Gjest Melk Skrevet 26. februar 2005 #521 Skrevet 26. februar 2005 Hallo. I dag er den store festen, og jeg har ikke lyst til å gå. Har virkelig ikke noe å ha på meg. Testet ut en del klær i går, og mine venner kom frem til at den beige knekorte egner seg best. Jeg har visst lagt på meg igjen, så mye av det andre sitter litt for trangt, ryggen er så svai så glidelåsen buler ut, jeg har ingen penbukser så den lilla silketoppen kan ikke brukes osv. Stønn...
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #522 Skrevet 26. februar 2005 Hallo. I dag er den store festen, og jeg har ikke lyst til å gå. Har virkelig ikke noe å ha på meg. Testet ut en del klær i går, og mine venner kom frem til at den beige knekorte egner seg best. Jeg har visst lagt på meg igjen, så mye av det andre sitter litt for trangt, ryggen er så svai så glidelåsen buler ut, jeg har ingen penbukser så den lilla silketoppen kan ikke brukes osv. Stønn... Jeg skjønner deg så godt, selv har jeg både pynte- og selskapsvegring, hadde senest i går en diskusjon ang. selskapsvegringen min med kjæresten, som er mer diplomatisk enn meg. Ang. klærne, har du ikke en enkel, svart dress med vide bein? Da kan du ha den lilla toppen til, og jakken over. Med høye hæler blir det bra.
Gjest Melk Skrevet 26. februar 2005 #523 Skrevet 26. februar 2005 Ang. klærne' date=' har du ikke en enkel, svart dress med vide bein? Da kan du ha den lilla toppen til, og jakken over. Med høye hæler blir det bra. [/quote'] Hm, der sa du noe.... Har en sort dressbukse med lilla tynne striper i og sort pen blazer. Men det er kanskej ikke fint nok, antrekkskoden er jo smoking. Men det er slikt jeg føler meg bekvem i. (Den beige kjolen er ok, men synes den er litt mer sommeraktig).
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #524 Skrevet 26. februar 2005 Lurer på om folkene hos H&M Rowells sitter og VENTER på min returpakke? For den er ganske bankers, ingen ville tjent penger ved å veddet på at det kom til å skje :-? Vel, konklusjonen? Jeg har rar fasong; den stilige rosarutete skjorta jeg bestilte, var for trang over skuldre/rygg, men passe ellers, men en størrelse større ville vært for stor alle andre steder. I tillegg returneres et stk kappeskjørt i dongeri, fordi jeg i mellomtiden fant et mye stiligere fra Killah på 70%-salg hos Bik Bok. Queen of Returns :-? Av og til lurer jeg på hva folk her inne tenker om meg; sannsynligvis tror mange at jeg er en snobbete sminkedokke, men da skulle de sett realiteten...Her sitter jeg, flatt hår, det jeg har av sminke er begrenset til mascara og rouge, og I feel great!
Gjest Melk Skrevet 26. februar 2005 #525 Skrevet 26. februar 2005 YOU SAVED MY DAY!!!! Her blir det bukser, jajjamennsann!
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #526 Skrevet 26. februar 2005 YOU SAVED MY DAY!!!! Her blir det bukser, jajjamennsann! Ble det fint? :-) Bare stas deg opp ekstra ellers, med mer sminke, smykker, høye hæler og partyveske, og antrekket blir fin-fint. Jeg så til og med en jente i dress på julebord, med jakken rett utenpå undertøyet og med fint smykke i halsen, ble det supert.
Gjest Melk Skrevet 26. februar 2005 #527 Skrevet 26. februar 2005 Ja, og mannen har godkjent det (han skal motvillig gå i smoking, jeg har sagt han kan gå i dress). Toppen er i mørk lilla silke av meget fin kvalitet, buksen er litt vid sort med tynne lilla striper, jakken er sort med sorte stiklinger på slagene. Skone er litt høye med åpen hæl og påborderte sorte perler. Tar lilla øyenskygge, tar kjøpt litt hengete dråpeformede (tre dråper på tre sølvsnorer i ulik høyde) lyselilla øredobber. Har en flat tynn sort selskapsveske evt tar jeg en som er litt blankere i stoffet, med hankebeslag i krom. Hm, hva skal jeg ha i halsen tro? Er mulig jeg har noe sort og lilla greier....
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #528 Skrevet 26. februar 2005 Høres fint ut:) Men siden du skal ha store øredobber, trenger du strengt tatt ikke noe i halsen, synes nå jeg. Men jeg bruker knapt smykker selv.
Gjest Melk Skrevet 26. februar 2005 #529 Skrevet 26. februar 2005 Jepp, ble best uten kjede. Også har jeg satt opp håret med hårnåler. Blir så fin atte!
