Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #501 Skrevet 25. februar 2005 "Aller Anfang ist schwer", heter det på tysk, og det kan jeg bare skrive under på. Jeg VIL så gjerne skrive, men har ingen klar struktur i hodet, og uten er det nesten umulig selv å starte. Samtidig vil jeg ha en slags skisse klar til veileder er tilbake i byen over helga, så jeg får bite tennene sammen. Jeg KJENNER stoffet, kan nok presentere problemstillingene, men strukturen mangler. Googling på relevante temaer har hittil bare frambrakt vissvass.
Bokalven Skrevet 25. februar 2005 #502 Skrevet 25. februar 2005 Formen er heldigvis mye bedre her nå - og i morgen drar jeg til London Har du noen tips på butikker kanskje? Camden! Bokhandler! (F. eks. den ved Picadilly Circus) Lonley Planet! Mmm... London. Fine byen!
Bokalven Skrevet 25. februar 2005 #503 Skrevet 25. februar 2005 Lilith VIL HA denne buksa Men 1500.... Sannsynligvis må jeg få dem til å bestille inn størrelsen, i Diesel bruker jeg 25" uten unntak. (det funket visst ikke helt, men klikk på female, og på modellen Keate). :Drømme: Den så veldig lav ut i livet? Slike bukser blir jeg "draende" i, dvs. jeg føler at de faller av, så jeg drar og drar de opp... Fryktelig ubehagelig.
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #504 Skrevet 25. februar 2005 (Den så veldig lav ut i livet? Slike bukser blir jeg "draende" i, dvs. jeg føler at de faller av, så jeg drar og drar de opp... Fryktelig ubehagelig. Den ER skikkelig lav, men det funker greit på meg, og mine hofter, der bukser med høyere liv ofte ser dumme ut. Men lavt liv krever at gensere/t-skjorter er litt lenger.
Gjest Xavia Skrevet 25. februar 2005 #505 Skrevet 25. februar 2005 Men lavt liv krever at gensere/t-skjorter er litt lenger.
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #506 Skrevet 25. februar 2005 Jeg drar i toppene, jeg, ikke i buksa, den sitter på plass Forresten har Bik Bok noen fine langermede basictopper som er litt lengre enn til linningen. Jeg har kjøpt i hvitt og rosa, og kommer til å kjøpe flere farger hvis jeg finner (de har ingenting trykk, kun en liten B brodert nede ved hoften). 179,-/stk var ikke så ille, heller. Uff, den skrivinga går trått, men jeg skal ikke stikke hjem før jeg har fått en skisse ned på papiret. Så kan jeg dra hjem og la den modne til i morgen. :sta som et esel:
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #507 Skrevet 25. februar 2005 Nå har jeg ENDELIG forklaringen på hvorfor jeg har babyhud, i en alder av 33: Jeg sover jo så lite , derfor får den skumle puta liten sjanse til å utøve sine fatale ødeleggelser på det vakre ansikt Det som bekymrer meg mer, er kanskje det at enkelte faktisk later som de er voksne, men ikke klarer å skille saklig informasjon fra det som populært kan kalles infomercials. Ikke rart TVShop er en suksess.
Bokalven Skrevet 25. februar 2005 #508 Skrevet 25. februar 2005 Forresten har Bik Bok noen fine langermede basictopper som er litt lengre enn til linningen. Jeg har kjøpt i hvitt og rosa, og kommer til å kjøpe flere farger hvis jeg finner (de har ingenting trykk, kun en liten B brodert nede ved hoften). 179,-/stk var ikke så ille, heller. Finner aldri noe jeg liker/som passer på BikBok, jeg. Men så liker ikke jeg pastellfarger og sånn heller, så det er kanskje ikke så rart.
Gjest Xavia Skrevet 25. februar 2005 #509 Skrevet 25. februar 2005 [Forresten har Bik Bok noen fine langermede basictopper som er litt lengre enn til linningen. Jeg har sikra meg to av akkurat disse! De er helt geniale!
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #510 Skrevet 25. februar 2005 BLÆH til dem som mener at alle på 30 og over skal kle seg i dressbukser og tekkelige topper :evil: IKKE ALLE ER LIKEDAN, husk det (og jeg er IKKE fjortis eller prøver desperat å være det). HATER motepolitiet, elsker musklene mine, og vil heller vise fram det jeg har jobbet for, enn å skjule det. Hvorfor i all verden skal alle damer ha tynne pipestilkarmer (jfr. Trinny&Susanna), de er sikkert bare misunnelige. Og nei, jeg har ikke noe overflødig flesk, heller
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #511 Skrevet 25. februar 2005 Finner aldri noe jeg liker/som passer på BikBok, jeg. Men så liker ikke jeg pastellfarger og sånn heller, så det er kanskje ikke så rart. Jeg tipper vi har sånn ca diametralt motsatt syn på hva som er bra og hva som ikke er bra på klesfronten. Jeg prøvde meg en stund på Nemi-look, men det passet dårlig med personen ellers.
