukt så mye på, måtte vært PC (unntatt ferie, da). Jeg hadde forøvrig rett i at joggetur i sju minus er dumt; stakkars bronkiene mine. Men veldig bra for hodet og humøret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #551 Del Skrevet 28. februar 2005 Tviler ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #552 Del Skrevet 28. februar 2005 Tviler ikke! På hva da *host*? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #553 Del Skrevet 28. februar 2005 Det med joggeturen, så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2005 #554 Del Skrevet 1. mars 2005 I dag har jeg lært, tror jeg, at man ikke skal la seg lure av litt strålende sol til å tro at det er vår, når termometeret viser akkurat det motsatte. :-? Vil ha vår nå! *roper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 1. mars 2005 #555 Del Skrevet 1. mars 2005 -13 grader her idag, og knallsol! Surt å sitte inne på kontoret med persiennene lukket for å klare å se på skjermen. Håper været holder seg til helga jeg, vil på skitur! (Men kan godt bli 10 grader varmere da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2005 #556 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvorfor er det så kaldt i hele landet? Her varierer det sinnssykt, i dag er det sannsynligvis nærmere null, eller et par minusgrader, bare. Og det snør bittelitt, til og med. Jeg blir aldri klok på dette været! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 1. mars 2005 #557 Del Skrevet 1. mars 2005 Det er faktisk hele fem minusgrader her i dag. Men jeg er enig med deg, det kjenntes ikke fullt så surt ut som det gjorde i helga. Kanskje vinden er snillere? Ønsker deg en fin dag, måtte vi begge være produktive! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 1. mars 2005 #558 Del Skrevet 1. mars 2005 I går morges var det kaldt, på dagen var det plussgrader og sludd, og på kvelden var det iskaldt. Var så vidt jeg fikk opp bildøren i går kveld, på dagen smeltet snøen og rant inn lang dørene, og det frøs selvfølgelig når det ble kaldt igjen på kvelden... Jeg vil ha sommer NÅ!!!! Men - bedre med litt minusgrader og sol enn 3 grader og sludd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2005 #559 Del Skrevet 1. mars 2005 Ønsker deg en fin dag, måtte vi begge være produktive! Det samme ønskes tilbake! Jeg plages så inn i granskauen med å starte på et nytt kapittel, forhåpentligvis klarer veileder å hjelpe meg med å sortere tankene mine, så ting kommer i en naturlig rekkefølge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 1. mars 2005 #560 Del Skrevet 1. mars 2005 Kaldt nede i sørsverige også og MASSE snø! Det tok kjempelang tid å grave fram bilen i morges... Herlig synes nå jeg da, tar gjerne litt vinter nå før det begynner å bli vår igjen på ordentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg