Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Formen er litt bedre :) Men jeg er fortsatt veldig sliten i hodet, så kooooooser meg hjemme alene foran TVen. Tror kroppen min TRENGER litt treningsfri, jeg, så får jeg heller jobbe litt.

I morgen SKAL jeg begynne å skrive på et nytt kapittel *skummelt* :biteneglersmiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var godt med en dusj, men merker at hodepine og halsvondt kommer snikende. Hvorfor det bare skjer om kvelden, er en gåte, men det kler meg dårlig å være slapp...

Nå skal jeg friste St Tropez-verdenen, i håp om å se litt freshere ut. Tok en soltime i forrige uke, men med en gang hver tredje måned blir det ikke noe sus over sakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, det er skummelt å starte på noe nytt, selv om det sikkert løsner når jeg får kommet i gang :biteneglersmiley:

Hodepinen er der fortsatt, men jeg har Ibux i veska hvis det blir verre utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

God morgen! Og god bedring i dag igjen... :trøste:

Formen er heldigvis mye bedre her nå - og i morgen drar jeg til London :hoppe: Har du noen tips på butikker kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mange London-tips; jeg er jo ikke den store klesshopperen, men Top Shop er alltid bra :-) Ellers må du se etter kule sko, for det finner du lett.

Makeupjunkien Lilith ville speidet etter rare merker jeg ikke finner her hjemme, men det er nå meg :oops:

Ellers er frisørprodukter for håret mye billigere enn i Norge, og sikkert også Sverige (prisene er mer eller mindre like?)

Jeg har bestemt meg for å dra til Geneve i slutten av mars :hoppe: riktignok bare jobbreise, men litt avveksling er bra. Til da må jeg være ferdig med teoridelen.

(Har ikke trent på en uke nå, men gidder ikke før jeg føler meg bra igjen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestemt meg for å dra til Geneve i slutten av mars :hoppe:

Det høres veldig deilig ut!! Og i slutten av mars, det er jo jammen ikke lenge til.

I dag er det skikkelig påskevær hos oss. :)

Nå skal jeg snart ut på tur i skogen med hunden...og muligens på ridetur etterpå.

Håper du føler deg bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Top Shop og sko er planlagt allerede ja, men jeg noterer meg frisørprodukter! Lurte på en stund om jeg skulle klippe meg der også, men jeg tør ikke å ta sjansen :oops:

Morro med tur og avveksling ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, at jeg kunne glemme :slåsegselvihodetsmiley:, LUSH, men det finner du vel i Stockholm også...Jeg ville ellers dratt og kjøpt meg eksklusiv Serge Lutens-parfyme (:hjerte: Un Bois Vanille, angrer på at jeg ikke kjøpte den i NL), kanskje hos Harrod's? :klø:

Med litt flaks (eller uflaks, siden en eventuell flaks medfører jobb?) blir det Englandstur på meg i september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på en stund om jeg skulle klippe meg der også, men jeg tør ikke å ta sjansen :oops:

Sorry at jeg bruker dagboka di til dette Lilith, men Litjmæ;

Hvis du vil klippe deg i London, så må du oppsøke Toni&Guy. Der har jeg ALDRI blitt misfornøyd. (Og jeg er vanskelig å få fornøyd... Brukte flere år på å finne en frisør jeg var fornøyd med i Norge, etter jeg flytta hjem.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Åh great *notere masse* Takk for tips begge to! Hvor ligger denne Tony&Gui da? Kanskje hvis jeg får tid og finner det :)

Og som notat i margen så er jeg faktisk aldri i Stockholm (annet enn på arlanda eller i forb med håndball, så må se etter lush)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toni and Guy har definitivt de kuleste frisyrene, det virker som om de spesialiserer seg på funky, punka frisyrer, og det passer meg midt i blinken. Nå har jeg jo begynt å spare litt for å få en ny frisyre.

Vidal Sassoon er også bra, hvis du er interessert i skikkelig bra klipp. Dit drar frisøren min (også den forrige) på kurs, og hun er en drøm til å klippe. Nå har jeg jo fått kul wash&go-frisyre (som du jo har sett, Litjmæ, i en litt kortere utgave enn dagens), og jeg er kjempefornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Litjmæ

Hm, jeg tror jeg er for kjedelig for det der, funky punk ville nok sett fryktelig malplassert ut på lille meg er jeg redd! Mitt hår henger bare rett ned uansett, så så veldig mye frisyre blir det liksom ikke... Men jeg får se, får jeg "ånden" over meg så kanskje :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, en GOD frisør ser an personligheten til den h*n klipper, og tilpasser etter det. Du har jo nydelig langt hår fra før, da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Takk, vi får som sagt se hva som skjer ;) Men jeg har jo bare to dager og shopping er prio 1, så må vi se litt turistting (har ikke vært i London før nemlig!) og så skal vi på Madam Tussaud´s på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilith VIL HA denne buksa :grine: Men 1500.... Sannsynligvis må jeg få dem til å bestille inn størrelsen, i Diesel bruker jeg 25" uten unntak.

(det funket visst ikke helt, men klikk på female, og på modellen Keate). :Drømme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så kjempestilig ut...også lave lommer!! :danse:

En bukse for deg, en bukse for meg??

(Skriver den ned på lista over jeans som må prøves.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var tøff den ja!

Må begi meg ut på jeans-jakt snart jeg også. Men blir litt satt ut når jeg kommer inn på en butikk hvor de har 100 modeller. Skulle helst hatt en bukse til maks 500-600 jeg, men det er kanskje ikke lett å finne på skikkelig jeans-butikker? Tror jeg skal sjekke vero moda + noen fler etter jobb idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd den, vet bare at den ser FIIIIIIIN ut :kul: Jenta på BikBok påstod at den ville passe meg perfekt, siden jeg har smale hofter og lite sideflesk :sjarmor: Men 1500 er litt dyrt, og spesielt siden sambo var tilstede, og har radar for dyre klesplagg?

:tenkeboksen:

Hvis jeg kjøper billigere solbriller, kan jeg heller kjøpe dyrere jeans? :klø: Eventuelt kutte alt tull og tøys i en måned (og vips, var jeg rik!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...