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #530 Skrevet 26. februar 2005 Jepp' date=' ble best uten kjede. Også har jeg satt opp håret med hårnåler. Blir så fin atte![/quote'] Det tenker jeg du ble Jeg pyntet meg i dress 2. juledag, selv om dagen sier lang kjole (vi var bare ute på byen), og fikk masse komplimenter, til og med fra ukjente. Nå "koser" jeg meg faktisk med fagstoff; leser gammelt bakgrunnsstoff til kapitlet jeg skal skrive. Artikkelen er like gammel som meg selv, og er skrevet i en tid da verden var mer uskyldig.
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #531 Skrevet 26. februar 2005 Nå har jeg vært effektiv; moppet leiligheten, ryddet, og en stor gryte chili con carne med mye fersk chili står og putrer på komfyren. På anlegget surrer samle-CDen til No Doubt, og den er akkurat like bra som jeg trodde på forhånd. Rart at jeg ikke har noe musikk fra før med den gruppa, for de er veldig min type musikk. I kveld blir det avslapning, i sympati med sambo som skal på jobb kl 0800 i morgen tidlig. Jeg skal drikke resten av vinflaska fra i går, og kanskje se film?
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #532 Skrevet 27. februar 2005 Hmm, lurer på hva jeg skal finne på i dag, og i hvilken rekkefølge. Været er nydelig, så jeg burde jo gått tur, men så er det jobb som gnager...I tillegg burde jeg kanskje trent litt, så jeg unngår mandagsrushet av folk med dårlig samvittighet.
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #533 Skrevet 27. februar 2005 Herregud, jeg blir ganske :oops: over hvor sløv og giddalaus jeg er i dag...Sitter her, riktignok klar til å gå tur, men har ikke kommet så langt enda. Og været er skikkelig nydelig, lurer på om jeg skal overraske kjæresten på jobb? :klø: Blir nok ingen jobbing i dag, selv om jeg burde. Får heller være ekstra flink i dagene som kommer; i morgen MÅ jeg komme i gang med skrivinga; målet er å bli ferdig i løpet av mars, så jeg kan reise til Sveits med mer eller mindre ren samvittighet.
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #534 Skrevet 27. februar 2005 Det ble fantastisk nydelig joggetur i megaværet, og i tillegg fikk jeg besøkt sambo på jobb Nå er det vel snart dags for dusj nummer to; bra jeg har fått dusjolje, og ikke overdriver bruken av såpeprodukter. Lurer på hva jeg skal spise? Gidder ikke lage middag til meg selv, men samtidig blir det kaker i kveld, og hvis jeg da ikke har skikkelig mat innabords, blir det skummelt for blodsukkeret (=garantert hodepine). Nå tror jeg at jeg skal finne noe mer musikk å legge inn på iPoden, den saken er helt genial både til trening på sats, joggeturer, gange til jobb, bussturer....
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #535 Skrevet 27. februar 2005 Brr, jeg fryser, til tross for at jeg er godt kledd. Når jeg ser ut på termometeret, er det faktisk minus 8 :o Brr....
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #536 Skrevet 28. februar 2005 I dag er det mye som skal utrettes, endel av det er praktisk, men forhåpentligvis kommer jeg i gang med skrivinga. Får håpe veileder har tid til å gi meg noen små hint for hvordan jeg skal starte, for etter det går det mer eller mindre av seg selv. Man må jo ha en skisse for å få tilbakemeldinger, nemlig.
Gjest Litjmæ Skrevet 28. februar 2005 #537 Skrevet 28. februar 2005 God mandagsmorgen! Tilbake fra London her, mange opplevelser rikere og mange penger fattigere
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #538 Skrevet 28. februar 2005 God mandagsmorgen! Tilbake fra London her, mange opplevelser rikere og mange penger fattigere Så bra Jeg var faktisk i London i morges, alt var veldig livaktig...Reiselysten ble ikke mindre, men muilgens blir det tur dit om et halvt år. Nå er det Geneve som står for tur, hvis jeg får tak i flybillett til OK pris, og overnatting...
Gjest Litjmæ Skrevet 28. februar 2005 #539 Skrevet 28. februar 2005 Så bra, fant du noe fint eller? Jeg har handlet en del, men må si jeg var skuffet over Oxford Street og ikke minst Top Shop. Der fant jeg ingenting, alt for stort, uoversiktelig, for mye folk, det måtte ha vært flere tusen bare inne på den butikken, og så kjempehøy rave-musikk i tillegg. Ble helt svimmel jeg. Vi dro til Covent Garden og handlet på søndag, mye bedre der :-D
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #540 Skrevet 28. februar 2005 Så bra, fant du noe fint eller? Nei, jeg var mest på pub Ellers kjenner jeg at jeg får åndenød av slikt kaos du beskriver; minner om Budapest, der de konkurrerte om å ha høyest mulig (og mest mulig irriterende) musikk på klesbutikkene... Jeg kunne funnet på å komme hjem fra London kun med småting i bagasjen, det hadde vært typisk :oops: Shopping er på en måte kjekkest når du slett ikke har penger til det, eller kjeder deg, ikke på ferie.
Fremhevede innlegg