Gjest Xavia Skrevet 25. februar 2005 #512 Skrevet 25. februar 2005 BLÆH til dem som mener at alle på 30 og over skal kle seg i dressbukser og tekkelige topper :evil: IKKE ALLE ER LIKEDAN, husk det (og jeg er IKKE fjortis eller prøver desperat å være det). Blæh, fra meg også, som fyller 30 ( :o ) til sommeren! Tekkelige topper og dressbukser går innimellom, men det er bare ikke meg å gå i det til daglig. Og jeg vokter meg vel for å kle meg fjortis. (Studerte sammen med noen som tok utdannelsen i slutten av 30 årene, nærmere 40, som feila totalt på klesfronten!)
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #513 Skrevet 25. februar 2005 Nope, ting er ikke svart-hvite, som enkelte later til å tro. De som kjenner meg og stilen min vet (håper jeg) at jeg kan kle meg etter vær og føre, uten at det blir fjortis av den grunn. Jeg ser enkelte eksempler i byen på damer i midten av førtiåra som kun går i Bik Bok-klær, og det virker bare trist og stakkarslig. Men jeg prøver å la være å tenke mitt, for det opptar bare for mye mental space å bry seg om andre hele tida. Nå har jeg sittet og sett på bilder fra oppholdet mitt i NL i fjor, og konklusjonen er at jeg har lyst til å flytte tilbake
Dina Skrevet 25. februar 2005 #514 Skrevet 25. februar 2005 Ja, den klesdiskusjonen var igrunnen ganske festlig! Tenker da bl. annet på at vi over 30 bør gå med topper med lange ermer...! :o As if!!! Jeg går stort sett i dress med en eller annen relativt tekkelig skjorte eller topp til på jobb, men klessmaken og stilen sånn privat er definitivt en helt annen! Ha en herlig helg Lilith! Rødvin hørtes godt ut.... Pleier stort sett ha det i huset jeg også, men ikke i kveld! Kanskje et glass portvin??!! :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #515 Skrevet 25. februar 2005 Portvin høres søtt ut :-? Jeg har egentlig mest lyst på hvitvin, men da må det handles først, så det ble heller et glass rød. Jeg liker egentlig best topper med lange ermer, men jeg protesterer vilt! Etter å ha trent rygg og skuldre i et halvt år, kan jeg konstatere at jeg har fått mer muskler *stolt*, og det var på tide, siden ribbeina på meg kunne telles gjennom klærne. Men nå må jeg kutte ned, ellers vokser jeg ut av t-skjortene mine.
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #516 Skrevet 26. februar 2005 Halsen er ikke helt bra, men jeg skal friste lykken, og trene litt i dag. Ikke hardt, men litt gange på tredemølle (hvis jeg klarer å la være å løpe, i hvertfall ikke over 10km/t :oops: ), og deretter styrke for overkropp. Etter det skal jeg stikke på jobb en tur, og se om jeg får noe klarhet i det jeg forlot i går kveld. Kjæresten har jobbhelg, så da kan jeg også prøve å få gjort noe fornuftig. Nå koker jeg egg til frokost (same procedure as every day!), og fikser meg litt; dagens antrekk er slitt Nudie, hvit langermet topp, og rød Puma t-skjorte utenpå. I tillegg blir det vel sneakers, mest sannsynlig de røde som er så knallgode å gå i.
Gjest Chica Skrevet 26. februar 2005 #518 Skrevet 26. februar 2005 Tjohei! Klokka er ikke 11.15 ennå og jeg er ferdig med dagens treningsøkt! Må bare skryte litt... Har du tenkt noe på hvordan det blir med trening hvis du skal ha barn? Tenkte litt på det her en dag, for jeg liker best å trene rett etter jobb eller lørdag/søndag formiddag. Det kan bli vanskelig å kombinere med små barn ser jeg for meg. Da blir det vel andre prioriteringer. Får satse på stort hus med treningsrom i kjelleren kanskje?
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #519 Skrevet 26. februar 2005 Hei, Chica, Trening og barn, ja...Jeg så ei jente/dame (på min alder) på SATS i dag, og hun hadde med seg tre barn, og det hele så ganske idyllisk ut. Men jeg tror nok det vil bli ganske store forandringer, også i treningsvaner. Nå trener jeg gjerne sammen med sambo, hvis det passer, men det lar seg vel knapt gjøre med barn. Men min innstilling (til det aller meste) er at man får til det man vil sterkt nok, så man finner nok en utvei. Where there's a will, there's a way. Nå gleder jeg meg til energien er tilbake; tredemølla fikk meg svimmel, men jeg tenker at litt er bedre enn ingenting, spesielt når man har hanglet i en uke. Vektdelen ble faktisk forbløffende bra Nå skal jeg jobbe i to-tre timer (lese litt, kanskje se litt mer på skissen jeg har laget), og så skal jeg stikke og handle til helga. Kjæresten jobber, så jeg har tenkt å være bra kjæreste og overraske med god mat i kveld. Tror det enten blir tacopizza med hvitløksdressing, eller kanskje chili con carne. Nå skal jeg spise litt; frokostbrød med brie og paprika, komplett med eplejuice og nypresset kaffe
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #520 Skrevet 26. februar 2005 Når jeg ser idol-dommer Tone Lise, ser jeg for alvor hva sol(arium) gjør mot huden, men om ikke annet, så får det meg til å holde meg langt unna selv. Heia St. Tropez!!!
Fremhevede innlegg